Jump to content

mateusz424

Member
  • Posts

    70
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail

Reputation

55 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Popieram 👍 Teraz mało naturalnie to wygląda.
  2. Do you mean the power/dynamic brake controller (40 in your picture)? If so, there's an assignment: those are the + and – keys on the numeric keypad. It's always been that way. 🙂 This power/dynamic brake controller (40) has the following positions (from up to down): 1. Increase the acceleration force (unstable position, return to 2) 2. Hold the acceleration force constant or Decrease the ED+EP braking force (stable) 3. Decrease the acceleration force or Hold the ED+EP braking force constant (stable) 4. Increase the braking force (unstable, return to 3) 5. Maximal ED+EP braking force (stable) 6. Emergency brake EP+PN (stable) ED = ElectroDynamic braking EP = ElectroPneumatic braking PN = PNeumatic (air brake) braking (controler 41 in your picture)
  3. Grodzisk Mazowiecki. Tory postojowe, z których jeden ma źle ustawioną tarczę zaporową w którą się "wjeżdża" jadąc torem obok (tak przy okazji: ta tarcza nadal jest ustawiona zbyt daleko od toru, którego dotyczy). Pojazd: EN76-022 Współrzędne miejsca: S: opoczno_warszawa_grochow_terrain_x192_z407, P: (98677.54, 108.11, 208554.40), R: (2.63, 277.29, 359.95) Ale to "zjawisko" nie jest związane z miejscem. Raczej z pojazdem, bo występuje wszędzie. Idzikowice:
  4. [2025-08-10 20:35:38]: [SRK] Przebieg Pociągowy 2457_LW_L3->2427_LD_C via z2455 z1781 z2210 z2209 z2208. Podczas uzupełniania przebiegu ręcznego NIE znaleziono przebiegu generowanego w podanej relacji. Czyli Next przyczyną.
  5. Jak to przedmówca napisał, ja też na Next. Może to jest przyczyną (choć nie powinno).
  6. Zgłosiłem się przed wjazdem na Widzew. Zgodnie z prośbą 😁 Edit: Przed chwilą sprawdziłem jeszcze raz. Nie mam przelotu przez Widzew po zgłoszeniu się przy wjazdowym.
  7. To u mnie inaczej. Dojeżdżam do Widzewa pod semafor L3, na którym jest S1. I nic już potem się nie dzieje 🥱
  8. And if you going to do shunting - don't turn off EVC. Just press and hold for a moment the 7 key on the screen.
  9. A bug or not? Probably a double alpha channel — two textures with transparency. And miracles can happen. Not just in SimRail.
  10. W zasadzie dowolna misja na trasie Łódź -->Warszawa lub Warszawa-->Łódź, dowolne pociągi. Osobowymi na pewno będzie szybciej. Dwie misje pod rząd bez wychodzenia z gry, "przesiadka" poprzez menu główne. Jeśli pierwsza misja zaczyna się np. z Warszawy, to druga misja ze Skierniewic (albo z Koluszek) do Łodzi. Lub na odwrót: jak pierwsza misja z Łodzi, to druga ze Skierniewic (lub z Koluszek) do Warszawy. Pierwsza misja nie musi być docelowo do Skierniewic (albo Koluszek). Można wybrać np. Warszawa - Łódź i przerwać scenariusz w Skierniewicach (albo w Koluszkach) wychodząc do menu głównego. A następnie wybrać i wykonać drugą misję. Osiągnięcie zaliczane po pomyślnym ukończeniu drugiej misji.
  11. Nie twierdzę, że tak jest źle czy dobrze. Ale spróbujcie to zrobić w takiej kolejności: docisnąć lokiem do wagonów (nastawnik pozostaje na 1), zahamować pomocniczym, wyjść z kabiny B, połączyć sprzęg, wrócić do kabiny B, zlikwidować dociśnięcie (nastawnik z 1 na 0), odhamować pomocniczy, wygasić loka z kabiny B. I dopiero wtedy zmienić kabinę na A. Edit: Przed chwilą sprawdziłem TLK Katowice - Kraków lokami ET22, EU07, EP07 sposobem opisanym przeze mnie powyżej. Żadnego błędu nie zaobserwowałem, wszystko działa prawidłowo. Radio też.
  12. Działają na podsypkę i śnieg przy zalegającym śniegu 😀 Przed wyjściem: Po wyjściu:
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy