Jump to content

ED250 Błąd w odhamowywaniu skladu oraz zakleszczone wozki w wagonach 4 oraz 5


Recommended Posts

Witam serdecznie.

Od updatu wystepuje bardzo irytujacy blad po hamowaniu, a dokladnie zakleszczenie hamulcow w wozkach w wagonach nr 4 oraz 5

Po pelnym odhamowaniu skladu hamulce w wagonach 4 oraz 5 sa wciaz zakleszczone. Trzeba czekac dodatkowe 15-20 sekund aby hamulce sie odkleszczyly by ruszyc.

image.thumb.png.55252b831f1e419ef6071dcb14d43ad2.png

image.thumb.png.a4c1de13e7f79ed8ce9303a867710120.png

 

  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team
Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users.
Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Posted (edited)

Panowie, ten błąd to nie stracone 15-20 sekund, lecz prawie 60, co zresztą widać u Kaczy na screenie na liczniku odliczającym czas PH. 

To już ponad dwa miesiące, gdy jazda Pendolino na multiplayerze to mordęga i ciągłe unikanie zatrzymania poza PH. Gracze toczą się kilometrami z prędkością < 5 km/h unikając zatrzymania do zera i stania jak kołek przez minutę. Ten pociąg jest wręcz ikoną ostatnich lat PKP, jest na okładce Waszej gry. Ludzie kupują Wasz produkt, żeby jeździć Pendolino, w szczególności że obsługuje tak głośno zapowiadany wcześniej ETCS.

Jeżeli logika któregoś układu jest zepsuta to można dodać tymczasowo jakieś ignorowanie tych wózków podczas ruszania, tym bardziej, że bot nie ma z tym najmniejszego problemu. Osobiście nie rozumiem dlaczego te bardziej poważne błędy czekają na wystawienie na produkcję razem z poprawkami tekstur na peronach.

Edited by Bazinga
  • Like 2
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Bazinga napisał(a):

Osobiście nie rozumiem dlaczego te bardziej poważne błędy czekają na wystawienie na produkcję razem z poprawkami tekstur na peronach.

Proszę szanowny kolego. 

Cytat

 

 

Jak wspomina, wielu graczy narzeka na to, że twórcy nie dodają mniejszych nowinek regularnie „pokazując, że gra żyje”, tylko każą czekać dłużej na większą liczbę zmian. Piotr Szot odpowiedział na to w następujący sposób:

Ponieważ jesteśmy na takim etapie, że nie ma już czego wydawać w małych aktualizacjach – takie miały rację bytu na początku przy pierwszych poprawkach. Teraz np. ruch AI, manewry, zapis gry to de facto elementy nowego edytora misji i wszystko to musi zostać wydane w całości. A to wymaga miesięcy pracy i testów.

 

 

Żródło 
Można zacząć się śmiać

  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Spokojnie, w angielskim wątku 29 kwietnia było napisane, za patch wyjdzie do końca tygodnia, mają jeszcze dużo czasu.

https://forum.simrail.eu/topic/8726-ed250-traction-lock-not-releasing-properly/

A braku wypuszczania poprawek, które są zrobione nikt nie jest w stanie zrozumieć, może to i dobrze, że nikt nawet nic próbuje nic wyjaśniać.

 

Screenshot_2024-05-22-14-10-17-15_3aea4af51f236e4932235fdada7d1643.jpg

Edited by zbynak
  • Like 1
  • Sad 1
  • Haha 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy