Jump to content

DynamicState, TrainsetState,


Recommended Posts

Mam problem. Startuję lokomotywą bez wagonów w Katowicach pod KO_Tm70 albo KO_Tm39. 

I jak zaczynam scenariusz to lokomotywa nie widzi sygnału manewrowego niebieskiego. Nieaktywuje się trigger ustawiony na zbliżenie na daną odległość który ma przełączyć na sygnał biały manewrowy. Widzę tylko jakiś semafor czerwony 2km do przodu. 

Mam ustawione tak w przypadku tego problemu:

 

PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsCold, TrainsetState.tsDeactivation, true)

 

Ale jak dam:

 

PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsCold, TrainsetState.tsShunting, true)

 

to jest ok. Lokomotywa wczytuje sygnał niebieski i potem zmienia mi trigger na biały. 

W sumie to niby logiczne że jak mam tryb manewrowy to widzę sygnał manewrowy. Tylko że jedna rzecz mnie boli. Przy tsShunting  lokomotywa jest ciepła. Nie ma frajdy wsiąść do zimnej jak w przypadku tsDeactivation

Jestem skazany na ciepłą lokomotywę w trybie manewrów czy też zimną dostanę tylko wtedy jak zacznę pod semaforem z sygnałem czerwonym. Wtedy nie ma problemu jechać na sygnale  białym manewrowym. Tylko że w Katowicach tak nienaturalnie pod zwykłym semaforem zaczynać manewry. 

Jak wsiąść do ziemnej loko pod KO_Tm39 i widzieć sygnał niebieski? Tzn żeby loko wczytała. 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hi I've got no knowledge of Polish language so I will write in English 😄

This code will set the train as "deactivated / cold" (AI will not move):

PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsCold, TrainsetState.tsDeactivation, true)

This code will set the train as "stopped" (AI will not move):

PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsStop, TrainsetState.tsActivation, true)

This code will set the train as "stopped, but in drive position" (AI will not move):

PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsStop, TrainsetState.tsTrain, true)

This code will set the train as "normal drive" (for ET22 and EN57 AccSlow and AccFast has differences):

PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dcAccFast, TrainsetState.tsTrain, true)

This code will set the train as "drive in shunting mode":

PlayerTrainset.SetState(DynamicState.dsAccFast, TrainsetState.tsShunting, true)

 

Hope this helps! 😄

Link to comment
Share on other sites

W dniu 3.07.2024 o 13:02, Królik Uszasty napisał(a):

To dziwne, bo w tutorialu pojazd się spawnuje pod tarczą manewrową, jest zimny i widzi niebieskie światło. Temat do sprawdzenia w zakresie skanowania.

Dziękuję za zainteresowanie tematem. Skoro jest opcja i ona działa to widać mój błąd gdzieś. Podrzucam zalążek mojego scenariusza.  Wg opisu z wiki.simrail.eu to loko ma być zimna. Jest ciepła. Jak robię opcję że zimna bez manewrów to jest zimna ale widzi semafor gdzieś tam w oddali a nie tarczę.  

Jak ktoś z Państwa ma ochotę i czas proszę zerknąć co skopałem że to nie działa. 

 

misja.txt

 

Link to comment
Share on other sites

20 godzin temu, Królik Uszasty napisał(a):

Przygotowałem po naszej stronie poprawkę, żeby zimne pojazdy też widziały tarcze manewrowe.

A ta poprawka jak?  Z najbliższą aktualizacją najwcześniej?  

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy