misiek_131415 Posted June 8 Posted June 8 Mam problem. Startuję lokomotywą bez wagonów w Katowicach pod KO_Tm70 albo KO_Tm39. I jak zaczynam scenariusz to lokomotywa nie widzi sygnału manewrowego niebieskiego. Nieaktywuje się trigger ustawiony na zbliżenie na daną odległość który ma przełączyć na sygnał biały manewrowy. Widzę tylko jakiś semafor czerwony 2km do przodu. Mam ustawione tak w przypadku tego problemu: PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsCold, TrainsetState.tsDeactivation, true) Ale jak dam: PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsCold, TrainsetState.tsShunting, true) to jest ok. Lokomotywa wczytuje sygnał niebieski i potem zmienia mi trigger na biały. W sumie to niby logiczne że jak mam tryb manewrowy to widzę sygnał manewrowy. Tylko że jedna rzecz mnie boli. Przy tsShunting lokomotywa jest ciepła. Nie ma frajdy wsiąść do zimnej jak w przypadku tsDeactivation Jestem skazany na ciepłą lokomotywę w trybie manewrów czy też zimną dostanę tylko wtedy jak zacznę pod semaforem z sygnałem czerwonym. Wtedy nie ma problemu jechać na sygnale białym manewrowym. Tylko że w Katowicach tak nienaturalnie pod zwykłym semaforem zaczynać manewry. Jak wsiąść do ziemnej loko pod KO_Tm39 i widzieć sygnał niebieski? Tzn żeby loko wczytała.
vSumpi Posted July 3 Posted July 3 Hi I've got no knowledge of Polish language so I will write in English 😄 This code will set the train as "deactivated / cold" (AI will not move): PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsCold, TrainsetState.tsDeactivation, true) This code will set the train as "stopped" (AI will not move): PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsStop, TrainsetState.tsActivation, true) This code will set the train as "stopped, but in drive position" (AI will not move): PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsStop, TrainsetState.tsTrain, true) This code will set the train as "normal drive" (for ET22 and EN57 AccSlow and AccFast has differences): PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dcAccFast, TrainsetState.tsTrain, true) This code will set the train as "drive in shunting mode": PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsAccFast, TrainsetState.tsShunting, true) Hope this helps! 😄
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted July 3 SIMRAIL Team Posted July 3 To dziwne, bo w tutorialu pojazd się spawnuje pod tarczą manewrową, jest zimny i widzi niebieskie światło. Temat do sprawdzenia w zakresie skanowania. 1
misiek_131415 Posted July 4 Author Posted July 4 W dniu 3.07.2024 o 13:02, Królik Uszasty napisał(a): To dziwne, bo w tutorialu pojazd się spawnuje pod tarczą manewrową, jest zimny i widzi niebieskie światło. Temat do sprawdzenia w zakresie skanowania. Dziękuję za zainteresowanie tematem. Skoro jest opcja i ona działa to widać mój błąd gdzieś. Podrzucam zalążek mojego scenariusza. Wg opisu z wiki.simrail.eu to loko ma być zimna. Jest ciepła. Jak robię opcję że zimna bez manewrów to jest zimna ale widzi semafor gdzieś tam w oddali a nie tarczę. Jak ktoś z Państwa ma ochotę i czas proszę zerknąć co skopałem że to nie działa. misja.txt
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted July 4 SIMRAIL Team Posted July 4 Przygotowałem po naszej stronie poprawkę, żeby zimne pojazdy też widziały tarcze manewrowe. 2
misiek_131415 Posted July 5 Author Posted July 5 20 godzin temu, Królik Uszasty napisał(a): Przygotowałem po naszej stronie poprawkę, żeby zimne pojazdy też widziały tarcze manewrowe. A ta poprawka jak? Z najbliższą aktualizacją najwcześniej?
Recommended Posts