dos1 Posted December 14 Posted December 14 24 minutes ago, agakob28 said: Przed chwilą na Steamie wgrał mi się mały patch, ale próżno szukać info co konkretnie poprawił, na stronie głównej Simrail na Steam żadnej wzmianki... https://steamdb.info/patchnotes/16739757/ Usunięty jeden niedziałający scenariusz i kilka niepotrzebnych plików - to wszystko.
misiek_131415 Posted December 14 Posted December 14 Godzinę temu, dos1 napisał(a): Usunięty jeden niedziałający scenariusz i kilka niepotrzebnych plików - to wszystko. zawsze coś, nie czekamy 5 miesięcy 1 1 1 1
77 Posted December 14 Posted December 14 (edited) No i mam mieszane odczucia. Z jednej strony dodany Kraków z całkiem fajnymi (niektórymi) scenariuszami w SP. Wreszcie z "życiem" na szlaku. Mam wrażenie, że i sceneria na odcinku Kraków-Tunel wygląda jakby lepiej od reszty. No i... chyba tyle z pochwał... Na minus, i to wk...o mnie najbardziej na razie, optymalizacja w Warszawie i trochę Katowice+Kraków (ale tu delikatnie). Natomiast to co spotkało mnie jadąc na MP od średnicowego w kierunku DC do samego dworca... prawie że pokaz slajdów. No sorry ale mając na pokładzie RTX 4060, 32GB RAM i jedną z nowszych i7 plus tylko dyski SSD oczekuję, że pełna wersja (podobno) SR to będzie płynnie chodzić na ULTRA bez takich szopek! We wszystkich grach, które posiadam (m.in. z serii CoD czy TSW4) wszystkie suwaki w opcjach na full. I śmiga. Tutaj to jakieś nieporozumienie. Oczywiście kolejny minus to brak SAVE. Rozumiem stwierdzenia, że być może nie jest to jakaś istotna rzecz... hm... powiem inaczej... i istotna i nieistotna. Na pewno powinna być standardem i używanym w zależności od potrzeby UŻYTKOWNIKA. Nie ma obowiązku korzystania natomiast brak tej opcji wielu z nas komplikuje korzystanie z SR. Oczywiście brak edytora to kolejna wtopa. O trasie (incl. Ty2) w "klimacie" lat 80 przez litość nie wspomnę. Powiem delikatnie... nie wyszło. Podsumowując bo nie ma co się pastwić a ja wierzę w ten projekt i chcę by wreszcie wjechał na właściwy tor powiem tak do Twórców... Dopóki nie zostaną wyeliminowane WSZYSTKIE zgłaszane błędy, dopóki OPTYMALIZACJA nie będzie działać na całości: 1. Zapominamy o dodawaniu jakichkolwiek nowych tras (no może poza DLC do Łodzi skoro już zrobione ale do czasu publikacji dobrze sprawdzić) 2. Praca nad poprawkami i regularne (!) patche by posprzątać ten bajzel 3. Gdy TO będzie ogarnięte w kolejnym etapie czas zabrać się za tabor. Nie może być tak, że mając zbudowaną Warszawę, całą CMK z dojazdem do Katowic i Krakowa to na szlaku nie ma EP09, EU160, EU44, parku wagonów w aktualnych malowaniach, SKM W-wa i dalej... w kierunku Łodzi a więc ŁKA. To powinno być, po poprawieniu podstawowych baboli, celem numer jeden. Co mi po nowych trasach gdy wszędzie będę jeździł tym samym do urzygania? Tabor urozmaici rozgrywkę. Urealni to co widzimy podczas jazdy. Sim Rail ma niesamowity potencjał. Skoro są małe moce przerobowe to czas skupić się na dopieszczaniu tego co powstało. Wyeliminowanie błędów, regularne mniejsze patche, sukcesywnie dodawany tabor, dostosowywany rozkład i uwolniony edytor aby społeczność mogła tworzyć scenariusze na pewno pozwoliłoby wjechać na ten właściwy tor. Trzymam kciuki. To jaką drogą pójdą teraz Twórcy SR to prawdopodobnie być albo nie być projektu. A on na prawdę może BYĆ. Tylko trzeba zrobić co trzeba. Edited December 14 by 77 3 1 10
IR45 Posted December 14 Posted December 14 3 godziny temu, Tuco napisał(a): Ja gdy wchodziłem do tej społeczności stosunkowo niedawno - miałem czyste spojrzenie na grę, która wydawała mi się i nadal wydaje, bardzo dobrą i nadal rokującą produkcją, męczyły mnie te codziennie wpisy czy na forum czy discordzie typu 'kiedy updejt' 'znowu oszukaliście' 'nieudacznicy'. Jednakże i we mnie, w sumie zawsze w moim mniemaniu obrońcy tego projektu się coś wylało. To co zostało nam zaprezentowane wczoraj wygląda na pierwszy rzut oka jakby to pospiesznie robili ostatnie 2 -3 miesiące, po wejściu do gry po aktualizacji odniosłem wrażenie uwstecznienia jej i w sumie gdyby nie multiplayer to kombinowałbym w plikach cofnięcie tej aktualizacji. Można tu zauważyć i uznać potężną pracę mapperów/grafików, jak na takie 'studio' - ta gra wygląda poza niuansami bardzo dobrze. Niestety leży jej dopracowanie pod wieloma innymi względami: 1. Taka pierdoła jak nowe klawisze do przypisania nie mają w menu tłumaczeń, wrażenie amatorszczyzny albo olewczości? (gdzie byli testerzy?) 2. Spora część nowych pociągów czy nastawni do wyboru nie ma thumbnaila i opisu (gra w tej aktualizacji porzuciła jakąś spójność graficzną, i odnoszę wrażenie miszmaszu, jakby to robiły 3 osoby w canvie, każda inną paletą kolorów) 3. W nastawniach nie działają światła, bugują się zwrotnice - na kostkowych to chyba tylko działa ustawienie przebiegu, reszta to loteria (gdzie byli testerzy?) 4. W jednej z nowych nastawni kolizja podłogi jest wyżej niż tekstura i jest wrażenie że się 'stoi' za wysoko / chodzi w powietrzu (gdzie byli testerzy?) 5. Jest dużo nowych scenariuszy, widać wiele w nich pracy - ale strzelam że tworzyła je jedna osoba, co przy takiej ilości tak rozbudowanych scenariuszy musi się skończyć przypadkowymi błędami - które niestety wychodzą, mimo, że nie mam korzyści z tego, żeby ta gra dobrze wypadła np. u takiego streamera - to boli mnie wewnętrznie gdy widzę wqrwienie na coś co nie działa albo nie wiadomo o co chodzi a potencjalni nowi gracze to widzą. (nikt oprócz twórcy ich nie testował?) 6. Doprowadzające do jakichś spazmów sample samochodów w scenerii 80' to już pominę jakim cudem nikt z testerów tego nie wyłapał. Wszystkiego tu nie wymienię bo i po co, ale wniosków mam kilka: 1. Inni developerzy pracowali nad EA a inni już nad pełną wersją (widać spadek jakości?) 2. Brak funduszy na więcej osób pracujących nad produkcją, obstawiam że utrzymanie tych ludzi sporo kosztuje a sprzedaż między nowymi wersjami pewnie szoruje po dnie. 3. Produkt stał się poboczny dla ich właścicieli. Od siebie mam tylko nadzieję, że te wszystkie błędy zostaną szybko spatchowane i devy poprzedniej nocy nie spali by to zrobić, oraz może podsunę pewien pomysł - bo gra i jej tworzenie kosztuje - może pomyślcie nad DLCkowaniem mniejszych zawartości, taką EP09 za ~40zł bym przytulił bez chwili zawahania, w dzisiejszych czasach to 4pak coli w biedronce. Będą większe przychody, będzie większe zaangażowanie a co za tym idzie efekty a na końcu zadowolenie uzytkownika końcowego czyli nas. A no i pomyślcie jak rozwój tej gry oddać graczom - sami jej content napędzimy, ale woli komunikacji/rozwoju w tej materii niestety nie widać - a widzę tu potencjał na perpetum mobile w stylu FiveM co pewnie potwierdzić może członek moderacji - entuzjasta tej produkcji od rockstar. Mam nadzieję, że za powyższą wycięczkę nie wyrwę od Ciebie znowu 7 dni przerwy ^^ Pozdro! Trafiłeś tutaj @Tuco w sedno. Zgadzam się z tobą w 100%. To nie powinno być wyjście z EA a kolejny patch w ramach EA. Zbyt dużo tutaj niedoróbek, niekonsekwencji, miszmasz różnych technologii. I ja również kibicuję temu projektowi z całego serca i jestem ostatni który będzie go hejtował, bo dawno żadna gra nie dała mi tyle frajdy i nie zjadła tyle cennego prywatnego czasu. I jeszcze rozumiem gdyby w kolejce czekała cała lista płatnych DLC do wydania jako zastrzyk gotówki, ale czeka tylko Łódź. Wydali cargo, mogli wydać i Łódź w ramach EA. Skali hejtu i tak by to nie zwiększyło. Po prostu nie wiem skąd to parcie na wyjście z EA, bo to co jest jest mało profesjonalne i dla osób które z zasady nie kupują EA, a kupią teraz to może być mały szok. 4
skylake Posted December 14 Posted December 14 20 minut temu, 77 napisał(a): Natomiast to co spotkało mnie jadąc na MP od średnicowego w kierunku DC do samego dworca... prawie że pokaz slajdów. No sorry ale mając na pokładzie RTX 4060, 32GB RAM i jedną z nowszych i7 plus tylko dyski SSD oczekuję, że pełna wersja (podobno) SR to będzie płynnie chodzić na ULTRA bez takich szopek! We wszystkich grach, które posiadam (m.in. z serii CoD czy TSW4) wszystkie suwaki w opcjach na full. I śmiga. Tutaj to jakieś nieporozumienie. Fakt, optymalizacja nie jest celująca, lecz gra jest grze nierówna. Ja doskonale Cię rozumiem, wiem o co Tobie chodzi, ale wrzucanie wszystkich opcji i suwaków na "full", zwłaszcza przy 4060, to także nie jest wskazane działanie, a już w ogóle w MP, gdzie obciążenie jest sporo większe. To tak działa, że każdy chciałby mieć "ultrasy", bez względu na to, jaki sprzęt posiada. Wchodząc w temat jeszcze głębiej, 4060 to karta posiadająca tylko 128 bitową szynę do VRAM, co naprawdę jest już sporym ograniczeniem. To tak z punktu widzenia technicznego. Uprzedzam tylko, że nie bronię w tym momencie projektu, jeśli chodzi o optymalizację w obecnej fazie rozwoju. Tym bardziej, że SimRail (przynajmniej formalnie) wyszedł już z EA, to też prawda. Jednak wierz mi, że nawet przy 4060 można ustawić tak symulator, że będzie "ładnie wyglądał" na zmniejszonych detalach, a FPS również się zwiększy. 😉 1 2
stary_ortalion Posted December 14 Posted December 14 3 godziny temu, adisuper napisał(a): Ciekawe bo u mnie jest masakra z parowozem np czy to w samouczku czy scenariuszu a to nie ma wjazdu a to nie mogę ruszyć a to się nie wszystkko doczyta a mam 16 giga ramu procesor 11 generacji, RTX 3060 z 12 giga pamięci, wcześniej wszystko śmigało na maksymalnych detalach Ja mam TYLKO Simrail i ew. okno prywatne firefoxa dla map.simrail.app oraz Steam jako jedyne co jest uruchomione 'na wierzchu'. Nie strimuje więc nie mam OBS ani twitch studio ani nic takiego... (Mój laptop ma co prawda OPTANE, ulepszone do 64GB, ale to jeszcze przed kwietniowym wydaniem ea)
Piotr ET22 Posted December 14 Posted December 14 U mnie co ciekawe wywalił się zupełnie SP....praktycznie wywala mnie z każdego scenariusza nawet tych co już były (kwietniowe). Po usunięciu pliku SimKol dopiero wtedy po odpaleniu głównego menu pojawiła się informacja o aktualizacji i zresetowaniu ustawień klawiszologii. Ustawienia grafiki też mi zresetowało więc ustawiłem na nowo i wszystko na ultra low 😉 i dalej scenariusze w SP leżą ...wywala do pulpitu. Tymczasem MP działa normalnie
77 Posted December 14 Posted December 14 1 godzinę temu, skylake napisał(a): To tak działa, że każdy chciałby mieć "ultrasy", bez względu na to, jaki sprzęt posiada. Mnie bardziej zastanawia, że skoro przy takim sprzęcie muszę się zastanawiać jak ustawić opcje aby poszło płynnie to jakim sprzętem trzeba będzie dysponować, przy takiej "optymalizacji", gdyby w simrailowej Warszawie pojawiły się obiekty dedykowane na foto teksturach a do tego wreszcie realne zagęszczenie pasażerów na peronach i aut poruszających się Kijowską czy Wisłostradą. 😉 Dlatego to co pisałem w stronę Twórców. Plany wydawnicze odłożyć na półeczkę i praca, praca, praca nad tym co jest. Eliminacja błędów i optymalizacja. Potem tabor, atrakcyjne scenariusze i dostępne rozkłady w MP. Po czym jeździć jest. Teraz jakość. 3
skylake Posted December 15 Posted December 15 Wyrwałeś się w zasadzie całkowicie z kontekstu mojej poprzedniej wypowiedzi. 😉 Karta pokroju 4060 nie jest nie wiadomo jakim sprzętem, dlatego też podtrzymuję swoje zdanie na temat wydajności, optymalizacji oraz ustawień symulatora. Można grać na 4060, ale trzeba jednak odpowiednio dostosowywać ustawienia pod swój setup PC. Wyżej również nieco bardziej rozwinąłem swoją poprzednią wypowiedź, jednocześnie powołując się na zacytowany przez Ciebie jej fragment. Dodam, że temat i tak nie jest wyczerpany, bo na obecny stan rzeczy wypływa także wiele innych czynników. GPU ma tu ogromne znaczenie, ale nie tylko. Nie wiem też, w jakiej grasz rozdzielczości. Jeżeli jest to np. 2k, czyli 2560x1440, wówczas nie można mówić, że optymalizacja aż tak "leży i kwiczy", bo Twoje GPU zwyczajnie się nie wyrobi. Zgadzam się z tym, że trzeba stawiać na jakość, lecz jestem jak najbardziej za tym, aby np. rozszerzenie do Łodzi wyszło, nawet we wspomnianym początku przyszłego roku, ale żeby się ukazało, bo frajda z jazdy mimo wszystko powinna być nieziemska. Nadmienię jeszcze, że to tylko taka luźna wymiana zdań, poglądów, bo przecież każdy ma prawo do swojego zdania, a ja szanuję każde z nich, które wnosi coś do meritum. 🙂 1 1
staaxdj Posted December 15 Posted December 15 Mam mały problem, dzisiaj nie wyszukuje mi żadnych serwerów. Wczoraj działało normalnie, gdzie szukać winy?
Anek Posted December 15 Posted December 15 Tak .Coś tam usuneli z menu ale poza tym nie da sie grac na single player .Przed tym wielkim wow, gralo sie bez problemu ,teraz to jest jakas kpina.
Mephrite Posted December 15 Posted December 15 Powiem tak - ogromne rozczarowanie. Simrail 2021 z premierą u progu 2025, który jest w gorszym stanie niż był w early access. Od samego początku broniłem tę grę, kibicowałem, zgłaszałem bugi na forum, obserwowałem jej rozwój itd. Jej premiera (czyli wyjście z EA) to tak jakbym dostał w twarz. Za zakup podstawki i DLC, na długo przed jej premierą. Przypadek SimRail to kolejny dowód na to, dlaczego NIE powinno się kupować gier w fazie EA, a tym bardziej DLC do gry w EA. Albo devsi przekonują inwestora do swojej wizji i wyłożenia pieniędzy na produkcje, albo założyciele studia kładą swój majątek na stół, bo są przekonani co do projektu, mają jego wyraźną wizję w głowie i go finalizują. W innym wypadku, dostajemy to co dostaliśmy - niedorobiony produkt z wieloma bugami, mimo przeciągającej się latami produkcji. 1 2
PL_Andrev Posted December 15 Posted December 15 Nie macie wrażenia że Kraków położył sens istnienia dyżurek, a nadchodząca Łódź położy dyżurki jeszcze bardziej? Ilość składów na serwer się nie zmieniła, a większość pociągów jeździ teraz na odcinku Sędziszów-Kraków oraz Warszawa-Żyrardów. Powoduje to że dawniej najbardziej oblegany i bogaty w dyżurki trójkąt Katowice-Ząbkowice-DG Wschodnia świeci pustkami. Dla graczy prowadzących składy to nie problem, natomiast dla dyżurnych nie ma sensu brać udziału w zabawie, jeżeli nie ma wyzwań z uwagi na załamanie natężenia ruchu. 9
Korsarz Posted December 15 Posted December 15 (edited) 18 godzin temu, agakob28 napisał(a): Przed chwilą na Steamie wgrał mi się mały patch, ale próżno szukać info co konkretnie poprawił, na stronie głównej Simrail na Steam żadnej wzmianki... Jest opis na Steamie o Patch 15.12.2024 Fixed multiplayer not unlocking after completing tutorial Fixed crash during singleplayer scenario loading Fixed crash in ETCS L1 tutorial Fixed TrackIR positioning Scenery fixes znaczy sie jeśli dobrze google przetłómaczył... Naprawiono brak odblokowania trybu wieloosobowego po ukończeniu samouczka. Naprawiono błąd podczas ładowania scenariusza dla jednego gracza Naprawiono awarię w samouczku ETCS L1. Naprawiono pozycjonowanie TrackIR Poprawki scenerii Edited December 15 by Korsarz
SIMRAIL Team uetam Posted December 15 SIMRAIL Team Posted December 15 Godzinę temu, PL_Andrev napisał(a): Nie macie wrażenia że Kraków położył sens istnienia dyżurek, a nadchodząca Łódź położy dyżurki jeszcze bardziej? Ilość składów na serwer się nie zmieniła, a większość pociągów jeździ teraz na odcinku Sędziszów-Kraków oraz Warszawa-Żyrardów. Powoduje to że dawniej najbardziej oblegany i bogaty w dyżurki trójkąt Katowice-Ząbkowice-DG Wschodnia świeci pustkami. Dla graczy prowadzących składy to nie problem, natomiast dla dyżurnych nie ma sensu brać udziału w zabawie, jeżeli nie ma wyzwań z uwagi na załamanie natężenia ruchu. Tutaj będziemy dokładać pociągi w miarę możliwości. 9 1 1 3
killer23 Posted December 15 Posted December 15 To ja mam pytanie? Jak możemy wpłynąć na nich? Grę kupiliśmy, więc kasę dostali i gemby im się cieszą. Nawet nie czytają tylko banują społeczność, która się sprzeciwia, więc ja już sobie odpuściłem wyciąganie im błędów.
pomiary.el1 Posted December 15 Posted December 15 Ja chciałbym poruszyć sprawę linii średnicowej podmiejskiej. Dlaczego został puszczony tam ruch dla graczy, skoro jest nieprzejezdna? Cała frajda jeżdżenia KM spaliła na panewce. Przy takim potencjale żeby nie zrobić tego kluczowego miejsca? 1 2
PL_Andrev Posted December 15 Posted December 15 20 minut temu, pomiary.el1 napisał(a): Ja chciałbym poruszyć sprawę linii średnicowej podmiejskiej. Dlaczego został puszczony tam ruch dla graczy, skoro jest nieprzejezdna? Cała frajda jeżdżenia KM spaliła na panewce. Przy takim potencjale żeby nie zrobić tego kluczowego miejsca? Prawdopodobnie chodzi o to że ta trasa nie jest / nie była gotowa na obsługę graczy, a to rozwiązanie było kluczowe dla odciążenia korków dla składów idących liniami dalekobieżnymi przez Wawę. Spodziewam się że całą trasę oddadzą w DLC Wawa-Łódź, aczkolwiek pewnie bez Grochowa. 5
เซบา ซเวด Posted December 15 Posted December 15 6 godzin temu, Korsarz napisał(a): Naprawiono brak odblokowania trybu wieloosobowego po ukończeniu samouczka. U mnie niestety dalej ten problem występuje.
pomiary.el1 Posted December 15 Posted December 15 5 godzin temu, PL_Andrev napisał(a): Spodziewam się że całą trasę oddadzą w DLC Wawa-Łódź, aczkolwiek pewnie bez Grochowa. To powinno być zrobione już teraz, przy okazji wyjścia z EA, a nie w płatnym DLC. Z resztą nie wiadomo nawet, czy w DLC to zrobią, bo nie ma żadnych informacji. 1
misiek_131415 Posted December 15 Posted December 15 10 godzin temu, uetam napisał(a): Tutaj będziemy dokładać pociągi w miarę możliwości. A w miarę możliwości zespołu tworzącego rozkład jazdy czy w miarę możliwości serwerów? Mam nadzieję że nie będzie to w miarę możliwości serwerów. Już się boję co będzie po DLC Łódź. 1
misiek_131415 Posted December 15 Posted December 15 8 godzin temu, killer23 napisał(a): To ja mam pytanie? Jak możemy wpłynąć na nich? Grę kupiliśmy, więc kasę dostali i gemby im się cieszą. Nawet nie czytają tylko banują społeczność, która się sprzeciwia, więc ja już sobie odpuściłem wyciąganie im błędów. Tak będzie do czasu aż pojawi się konkurencja na rynku i będzie polska trasa w trybie multi. Czyli na 99% nigdy to nie nastąpi. 1
wikingkr Posted December 15 Posted December 15 O błędach itp. nie będę się rozpisywać. W tym temacie zostało napisane aż za dużo. Odcinkiem Kraków - Tunel jestem zachwycony. Dopatrzyłem się dawnego błędu czyli dwóch trójkątów z trawy na wjeździe do tunelu i gdzieś tam na szlaku przejeżdżamy po sieci NN. Natomiast chciałbym zespołowi podrzucić temat uwolnienia edytora. Rozbudową scenerii zajęli by się gracze i studia zewnątrzne (publikacja po autoryzacji przez devów SR jak i ewentualne tantiemy) a sam zespół zająłby się rozwojem w części programistycznej. Jestem przekonany że w dosyć szybkim czasie zewnętrzni dovowie zrobili by kilometry tras odciążając Wasz zespół jednocześnie rozwijając projekt. 5
korzeniewski36 Posted December 16 Posted December 16 Wszyscy psioczą że im się tnie, że są bugi że nie wiadomo jaki mieć sprzęt itp itd... Gram na 3070 ti. 32gb ram, rozdzielczość ekranu 3440x1440(wide screen) plus dwa dodatkowe monitory na których wyświetlam sobie rozkłady i inne pierdoły. GPU pracuje na ok 80%, Ram GPU zajęte 95% procesor każdy z 32 wątków pracuje od 20-30%. W Warszawie pracuję trochę wyżej ok 50%, A w zamian dostaję płynne 60fps. Tyle mi wystarczy do normalnego grania. I tekstury też otrzymuję bardzo zbliżone do tych ze zdjęć. (ustawienia są coś pomiędzy wysokie a ultra) Kwestia poprawnego ustawienia parametrów gry, a nie "suwaki na full". Kolega wyżej napisał że optymalizacja według posiadanego sprzętu to klucz do sukcesu i ma w 100% rację. No ale jak ktoś przysiada do gry z "gamingowym laptopem" to nie dziwota że narzeka. Ciekaw jestem czy te osoby słyszały kiedykolwiek o "Throttlingu" bo jak wiadomo laptopy są bardzo narażone na takie zjawiska ze względu na ich konstrukcje. Zwłaszcza po paru miesiącach intensywnego używania(Zatkane radiatory przez kurz) Poza tym znając życie w komputerach pootwierane 100 innych programów o których użytkownik nie ma nawet pojęcia typu spyware, malware. Nie jeden komputer w swoim życiu przerobiłem i nie takie kwiatki się widziało... Poza tym chciałem podziękować zespołów SimRail za ich pracę. Mimo błędów jakie są obecne w grze, gra ta jest według mnie najlepszym symulatorem kolei. Widać że w grę jest włożony ogrom pracy i gra ma potencjał. A wam hejterom którzy ciągle narzekają na grę napiszę tak jak zazwyczaj piszą na forum "wspaniałej gry" czyli TD2... "Nie podoba się? "Zrób sam lepiej" 2 2 3 8
qbahn Posted December 16 Posted December 16 39 minut temu, korzeniewski36 napisał(a): GPU pracuje na ok 80%, Ram GPU zajęte 95% procesor każdy z 32 wątków pracuje od 20-30%. W Warszawie pracuję trochę wyżej ok 50%, A w zamian dostaję płynne 60fps. Tyle mi wystarczy do normalnego grania. I tekstury też otrzymuję bardzo zbliżone do tych ze zdjęć. (ustawienia są coś pomiędzy wysokie a ultra) Kwestia poprawnego ustawienia parametrów gry, a nie "suwaki na full" Nonsens. Dlaczego na pewnym odcinku mam (w 4K) ponad 60 klatek, by metr dalej ledwie 45 - i to pośrodku niczego? Też nie mam wszystkiego na full, ale za to 4070 ti super + 7800x3d. Przy czym te full to tylko tak dumnie brzmi. Jaki masz zasięg rysowania pełnych cieni na full-u? Jaki masz zasięg widoczności w ogóle? Jakiej jakości masz odbicia, albo wygląd w lusterku? Widziałeś odbicia w takiej Maszynie? Te z SR to są jakieś nieśmieszne żarty w porównaniu z darmowym symulatorem, który ma 3x mniejsze wymagania sprzętowe... nie mówiąc o tym, że jest tworzony na zasadzie wolontariatu. Tam nawet niedokończony Pt47 lepiej brzmi, choć to wyłącznie skorupa bez wnętrza. 2 2
Recommended Posts