adamets2 Posted January 14 Share Posted January 14 No właśnie - jak w temacie: Dlaczego nie ma na singlu ruchu Ai innych pociągów? Na multi są czasami serwery gdzie kompletnie nie ma graczy, a zarówno nastawniami jak i pociągami steruje Ai i robi to doskonale. Optymalizacja nie spada. Więc czy jest jakiś problem aby i na singlu mijały nas inne pociągi? Nie ukrywam, że chciałbym takiej zmiany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igx Posted January 14 Share Posted January 14 46 minut temu, adamets2 napisał(a): No właśnie - jak w temacie: Dlaczego nie ma na singlu ruchu Ai innych pociągów? Na multi są czasami serwery gdzie kompletnie nie ma graczy, a zarówno nastawniami jak i pociągami steruje Ai i robi to doskonale. Optymalizacja nie spada. Więc czy jest jakiś problem aby i na singlu mijały nas inne pociągi? Nie ukrywam, że chciałbym takiej zmiany. W ostatniej roadmapie masz napisane że będzie dodany Edytor misji LUA z pociągami AI. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamets2 Posted January 14 Author Share Posted January 14 Ok, ale czy będą gotowe scenariusze z ruchem Ai od twórców czy tylko gracze sami będą musieli robić scenariusze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igx Posted January 14 Share Posted January 14 5 minut temu, adamets2 napisał(a): Ok, ale czy będą gotowe scenariusze z ruchem Ai od twórców czy tylko gracze sami będą musieli robić scenariusze? Będą także gotowe scenariusze z ruchem Ai zrobione przez zespół SimRail. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jumps Posted January 14 Share Posted January 14 Godzinę temu, adamets2 napisał(a): No właśnie - jak w temacie: Dlaczego nie ma na singlu ruchu Ai innych pociągów? Na multi są czasami serwery gdzie kompletnie nie ma graczy, a zarówno nastawniami jak i pociągami steruje Ai i robi to doskonale. Optymalizacja nie spada. Więc czy jest jakiś problem aby i na singlu mijały nas inne pociągi? Nie ukrywam, że chciałbym takiej zmiany. Ruch AI jest obecnie dodawany ręcznie przez twórców scenariuszy, czemu w oficjalnych go nie ma to nie wiem, ale w tych stworzonych przez społeczność jest. Wymaga to jednak sporo dodatkowej pracy, bo pierwsze trzeba ustawiać ręcznie triggery żeby te pociągi spanować/usuwać, po drugie każdy z nich musi mieć ręcznie ustawiony przebieg i semafory żeby nie stał w miejscu (a żeby zatrzymywały się na przystankach trzeba im jeszcze robić osobny rozkład jazdy), po trzecie pociągi AI na singlu powodują ogromne spadki wydajności i zazwyczaj więcej niż 4-5 pociągów w jednym momencie być nie może. Wina przestarzałego systemu scenariuszy, liczę że w tym nowym będzie to jakoś lepiej rozwiązane. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts