Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mam problem. Startuj臋 lokomotyw膮 bez wagon贸w w Katowicach pod KO_Tm70 albo KO_Tm39.聽

I jak zaczynam scenariusz to lokomotywa nie widzi sygna艂u manewrowego niebieskiego. Nieaktywuje si臋 trigger ustawiony na zbli偶enie na dan膮 odleg艂o艣膰 kt贸ry ma prze艂膮czy膰 na sygna艂 bia艂y manewrowy. Widz臋 tylko jaki艣 semafor czerwony 2km do przodu.聽

Mam ustawione tak w przypadku tego problemu:

PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsCold, TrainsetState.tsDeactivation, true)

Ale jak dam:

PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsCold, TrainsetState.tsShunting, true)

to jest ok. Lokomotywa wczytuje sygna艂 niebieski i potem zmienia mi trigger na bia艂y.聽

W sumie to niby logiczne 偶e jak mam tryb manewrowy to widz臋 sygna艂 manewrowy. Tylko 偶e jedna rzecz mnie boli. Przy聽tsShunting聽 lokomotywa jest ciep艂a. Nie ma frajdy wsi膮艣膰 do zimnej jak w przypadku聽tsDeactivation

Jestem skazany na ciep艂膮 lokomotyw臋 w trybie manewr贸w czy te偶 zimn膮 dostan臋 tylko wtedy jak zaczn臋 pod semaforem z sygna艂em czerwonym. Wtedy nie ma problemu jecha膰 na sygnale聽 bia艂ym manewrowym. Tylko 偶e w Katowicach tak nienaturalnie pod zwyk艂ym semaforem zaczyna膰 manewry.聽

Jak wsi膮艣膰 do ziemnej loko pod KO_Tm39 i widzie膰 sygna艂 niebieski? Tzn 偶eby loko wczyta艂a.聽

  • 4 weeks later...
Posted

Hi I've got no knowledge of Polish language so I will write in English 馃槃

This code will set the train as "deactivated / cold" (AI will not move):

PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsCold, TrainsetState.tsDeactivation, true)

This code will set the train as "stopped" (AI will not move):

PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsStop, TrainsetState.tsActivation, true)

This code will set the train as "stopped, but in drive position" (AI will not move):

PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsStop, TrainsetState.tsTrain, true)

This code will set the train as "normal drive" (for ET22 and EN57 AccSlow and AccFast has differences):

PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dcAccFast, TrainsetState.tsTrain, true)

This code will set the train as "drive in shunting mode":

PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsAccFast, TrainsetState.tsShunting, true)

Hope this helps! 馃槃

  • SIMRAIL Team
Posted

To dziwne, bo w tutorialu pojazd si臋 spawnuje pod tarcz膮 manewrow膮, jest zimny i widzi niebieskie 艣wiat艂o. Temat do sprawdzenia w zakresie skanowania.

  • Thanks 1
Posted
W dniu 3.07.2024 o 13:02, Kr贸lik Uszasty napisa艂(a):

To dziwne, bo w tutorialu pojazd si臋 spawnuje pod tarcz膮 manewrow膮, jest zimny i widzi niebieskie 艣wiat艂o. Temat do sprawdzenia w zakresie skanowania.

Dzi臋kuj臋 za zainteresowanie tematem. Skoro jest opcja i ona dzia艂a to wida膰 m贸j b艂膮d gdzie艣. Podrzucam zal膮偶ek mojego scenariusza.聽 Wg opisu z wiki.simrail.eu to loko ma by膰 zimna. Jest ciep艂a. Jak robi臋 opcj臋 偶e zimna bez manewr贸w to jest zimna ale widzi semafor gdzie艣 tam w oddali a nie tarcz臋.聽聽

Jak kto艣 z Pa艅stwa ma ochot臋 i czas prosz臋 zerkn膮膰 co skopa艂em 偶e to nie dzia艂a.聽

misja.txt

Posted
20 godzin temu, Kr贸lik Uszasty napisa艂(a):

Przygotowa艂em po naszej stronie poprawk臋, 偶eby zimne pojazdy te偶 widzia艂y tarcze manewrowe.

A ta poprawka jak?聽 Z najbli偶sz膮 aktualizacj膮 najwcze艣niej?聽聽

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy