Jump to content

Dodanie w DLC Łódź - Pabianice stacji Łódź Fabryczna


Recommended Posts

Słyszałem ma nie być Łodzi Fabrycznej i Kaliskiej, to moje rodzinne miasto i miłoby było jakbym mógł  zaczynać relację w Łodzi Fabrycznej w trybie  jedno jak i wieloosobowym jeśli nie  po wydaniu tego DLC  to chociaż kiedyś, drodzy developerzy, proszę o rozpatrzenie mojej prośby.

Edited by adisuper
Dodanie informacji o trybie wieloosobowym
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Wydaje mi się, że DŁF i DŁK będą ale... po ukończeniu w realu tunelu średnicowego. Wtedy będzie to miało ręce i nogi. Jeśli jest technicznie niemożliwa obsługa stacji czołowej w SR to tylko ta opcja została. Fikcji nie ma co tworzyć. Pozostaje kibicować budowniczym w mieście Łodzi aby to sprawnie poszło. 

 

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

Obecnie kolejny raz przesunięty jest termin oddania tunelu średnicowego na grudzień 2025 więc na bank będzie 2026, a nie zimą... Dobrze jak będzie na koniec 2026... Te wiertła idą bardzo wolno. Nie weszły nawet to centrum gdzie trzeba przesiedlać mieszkańców więc nie ma mowy żeby to było na 2026 oddane...

Edited by adamets2
Link to comment
Share on other sites

Nie wiem, czy zdajecie sobie sprawę z faktu, że mapy do tych tworów nie buduje się na podstawie oficjalnych dokumentów, tylko na podstawie map typu satelita oraz tzw. cabviewów. Cywilne mapy satelitarne linii kolejowych i tak były rzadko aktualizowane, a teraz w ogóle nie będą  aktualizowane. Cabviewy są już nielegalne. Zaraz nie będzie można sobie nawet selfiaka strzelić na tle SM42, bo przecież SM42 potencjalnie może posłużyć podczas konfliktu zbrojnego do przerzutu amerykańskiego pocisku nuklearnego - taka stonka to full obiekt strategiczny. 

Skończyły się czasy odwzorowywania kropka w kropkę - o ile jakiegokolwiek odwzorowywania, bo przecież to co obecnie jest w SimRail POD TYM WZGLĘDEM o który chodzi w kwestii strategicznej jest 100 razy lepsze niż jakieś tam satelity, fotki czy cabviewy.

Także nie wiem o jakiej aktualizacji jest mowa, ale żadnej aktualizacji tras nie będzie z uwagi na powyższe. 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

 

Nikt nie będzie korzystał z gry żeby zdobyć dane wywiadowcze. Gra jest milion razy gorsza niż satelita, przecież rosjanie mają satelity na orbicie i mogą zrobić zdjęcie kiedy chcą - mają wtedy dokładnie to, czego chcą, w chwili kiedy chcą.

A zakaz cabview to oczywisty debilizm - brak kamer to brak dowodów na niekompetencje PLK

Zresztą nie wszystkie spółki zakazały nagrywania, po piśmie z UTK z zaleceniami. 

Edited by JarkPomsky
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

O czym Wy rozmawiacie, przecież Polska ma cały serwis z danymi GIS do wglądu - https://www.geoportal.gov.pl/

Jakość danych są wystarczające do pracy nad szczegółami scenerii i na pewno SimKol korzysta z tych danych podczas pracy, a jak zapłacił to jeszcze z lepszych :)

image.thumb.png.130afaab3af5ed54c6908c6a1fa7efe8.png

image.thumb.png.2d2258de325cae5405c25a836cf66f74.pngi rzeźba terenu

Edited by Conrad
  • I agree 6
Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, Conrad napisał(a):

Jakość danych są wystarczające do pracy nad szczegółami scenerii

Scenerii jako takiej może i tak. Tu lasek, tam droga, wiadukcik, górka, dołek, jeziorko itd..

Natomiast jeśli chodzi o takie subtelności kolejowe (a głównie nimi się interesuję) jak dokładne ustawienie wskaźników, a nawet sygnalizatorów - to już trzeba się niestety posiłkować cabviewem, zdjęciami lub pójściem na grunt. Ewentualnie strzelać je na pałę, przy jednoczesnej szczegółowej znajomości Ie-4, ale to już jest tworzenie osygnalizowania linii od nowa. Są takie fragmenty linii z powieszanymi sygnalizatorami do konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej. No tam to już nie ma siły, ewentualnie przez cień, ale jak są ekrany akustyczne, od których samych cień pada to niestety. Tunele rzecz oczywista - tam jest jeden wielki cień. I teraz gdzie w takim tunelu podmiejskim w Warszawie są semafory SBL? 🙂 

----

A co do kwestii tzw. strategiczności kolei w tym kraju to może źle to ująłem... Każdy wie, że to jest bat na mikolstwo. Przede wszystkim to jest krótka piłka:

  1. Trzeba najpierw reprezentować sobą tą strategiczność... 
  2. Cała sztuka polega na tym, żeby jednak starać się nie przerzucać ton sprzętu i paliwa JAKBY CO, bo zawsze jest to ryzyko... 
  3. Pociągów pancernych to my i tak nie mamy i nikt w Europie chyba nie ma.
  4. Ruscy mają innych rozstaw, więc JAKBY CO to i tak nie wjadą tutaj tymi swoimi drewniakami jak do obory. Ukraina właśnie zrobiła błąd strategiczny, że przez 30 lat nie zrobili ani kroku w kierunku przekucia sieci. Teraz im się marzy KDP 1435 mm w kierunku Polski... Zresztą kraje bałtyckie popełniają ten sam błąd.
  5. Co już mają wiedzieć to i tak wiedzą, tak jak @JarkPomsky podkreślił. 
  6. 75 lat temu bez żadnych goglów i geoportali mosty wysadzali. Tego JAKBY CO nie da się uniknąć. 

Chodziło mi o to, że w takim SimRail kwestie właśnie dot. sygnalizacji i podstawowej inżynierii kolejowej (to co można wypatrzeć z cabviewów, zdjęć i gruntu) zostały jakoby "zebrane do kupy". Muszą być zebrane, bo inaczej nie można byłoby myśleć o symulacji prowadzenia ruchu kolejowego. 

Także fotografowanie eszelonów, bocznic wojskowych - to powinno być zakazane od dawna. Ale cała kolej jako taka... Po co - w dzisiejszych czasach?  

  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 20 / 89
          • Percentage filling 22%
          • Most players 90
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 81
          • Percentage filling 0%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 3 / 94
          • Percentage filling 3%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 7 / 77
          • Percentage filling 9%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 1 / 82
          • Percentage filling 1%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 1 / 75
          • Percentage filling 1%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 7 / 81
          • Percentage filling 9%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 3 / 81
          • Percentage filling 4%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 104
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 1 / 82
          • Percentage filling 1%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 2 / 95
          • Percentage filling 2%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 81
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 5 / 81
          • Percentage filling 6%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 0 / 80
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 7 / 34
          • Percentage filling 21%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 31
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 7 / 34
          • Percentage filling 21%
          • Most players 33
      • EN2
      • en2
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 6 / 34
          • Percentage filling 18%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 24
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 6 / 34
          • Percentage filling 18%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 86 / 1659 Total players
    • 5% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy