KwasieK Posted February 2 Share Posted February 2 Dodać dragona na scenariusz jako pasażerski, ponieważ na razie nie ma griffina a fajnie by było pojeździć nim a dragon ma podobną mechanike działania jak griffin. Więc na ten czas dopóki nie ma griffina (o ile będzie) to dopuścić dragona jako lokomotywa do pociągów pasażerskich 3 3 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japaw Posted February 7 Share Posted February 7 Ciekawe czy w ogóle będzie Griffin, bo jak widze ICek chyba nie specjalnie współpracuje z twórcami gry (patrz zniknięte logo, które było na początku na pojazdach. tak mi się wydaje przynajmniej). Wiadomo, że to różne lokomotywy do różnych celów, ale za to jednego producenta i z poziomu wyglądu pulpitu to niemal to samo. Jeżdżę Griffinem w realu, dragonem tylko w simku ale pulpit wygląda na moje oko tak samo. Szczerze mówiąc trudno mi się odnieść do tego pomysłu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaca Posted February 7 Share Posted February 7 Griffin to lekka 4 osiowa lokomotywa o pmax 160 km/h, zaś Dragon to typowy wół roboczy - 6 osi i pmax 120 km/h... w sumie już te parametry wystarczą żeby ich nie używać zamiennie. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japaw Posted February 7 Share Posted February 7 2 minuty temu, Jaca napisał(a): Griffin to lekka 4 osiowa lokomotywa o pmax 160 km/h, Czasami za lekka. Ślizga się jak sanki w zimie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebek Posted February 7 Share Posted February 7 Ale ET-22 też wykorzystywano do ciągnięcia wagonów pasażerskich. To też typowy wół roboczy. 6 osi 120 ton wagi i prędkość max 125 km/h 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaca Posted February 7 Share Posted February 7 26 minut temu, Sebek napisał(a): Ale ET-22 też wykorzystywano do ciągnięcia wagonów pasażerskich. To też typowy wół roboczy. 6 osi 120 ton wagi i prędkość max 125 km/h To były trochę inne realia, nawet ST44 ciągnęły osobówki 😉 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
broniewskijarek Posted February 7 Share Posted February 7 I manewrowe SM42. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolejarz_1990 Posted February 18 Share Posted February 18 W dniu 7.02.2024 o 17:45, Sebek napisał(a): Ale ET-22 też wykorzystywano do ciągnięcia wagonów pasażerskich. To też typowy wół roboczy. 6 osi 120 ton wagi i prędkość max 125 km/h Fajnie się to rozpędzało z 3-4 wagonowym Interregio ale na tym plusy się kończyły. Buja w kabinie strasznie, wieje z każdej dziury no i hałas. Latem przez to że kabina jest mocno przeszklona upał nie do zniesienia. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts