Jump to content

Uruchamianie EZT EN76 w trakcji podwójnej w trybie SinglePlayer


glina20

Recommended Posts

Witam, czy ktoś zna procedurę uruchamiania EZT EN76 do jazdy w trakcji podwójnej??? Próbowałem na różne sposoby (bateria w obydwóch składach, pierwsza kabina aktywacja w trybie jazdy podwójnej a w następnej kabinie drugiego składu tryb jazdy  "ostatniej kabiny" i nie pomaga, dokładnie mówiąc nie mogę odhamować składów. Proszę o pomoc, dziękuję. Pozdrawiam 🙂

Link to comment
Share on other sites

Siemanko 🙂 Twój problem pewnie polega na tym, że masz włączony nastawnik kierunkowy na pozycję II, zbij go do neutralnego i  z neutralnego aktywuj kabinę na nowo włączając przetwornicę sprężarkę oraz wyłącznik szybki. Włącz nastawnik kierunkowy na pozycję II a zobaczysz że pociąg Ci ruszy. 2 składzie musisz tylko włączyć baterię i czerwone światła. 

Edited by Wild marten
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Wild marten napisał(a):

Siemanko 🙂 Twój problem pewnie polega na tym, że masz włączony nastawnik kierunkowy na pozycję II, zbij go do neutralnego i  z neutralnego aktywuj kabinę na nowo włączając przetwornicę sprężarkę oraz wyłącznik szybki. Włącz nastawnik kierunkowy na pozycję II a zobaczysz że pociąg Ci ruszy. 2 składzie musisz tylko włączyć baterię i czerwone światła. 

Przeczytaj jeszcze raz tytuł. To nie EN71.

@glina20 który scenariusz w SP masz na myśli? W standardowych scenariuszach na SP chyba nie ma EN76 w trakcji podwójnej. Chyba, że masz na myśli któryś ze scenariuszy customowych.

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, bart_dem napisał(a):

Przeczytaj jeszcze raz tytuł. To nie EN71.

@glina20 który scenariusz w SP masz na myśli? W standardowych scenariuszach na SP chyba nie ma EN76 w trakcji podwójnej. Chyba, że masz na myśli któryś ze scenariuszy customowych.

Mam na myśli w trybie SinglePlayer, wprawdzie nie ma w oryginale podwójnej trakcji EN76, ale zrobiłem podmiankę poprzez Pociągoinator 6000

Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team

Załączanie baterii powinno zagadać z pierwszej jednostki na obie w składzie. Ustaw w kabinie, z której będziesz jechał sterowanie na "dwa wagoniki", a w ostatniej kabinie w składzie (tam, gdzie powinny świecić czerwone światła końca pociągu) na "minus jeden wagonik". Po drodze zajrzyj do wszystkich kabin i upewnij się, że nastawnik hamulca pneumatycznego (mała dźwigienka pomiędzy zadajnikiem jazdy i hamowania, a nastawnikiem kierunku) jest w pozycji maksymalnie do przodu. Wtedy powinno udać się popełnić przewód główny czerwonym przyciskiem pod manometrami w aktywnej kabinie.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 9.12.2023 o 15:55, GoppelPL napisał(a):

Załączanie baterii powinno zagadać z pierwszej jednostki na obie w składzie. Ustaw w kabinie, z której będziesz jechał sterowanie na "dwa wagoniki", a w ostatniej kabinie w składzie (tam, gdzie powinny świecić czerwone światła końca pociągu) na "minus jeden wagonik". Po drodze zajrzyj do wszystkich kabin i upewnij się, że nastawnik hamulca pneumatycznego (mała dźwigienka pomiędzy zadajnikiem jazdy i hamowania, a nastawnikiem kierunku) jest w pozycji maksymalnie do przodu. Wtedy powinno udać się popełnić przewód główny czerwonym przyciskiem pod manometrami w aktywnej kabinie.

Niestety nie pomaga, wszystkie dźwignie (nastawnik, hamulec itp) w innych kabinach nie reagują na próbę poruszenia, tak jakby były zablokowane. reagują jedynie przyciski (podniesienie pantografu, wyłącznik szybki, oświetlenie itp)

Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team

To jest chyba zablokowane przy wyłączonej aktywacji kabiny - spróbuj po drodze aktywować każdą z kabin na czas przestawiania dźwigni hamulca PN. Tak oczywiście nie powinno być, załóż proszę przy okazji temat ze zgłoszeniem błędu. 

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy