Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)
W dniu 11.01.2025 o 10:58, PL_Andrev napisał(a):

BTW. Jakie "skandaliczne" babole masz na myśli? Jedyne co mi się rzuca w oczy to brak samouczków i zbugowane scenariusze. Chyba że teraz aby grać na multi trzeba zaliczyć zbugowane scenariusze XDDD

no jest kilka. Mnie zirytowały te, które w trybie DR się pojawiły - głównie klawisze 1,2,3 których użyć nie można na czacie. Noszz, żeby nikt choć raz nie przeklikał od A-Z jakiejś nastawni przed wyjściem z EA??? Mają oni tam jakiekolwiek QA (quality assurance)? W dodatku chyba tego nie poprawili od ręki. Nie wiem jak teraz - tak mnie zniechęciła ta jakość, że przestałem grać.

Edited by qbahn
  • Thanks 1
  • I agree 4
Posted

A ja mam takie pytanie formalne: od 23.12.24 nie widzę żadnych informacji w udpate co były co tydzień... Czy już nie będzie tego podawanego czy czekacie ludzie od SimKol na zmiany szefów?

  • I agree 4
Posted
Godzinę temu, adamets2 napisał(a):

A ja mam takie pytanie formalne: od 23.12.24 nie widzę żadnych informacji w udpate co były co tydzień...

Przecież SR wyszło z EA więc wszystko gotowe - co tam mają zmieniać? 😉 Jeśli są jakieś błędy, to może naprawią, a może i nie - jeśli nie, co im zrobisz? Napiszesz skargę do UE? 😉 

  • Haha 1
  • I agree 6
Posted

Wiem, że to ironiczna odp. ale odpiszę poważnie: choćby raporty w sprawie progresu DLC Łódź czy postępów nad save i innymi rzeczami 🙂 

  • I agree 1
Posted
6 godzin temu, qbahn napisał(a):

no jest kilka. Mnie zirytowały te, które w trybie DR się pojawiły - głównie klawisze 1,2,3 których użyć nie można na czacie. Noszz, żeby nikt choć raz nie przeklikał od A-Z jakiejś nastawni przed wyjściem z EA??? 

A po co, skoro wszystko działało? 

Ale ktoś zwrócił uwagę że ta gadaczka na dworcach o opóźnieniach też od EA nie działa.

  • I agree 2
Posted (edited)
21 minut temu, PL_Andrev napisał(a):

po co, skoro wszystko działało?

No właśnie. Działało w wersji sprzed ponad 8 miesięcy. Padli ofiarą swoich decyzji.

Tyle się przynajmniej nauczyłem, że przy każdej większej zmianie, robi się testy regresji. Nie trzeba być geniuszem, żeby wpaść na to, iż skoro zmienia się obsługę klawiszologii, to może warto sprawdzić wszystkie obszary gdzie klawiatura jest w użyciu.

Edited by qbahn
  • Thanks 1
  • I agree 1
Posted
W dniu 12.01.2025 o 18:00, Gość napisał(a):

Skandalicznym bugiem jest to, że ukończenie scenariusza nie odblokowuje Ci multiplayera, więc każdy kto kupił na premierę i gra np. na GFN nie jest w stanie włączyć trybu multiplayer, pomimo ukończenia dowolnej liczby scenariuszy.

Po co prześmiewczo komentujesz poszkodowanych, skoro najwidoczniej nie masz pojęcia co się wokół tematu dzieje? Gatekeeping w tej społeczności jest niesamowity, a za pół roku będziecie płakać, że serwery niezapełnione, a za kolejnych parę miesięcy będzie zdziwienie, że je całkiem wyłączyli, bo i tak puste stały.

Najpierw piszesz, ze skandalicznym bugiem jest niemożność zagrania w multi bez ukończenia samouczków, a potem że bugiem jest ta sama niemożność pomimo ukończenia dowolnej liczby scenariuszy. To chyba jest różnica, no nie? Bo jeśli faktycznie ukończysz wszystkie scenariusze i dalej nie możesz zagrać w multi, to faktycznie jest to skandal. Ale jeśli chodzi tylko o samouczki, to podtrzymuję swoje zdanie i tak to powinno wyglądać. Bo nie chodzi o to żeby taki kozak wsiadał w loka na multi nie mając pojęcia o podstawach prowadzenia pociągu i psuł innym zabawę. Odrębnym problemem jest wartość edukacyjna tych samouczków, podałem przykłady radia, czy wysokiego prądu. Nie raz na trasie pomagało się niektórym maszynistom, bo nie wiedział jak to, jak tamto, no nie jedzie, albo nie chce jechać w ogóle itp. I nie widzę w moich komentarzach nic prześmiewczego, bo takie są fakty. Przejechałem już trochę kilometrów, sporo widziałem. Powinien być konkretny szczegółowy samouczek jazdy każdym rodzajem pojazdu. Nie zaliczysz wymaganej liczby - nie wchodzisz na multi. To samo z dyżurkami. Ja się niektórym dyżurnym nawet nie dziwię, bo gdzie tak naprawdę mają się nauczyć prawidłowego wyprawiania pociągów, przewidywania pewnych zdarzeń itd? Ja zaczynałem z dyżurkami w ten sposób, ze obejrzałem kilka filmów i dopiero wszedłem na najprostrzą dyżurkę. I to na pustym serwerze. Jak już załapałem o co tu chodzi, wchodziłem na serwer gdzie grali ludzie. I tak samo z coraz trudniejszymi posterunkami. Ale to nie do końca powinno tak wyglądać. Zaliczasz na singlu kilka dyżurek, musisz wykonać tam kilka lub kilkanaście zadań i dopiero siadasz na multi na posterunek. Chciałeś prześmiewczo? To zaraz będziesz miał. Jadę ostatnio expresem do Krakowa, byłem opóźniony ze 20 min. Przed Słomnikami widzę żółty semafor i 40tkę. Pytam dyżurnego, co jest grane. A on mi mówi że zjedziemy na bok żeby puścić Pendolino (który jest jakieś 10 km za mną). Mało nie spadłem z krzesła. Wytłumaczyłem mu, że to nie ma żadnego sensu i dlaczego co i jak. Nie powiem, chłopak dał mi wyjazd ale nic się już nie odzywał. Ale są jeszcze lepsze lepsze kwiatki, na opisy ich wyczynów szkoda prądu i klawiatury i żaden samouczek tu nie pomoże. 

Posted (edited)

Dla mnie osobiście poroniony pomysł z obowiązkowym kończeniem samouczków zanim będzie można zagrać na multiku...

Tzn rozumiem samą ideę, żeby ktoś coś tam wiedział zanim wejdzie na multi, ale przecież problemy z multi z tego co czytałem na forum nie wynikały z niewiedzy tylko sobie ludzie celowo robili jaja. To po pierwsze. Po drugie samouczki są zabugowane. Po trzecie cała atmosfera wyjścia z EA i braku wielu rzeczy wiemy jaka jest. Więc kto na miłość boską wpadł na taki pomysł aby wciąż najlepszą, najbardziej wyróżniającą się rzecz w tej grze zablokować dla nowych graczy? Skoro od 2 lat tego nie było. Kupuje sobie jakiś Niemiec albo Japoniec grę o pociągach bo usłyszał, że ma multi i pojeździ po nieznanym kraju. Chce sobie od razu przetestować, ale nie może... 🙂 Dodam jeszcze, że w takim TSW samouczki trwają max 5-10min, a tu jak pamiętam bo rok temu przechodziłem to i są po 30-40min...

Takie rzeczy to można rozważyć jak jest stabilny produkt. A nie w takiej sytuacji. Po za tym przecież na multi to dziecko 5 letnie sobie poradzi bo nie ma zimnej lokomotywy. Używa się paru przycisków pada czy klawiatury. To już szybciej jakieś obowiązkowe samouczki powinni zrobić na dyżurki bo tam rzeczywiście nie powinno być ludzi bez znajomości. Choć jest system tego progresu, ale jeśli to już tam.

Dla mnie kompletnie nie zrozumiała decyzja, która teraz ostro wkur... nawet graczy nastawionych wyłącznie na multik. Kto tam w tym SimKol rządzi albo rządził i co tam się u licha dzieje? Bo to wygląda wszystko jakby każdy miał jakieś pomysły i coś wdrażał... Jakby nie było jednej stanowczej i asertywnej osoby nadającej jakiś kierunek...

Edited by adamets2
  • I agree 1
Posted
20 minut temu, adamets2 napisał(a):

Więc kto na miłość boską wpadł na taki pomysł aby wciąż najlepszą, najbardziej wyróżniającą się rzecz w tej grze zablokować dla nowych graczy? Skoro od 2 lat tego nie było.

Nie no, w czasach wczesnego dostępu też chyba było trzeba zrobić któryś samouczek aby odblokować mp, czy się mylę?

Posted
17 minut temu, adamets2 napisał(a):

Więc kto na miłość boską wpadł na taki pomysł aby wciąż najlepszą, najbardziej wyróżniającą się rzecz w tej grze zablokować dla nowych graczy? Skoro od 2 lat tego nie było.

Teraz dopiero niedawno doczytałem na forum że to raczej nikt celowo nie zablokował multi  dla nowych, tylko występuje to jako błąd i dotyczy nowych graczy używających gforce now. Trochę w błąd wprowadził mnie kolega Banziga, od niedawna znany jako gość. Do tej pory było coś takiego, ze żeby zagrać na multi, trzeba ukończyć zaledwie jeden samouczek.

 

58 minut temu, adamets2 napisał(a):

 

40 minut temu, adamets2 napisał(a):

Kupuje sobie jakiś Niemiec albo Japoniec grę o pociągach bo usłyszał, że ma multi i pojeździ po nieznanym kraju. Chce sobie od razu przetestować, ale nie może...

Adam, no proszę Cię... Chcesz mi powiedzieć, że całkowity laik nie ważne już, czy to Niemiec, Japoniec, czy Eskimos, będzie wiedział, jak prawidłowo jechać Siódemką? Niejeden nie potrafił tym ruszyć bo... "kręcę kierownicą i nic się nie dzieje" 😄 Ja 100 lat temu grałem trochę w MSTS i z grubsza kojarzyłem jak tym sterować. Ale też pewne rzeczy sobie przypomniałem, jak ruszyłem Siódemką w SimRailu. 

45 minut temu, adamets2 napisał(a):

przecież problemy z multi z tego co czytałem na forum nie wynikały z niewiedzy tylko sobie ludzie celowo robili jaja

Ty masz wiedzę teoretyczną, z forum, ja praktyczną z jazdy na multi i dyżurowania. Przejechałem w tej grze 100 tys km, z czego z 80 % jest na multi. Przedyżurowałem już setki godzin, jak nie tysiąc i potrafię już odróżnić, kiedy ktoś robi sobie jaja, a kiedy ktoś czegoś nie wie, bo nie zapamiętał, zapomniał, albo pierwszy raz o czymś słyszał i należy mu wtedy pomóc. Żeby sie inni nie wk....li. Nie trzeba robić dwugodzinnych samouczków, wystarczą takie po 15 - 20 min, w ekstremalnych przypadkach do pół godz. 

53 minuty temu, adamets2 napisał(a):

przecież na multi to dziecko 5 letnie sobie poradzi bo nie ma zimnej lokomotywy. Używa się paru przycisków pada czy klawiatury.

Naprawdę? A kto miał problemy z misją towarową z Traxxem? 😉 Teraz to wiesz, bo jeździłeś sporo na singlu, więc się tam nauczyłeś i wtedy to na multi przenosisz beż większych problemów. Jednemu wystarczy pół godziny jazdy, drugiemu i 10 będzie mało. Odpalenie zimnej lokomotywy wcale nie jest trudniejsze niż sprawny podjazd ciężkim towarem pod górę podczas deszczu, gdy dodatkowo wypadło Ci ruszać od zera. Po to właśnie powinny być samoczki. Zaliczasz - idziesz na multi.

 

Godzinę temu, adamets2 napisał(a):

 

 

Godzinę temu, adamets2 napisał(a):

To już szybciej jakieś obowiązkowe samouczki powinni zrobić na dyżurki

Szybciej? Na przedwczoraj powinny być.

 

 

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • I agree 3
Posted
6 godzin temu, MirekmiraS napisał(a):

Chcesz mi powiedzieć, że całkowity laik nie ważne już, czy to Niemiec, Japoniec, czy Eskimos, będzie wiedział, jak prawidłowo jechać Siódemką? Niejeden nie potrafił tym ruszyć bo... "kręcę kierownicą i nic się nie dzieje" 

To prawda - instrukcja i samouczek to antyreklama, zachęcająca aby w ciągu 2 godzin zwrócić produkt do sklepu. 

Niestety nie ma trybu podpowiedzi - jak gracz zaczną zabawę a nie ma jeszcze wyuczonych nawyków (tak było ze mną) to nie rozumiałem dlaczego w niektórych sytuacjach pchanie wajchy czy kręcenie kierownicą nie podaje napięcia. W praktyce jak gracz chce podać napięcie to powinna być na dzień dobry asysta z informacją "należy nacisnąć wyłącznik taki a taki" i go wskazać. No ale po co. Domyśl się. XD

Skąd wiem jak obsługiwać bloki końcowe i początkowe? Od znajomych. Wiecie co mówi o tych blokach instrukcja ? "Prowadzenie ruchu na szlakach z blokadą półsamoczynną wymaga dodatkowo obsługi bloku końcowego i początkowego" - to jest CAŁA instrukcja na ten temat. Reszty prosimy się domyśleć. XD

Mamy przykład z obecnym ficzerem na dyżurkach: pojawia się asysta (która brzmi jak groźba) a ty człowieku domyśl się o którą kontrolkę chodzi. I jeszcze żeby była sensowna informacja (PZK, KoB, Po1) - ale nie, po co: masz wcisnąć Bo_Bbl znajdź se to w ciągu 60 sekund a jak nie, to wyjazd z serwera XD   

  • I agree 4
Posted

Minął miesiąc od wydania Simraila..
 

  • Jedyne co jest zapowiedziane do DLC Łódź nic więcej.
  • Zero informacji o postępach.
  • Zero bugfixów.
  • Czyli mamy rozumieć, że produkt jest skończony i tyle to jego koniec..
  • Dziwne cięcia kosztów infrastruktury i bez sensowna awantura z ES1 zamiast przywrócić im serwer.
  • Zespół Simraila nadal ma, gdzieś osoby które kupiły grę (Afera z ES1).

Czyli Simrail to po prostu oszustwo.. Życzę powodzenia w sprzedaży DLC..

Pewnie serwerów też nie dostaniemy i będzie trzeba inżynierią wsteczną odtworzyć protokół i pisać własną implementacje serwera..

  • I agree 4
Posted
Godzinę temu, broniewskijarek napisał(a):

To wszystko da się podpiąć pod jedno określenie: "wygaszanie popytu".

Z takimi pesymistycznymi deklaracjami to bym się wstrzymał do Łodzi. Obecnie gra może przynosić dochód (niewielki ale jednak) przez kilka lat, w dodatku za wyjątkiem trybu dyżurnego nie potrzeba serwerów aby się dobrze bawić i dalej tworzyć własne scenariusze (a tu koledzy z zespołu odwalili świetną robotę). W dodatku stale są łatane bugi (a przynajmniej piszą że są załatane, ostatni z 7 sty).

Moim zdaniem nikt nie wpadł na pomysł żeby dać potestować grę swojemu nastoletniemu dziecku (tate, a mi tu coś na czerwono tera pisze, co mam zrobić?) i nie są w stanie tego samba ogarnąć na szybko tak małym zespołem. A pewnie do tego dochodzi jeszcze bieżąca praca (niezwiązana z SimRail), prace i testy nad Łodzią, prace nad SDK, konwersją na konsole, edytorem, kolejnymi ficzerami itd. Do tego pewnie jeszcze maile od prezesa, HR, QA, CS, AC. No i nie zapominajmy że dział PR (o ile istnieje) to całkowicie zlewa SimRail. 

Dodatkowo są osoby (w każdym razie były) które domagają się nowych tras, nowych lokomotyw itd. Rynek zbytu jest - nie oszukujmy się, nowe trasy to stosunkowo duże nakłady finansowe, ale gdyby sam DLC Gagarin kosztował 20zł, to przynajmniej 2000 kopii by się sprzedało. A model, kabina, podmiana lokomotywy w rozkładzie można ogarnąć w miesiąc (o ile nie mniej) pracy jednego doświadczonego już pracownika. Aczkolwiek może być tak, że wg Pana Prezesa po tak marne grosze nie warto się schylać...

  • I agree 1
Posted (edited)
28 minut temu, LycanAnanas napisał(a):
  • Zero informacji o postępach.

Naprawdę chce Ci się czytać "trwają prace nad poprawkami w scenerii Koluszki, Skierniewice, [wstaw dowolną] ?

 

28 minut temu, LycanAnanas napisał(a):
  • Zero bugfixów.

W spisie raportowanych błędów jakies fixy są. Nie chce mi się wierzyć że losowo wpisują "closed & fixed". Pytanie dlaczego nie wydają publicznie poprawek, ale tu jakiś programista mógłby się uczciwie wypowiedzieć.

 

28 minut temu, LycanAnanas napisał(a):
  • Dziwne cięcia kosztów infrastruktury i bez sensowna awantura z ES1 zamiast przywrócić im serwer.
  • Zespół Simraila nadal ma, gdzieś osoby które kupiły grę (Afera z ES1).

Mijasz się z prawdą. Pojawiło się kilka serwerów INT, rozumiem że "international". Może dla kilkunastu osób danej narodowości rzeczywiście nie warto utrzymywać infrastruktury. Ale wydaje się że nawet na PL2 są tolerowani obcokrajowcy, jeżeli tylko są względnie komunikatywni i nie powodują opóźnień. 

Edited by PL_Andrev
  • I agree 3
Posted

Po tym jak nas traktują, to na pewno nie kupie DLC łódź-warszawa, a jak produkt padnie, to przejdę na train driver 2 i sam zacznę im pomagać by zrobili lepszy simulator niz simrail. Jezu jakie to typowo Polskie jest by coś stworzyć dobrego, a potem zepsuć.. ah 

  • Like 2
  • I agree 1
Posted
Godzinę temu, PL_Andrev napisał(a):

A model, kabina, podmiana lokomotywy w rozkładzie można ogarnąć w miesiąc (o ile nie mniej)

EN57 podobno pół roku robili. A Ty w jedna osobę Gagarina w miesiąc zrobisz.  Nieźle. O ile nie w mniej. Nieźle.  I za 40 000 zł przychodu chcesz DLC robić. Przychodu, nie dochodu. Nieźle. 

Posted

Kolejna aktualizacja ma być prawdopodonie  w tą niedzielę, info  z discorda. Jesloi będzie jestem ciekaw co tam zostało załatane i dodane.

 

  • Like 2
Posted (edited)
1 godzinę temu, misiek_131415 napisał(a):

EN57 podobno pół roku robili. A Ty w jedna osobę Gagarina w miesiąc zrobisz. 

Ja nie :) ale wiesz, EN to spora bryła jednak jest, sporo detali od środka (łącznie ze niesławnym kiblem), trzywagonowy więc dodatkowa fizyka jazdy, plus kilka wzorów malowań. W porównaniu z tym to taki EP09 ma właściwie tylko kabinę. Po drugie nie wiadomo ile osób rzeczywiście nad modelem pracowało, i ile zużyto roboczogodzin. To że pół roku to trwało to całkiem osobna kwestia. 

Kwoty rzuciłem z głowy, 20zł za lokomotywę to trochę mało, a 2000 osób grało razem na premierę, pewnie te liczby można by było pomnożyć x2, x3. Ale generalnie przyznam Ci rację - zapędziłem się w moich szacunkach.

 

Hmmm... czyżby jednak był Olechów?olechow.png.6e303f74a1d1b5a494313eb2f1c286b2.png

 

Edited by PL_Andrev
  • I agree 2
Posted

@MirekmiraS co do jakiś składów towarowych co pisałeś to się zgadzam, ale cała reszta na multi jest mega prosta. Trzeba oczywiście wiedzieć co za co odpowiada, ale idzie to ogarnąć intuicyjnie. Mnie chodziło o to, że zmuszają ludzi do przejścia, a nie, że ludzie sami z siebie powinni zacząć. Sprawa prosta - odpalasz multik, nie radzisz sobie - idziesz do samouczka, ale nie jesteś do tego zmuszony. Bo część ludzi nawet, żeby sobie sprawdzić przez 2 godz. kiedy mają czas na zwrot może chcieć od razu sprawdzić jak działa multi. Czy serwery nie są zapchane itd. EN57, Pendolino, Elfy wg mnie na multi prowadzi się mega łatwo. Wsiada się do już jadącego pociągu i często nawet nie trzeba nawet wcisnąć jednego klawisza bo pociąg sam jedzie, czasami do najbliższej stacji jest z 30min. Można zobaczyć jak gra chodzi, jak to wszystko wygląda. A tak to ktoś sobie kupi, chce odpalić i nie będzie mógł.

Jeśli to dotyczy wyłącznie gforce now to piszę to tak trochę na przyszłość bo myślałem z wypowiedzi tutaj, że generalnie na multi jest taka blokada.

Posted
18 minut temu, adamets2 napisał(a):

@MirekmiraS co do jakiś składów towarowych co pisałeś to się zgadzam, ale cała reszta na multi jest mega prosta. Trzeba oczywiście wiedzieć co za co odpowiada, ale idzie to ogarnąć intuicyjnie. Mnie chodziło o to, że zmuszają ludzi do przejścia, a nie, że ludzie sami z siebie powinni zacząć. Sprawa prosta - odpalasz multik, nie radzisz sobie - idziesz do samouczka, ale nie jesteś do tego zmuszony. Bo część ludzi nawet, żeby sobie sprawdzić przez 2 godz. kiedy mają czas na zwrot może chcieć od razu sprawdzić jak działa multi. Czy serwery nie są zapchane itd. EN57, Pendolino, Elfy wg mnie na multi prowadzi się mega łatwo. Wsiada się do już jadącego pociągu i często nawet nie trzeba nawet wcisnąć jednego klawisza bo pociąg sam jedzie, czasami do najbliższej stacji jest z 30min. Można zobaczyć jak gra chodzi, jak to wszystko wygląda. A tak to ktoś sobie kupi, chce odpalić i nie będzie mógł.

Jeśli to dotyczy wyłącznie gforce now to piszę to tak trochę na przyszłość bo myślałem z wypowiedzi tutaj, że generalnie na multi jest taka blokada.

Adam, oczywiście że jazda na multi, tak samo zresztą jak na singlu jest mega prosta, cofanie traktorem z przyczepą w realu też jest mega proste, jak się już wie. Niekoniecznie za pierwszym razem. Nie każdy za pierwszym razem wie, jak ruszyć Siódemką, że trzeba nastawnik najpierw na chwilę ustawić na pierwszy stopień, żeby się przekaźniki odblokowały, że są dwa przedziały jazdy oporowej, dwa bezoporowej, bocznikowanie, żeby nie przekraczać 600 A, bo wywali przekaźniki, nie każdy wie, co wtedy zrobić. Zaznaczam, za pierwszym razem. To akurat jest w samouczku i to jest dobre. A jednak mimo tego dalej na multi spotyka się kwiatki, że jedzie Ósemką po CMK 120 km/h bo mu "nie jedzie". Dalej, wcale nie jest tak łatwo tymi składami ciągniętymi przez Siódemki/Ósemki trafić w punkt w peronie, trzeba najpierw to przećwiczyć, wyczuć jak to hamuje, żeby nie zatrzymać się za późno czy za wcześnie. To warto przećwiczyć na singlu. Nie każdy jak się okazuje wie, ze jak w przewodzie głównym będziesz miał wartość nieznacznie powyżej 5.0 to po zatrzymaniu na stacji przy ruszaniu odhamowanie będzie trwało dłużej. Nie każdy wie, jak temu zapobiec. Tych rzeczy nie ma w samouczkach. Uważam, że to nic złego, że najpierw powinno się przejść przynajmniej jeden samouczek, gdzie też z grubsza przynajmniej jest wyjaśnione działanie semaforów. Dlatego samouczki powinny być obowiązkowe przed wejściem na multi i powinny być one bardziej dopracowane. Włącznie z podpowiedziami typu wyświetlana chmurka. Nikomu korona z głowy nie spadnie, jak poświęci pół godziny, czy nawet godzinę na naukę jazdy i dopiero wejdzie na multi. Gracz taki jest już zaznajomiony z niektórymi tajnikami i wie, co robić, żeby nie blokować ruchu, żeby optymalnie hamować, żeby sprawnie uciekać z peronów czy bocznic. Ja na początku kariery najpierw przejechałem wszystko na singlu, niektóre scenariusze po kilka razy, zanim odważyłem się wejść na multi. Bo na początku się bałem, że zaraz coś tam spierdzielę swoją jazdą i sie ludzie będą na mnie wkurzać. Co do Elfa czy Pendo na multi, gdzie masz taką sytuację, że on sam jedzie? No przecież po objęciu składu i wyłączeniu bota moc jest na zero, więc skład będzie powoli zwalniał. Jeśli będzie z górki, to zacznie nawet przyspieszać i przekroczy dozwoloną prędkość. Jest tam takie urządzenie jak tempomat, że ustawisz sobie prędkość jaką chcesz i to precyzyjnie co do kilometra. Choć zwiększanie/zmniejszanie prędkości jest skokowe co 5 km/h w Elfie akurat. Wiesz, ze w Elfie mimo to można sobie ustawić np 122 km/h czy 117? Ale tych rzeczy nie ma w samouczku, nawet nie ma jak w ogóle włączyć tempomat, musisz sam pokombinować. Zresztą na multi czy na singlu to to samo.

Na koniec jeszcze raz, Twórcy nie zmuszają, tylko wkradł im się poważny błąd. Co nie zmienia fakty, że obowiązkowe zaliczenie samouczka powinno być. Takie moje zdanie.

  • I agree 2
Posted (edited)
11 godzin temu, PL_Andrev napisał(a):

Naprawdę chce Ci się czytać "trwają prace nad poprawkami w scenerii Koluszki, Skierniewice, [wstaw dowolną] ?

Generalnie takie pisanie to można do wszystkiego zastosować. I jest to czcze gadanie.... 

Napisano: Trwają prace nad przyjęciem petenta/klienta/pacjenta umówionego na godzinę 10:15....

Rzeczywistość: Uruchomiono komputer 09:59, zalogowano się do wszystkich systemów 10:08, uruchomiono drukarkę 10:14, zrobiono kawę 10:16, ogłoszono przerwę na drugie śniadanie 10:18.... [...] zakończono przygotowania do przyjęcia petenta/klienta/pacjenta 10:39.... 

Petent/klient/pacjent został przyjęty 10:44.... i co nam Pan zrobisz, jak nam Pan nic nie zrobisz 😉 

Edited by en57
  • I agree 2
Posted

Dla tych co nie widzieli na Discordzie, wrzucam świeże info, pojawia się jakaś nadzieja na zmiany na lepsze:Screenshot_2025-01-15-19-17-59-881_com.thumb.webp.749595149f796697030c469dbfbb7b94.webp

  • Like 5
  • Thanks 7

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy