glina20 Posted December 8, 2023 Share Posted December 8, 2023 Witam, czy ktoś zna procedurę uruchamiania EZT EN76 do jazdy w trakcji podwójnej??? Próbowałem na różne sposoby (bateria w obydwóch składach, pierwsza kabina aktywacja w trybie jazdy podwójnej a w następnej kabinie drugiego składu tryb jazdy "ostatniej kabiny" i nie pomaga, dokładnie mówiąc nie mogę odhamować składów. Proszę o pomoc, dziękuję. Pozdrawiam 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wild marten Posted December 8, 2023 Share Posted December 8, 2023 (edited) Siemanko 🙂 Twój problem pewnie polega na tym, że masz włączony nastawnik kierunkowy na pozycję II, zbij go do neutralnego i z neutralnego aktywuj kabinę na nowo włączając przetwornicę sprężarkę oraz wyłącznik szybki. Włącz nastawnik kierunkowy na pozycję II a zobaczysz że pociąg Ci ruszy. 2 składzie musisz tylko włączyć baterię i czerwone światła. Edited December 8, 2023 by Wild marten Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart_dem Posted December 9, 2023 Share Posted December 9, 2023 4 godziny temu, Wild marten napisał(a): Siemanko 🙂 Twój problem pewnie polega na tym, że masz włączony nastawnik kierunkowy na pozycję II, zbij go do neutralnego i z neutralnego aktywuj kabinę na nowo włączając przetwornicę sprężarkę oraz wyłącznik szybki. Włącz nastawnik kierunkowy na pozycję II a zobaczysz że pociąg Ci ruszy. 2 składzie musisz tylko włączyć baterię i czerwone światła. Przeczytaj jeszcze raz tytuł. To nie EN71. @glina20 który scenariusz w SP masz na myśli? W standardowych scenariuszach na SP chyba nie ma EN76 w trakcji podwójnej. Chyba, że masz na myśli któryś ze scenariuszy customowych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
glina20 Posted December 9, 2023 Author Share Posted December 9, 2023 4 godziny temu, bart_dem napisał(a): Przeczytaj jeszcze raz tytuł. To nie EN71. @glina20 który scenariusz w SP masz na myśli? W standardowych scenariuszach na SP chyba nie ma EN76 w trakcji podwójnej. Chyba, że masz na myśli któryś ze scenariuszy customowych. Mam na myśli w trybie SinglePlayer, wprawdzie nie ma w oryginale podwójnej trakcji EN76, ale zrobiłem podmiankę poprzez Pociągoinator 6000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team GoppelPL Posted December 9, 2023 SIMRAIL Team Share Posted December 9, 2023 Załączanie baterii powinno zagadać z pierwszej jednostki na obie w składzie. Ustaw w kabinie, z której będziesz jechał sterowanie na "dwa wagoniki", a w ostatniej kabinie w składzie (tam, gdzie powinny świecić czerwone światła końca pociągu) na "minus jeden wagonik". Po drodze zajrzyj do wszystkich kabin i upewnij się, że nastawnik hamulca pneumatycznego (mała dźwigienka pomiędzy zadajnikiem jazdy i hamowania, a nastawnikiem kierunku) jest w pozycji maksymalnie do przodu. Wtedy powinno udać się popełnić przewód główny czerwonym przyciskiem pod manometrami w aktywnej kabinie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
glina20 Posted December 12, 2023 Author Share Posted December 12, 2023 W dniu 9.12.2023 o 15:55, GoppelPL napisał(a): Załączanie baterii powinno zagadać z pierwszej jednostki na obie w składzie. Ustaw w kabinie, z której będziesz jechał sterowanie na "dwa wagoniki", a w ostatniej kabinie w składzie (tam, gdzie powinny świecić czerwone światła końca pociągu) na "minus jeden wagonik". Po drodze zajrzyj do wszystkich kabin i upewnij się, że nastawnik hamulca pneumatycznego (mała dźwigienka pomiędzy zadajnikiem jazdy i hamowania, a nastawnikiem kierunku) jest w pozycji maksymalnie do przodu. Wtedy powinno udać się popełnić przewód główny czerwonym przyciskiem pod manometrami w aktywnej kabinie. Niestety nie pomaga, wszystkie dźwignie (nastawnik, hamulec itp) w innych kabinach nie reagują na próbę poruszenia, tak jakby były zablokowane. reagują jedynie przyciski (podniesienie pantografu, wyłącznik szybki, oświetlenie itp) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team GoppelPL Posted December 12, 2023 SIMRAIL Team Share Posted December 12, 2023 To jest chyba zablokowane przy wyłączonej aktywacji kabiny - spróbuj po drodze aktywować każdą z kabin na czas przestawiania dźwigni hamulca PN. Tak oczywiście nie powinno być, załóż proszę przy okazji temat ze zgłoszeniem błędu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts