Jump to content

System rank


Recommended Posts

Moja sugestia brzmi tak żeby zrobić system podobny do tego co jest w TD2, ponieważ jest wiele osób co nie umie sterować USRK co powoduje do korków lub opóźnień pociągów.
Wyglądało by to tak żeby np wejść na daną stacje trzeba byłoby mieć obsłużone np 500 pociągów, ilość pociągów różniła by się między stacjami i ich poziomem trudności. Obsłużenie pociągu polegało by na tym że trzeba było by wyprawić pociąg planowo lub niewprowadzająca opóźnienia. 

Można było by też podzielić serwery na takie gdzie np ten system nie działał by.

Następną moją sugestią jest to aby dodać system dyżurnego ruchu do offline co mogło by pozwolić niektórym nauczyć obsługiwać USRK lecz w tedy nie powinno naliczać obsłużonych pociągów

Edited by kowaef975
  • I disagree 1
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

17 godzin temu, kowaef975 napisał(a):

Obsłużenie pociągu polegało by na tym że trzeba było by wyprawić pociąg planowo lub niewprowadzająca opóźnienia.

A jak dyżurny przejmuje dyżurkę po tym jak poprzednik wyprawił towar, a na stacji stoją dwa pendo? Trochę niesprawiedliwe.

 

 

17 godzin temu, kowaef975 napisał(a):

Następną moją sugestią jest to aby dodać system dyżurnego ruchu do offline co mogło by pozwolić niektórym nauczyć obsługiwać USRK lecz w tedy nie powinno naliczać obsłużonych pociągów

 

Ja się podstaw uczyłem na pustych lub prawie pustych serwerach. Ale tajniki pozwolił mi opanować dopiero znajomy na multiku.

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, PL_Andrev napisał(a):

A jak dyżurny przejmuje dyżurkę po tym jak poprzednik wyprawił towar, a na stacji stoją dwa pendo? Trochę niesprawiedliwe.

Oczywistym jest że wtedy 'nowy' dyżurny nie ponosiłby odpowiedzialności za błędy spowodowane przez poprzednika.


I tak, też uważam że potrzebny jest jakiś system utrudniający wejście na slot dyżurnego dla osoby która nie jest gotowa do tej roli.

Link to comment
Share on other sites

To wszystko jest piękne w teorii. Ale kolej to naczynia połączone i w takim organizmie ciężko przypisać odpowiedzialność za zdarzenia - np. sytuację mocno komplikuje pomieszanie kolejności wyprawionych pociągów, czy ich opóźnienia, nieumiejętność maszynistów, bugi, itp. Jeśli się one nałożą, to DR może mieć niezły mętlik w głowie. I co wtedy? Weź i to oprogramuj, a potem przetestuj... 😉

Edited by qbahn
Link to comment
Share on other sites

18 minut temu, qbahn napisał(a):

To wszystko jest piękne w teorii. Ale kolej to naczynia połączone i w takim organizmie ciężko przypisać odpowiedzialność za zdarzenia - np. sytuację mocno komplikuje pomieszanie kolejności wyprawionych pociągów, czy ich opóźnienia, nieumiejętność maszynistów, bugi, itp. Jeśli się one nałożą, to DR może mieć niezły mętlik w głowie. I co wtedy? Weź i to oprogramuj, a potem przetestuj... 😉

Ja bym dodał do tego odjazdy przed czasem tak jak i w wykonaniu pendolino i towarowych. Jęczą ci tacy że chcą ruszać i w końcu dyżurny puści ich bo jest U NIEGO okienko, tylko że później, w innym miejscu, okienek nie ma i spowalniają cały ruch. Jak to przewidzieć i "ocenić"? Czy bym walczył z tym zjawiskiem? Nie, dodaje to "zabawy" do pracy dyżurnego" bez udawania ze strony maszynistów "usterek" czy innych zerwanych trakcji, ale uważam że to sprawia że prawie niemożliwe jest stworzenie przejrzystego i sprawiedliwego systemu rankingowego w oparciu o prawidłowo wykonaną prace własną.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Powiem tak w TD2 taki system działa bez zarzutu, zaimplementowanie podobnego do simraila niebyło by dużym problemem.
Mogło działać by to tak, że dostawało by się punkty w wstępnej wersji za wyprawienie pociągu (max zwiększyć opiźnienie o (5-8) minut + gra wiedziała by czy np jest usterka na szlaku co wydłużało by czas opuźnienia

Link to comment
Share on other sites

W dniu 5.12.2023 o 13:23, Rafał napisał(a):

Oczywistym jest że wtedy 'nowy' dyżurny nie ponosiłby odpowiedzialności za błędy spowodowane przez poprzednika.


I tak, też uważam że potrzebny jest jakiś system utrudniający wejście na slot dyżurnego dla osoby która nie jest gotowa do tej roli.

Tak działało by to w ten sposób.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, kowaef975 napisał(a):

Powiem tak w TD2 taki system działa bez zarzutu, zaimplementowanie podobnego do simraila niebyło by dużym problemem.
Mogło działać by to tak, że dostawało by się punkty w wstępnej wersji za wyprawienie pociągu (max zwiększyć opiźnienie o (5-8) minut + gra wiedziała by czy np jest usterka na szlaku co wydłużało by czas opuźnienia

Moim zdaniem kar nie powinno być, bo nigdy nie wiadomo jaki jest powód takiego opóźnienia. Np. moga być lagi na serwerze, albo dyżurny stację dalej prosi aby wstrzymać wszystkie pociągi w jego kierunku. Powinny być natomiast punkty dodatnie za wszystko co związane z pracą dyżurnego, tj. wyprawienie pociągu, zatwierdzenie czasu przyjazdu/odjazdu w EDR czy zapowiadanie pociągów do sąsiedniej nastawni.

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 85 / 87
          • Percentage filling 98%
          • Most players 93
      • PL3
      • pl3
      • 10 / 86
          • Percentage filling 12%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 42 / 106
          • Percentage filling 40%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 14 / 79
          • Percentage filling 18%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 60 / 86
          • Percentage filling 70%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 4 / 80
          • Percentage filling 5%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 2 / 84
          • Percentage filling 2%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 63 / 82
          • Percentage filling 77%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 2 / 82
          • Percentage filling 2%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 6 / 78
          • Percentage filling 8%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 19 / 86
          • Percentage filling 22%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 2 / 80
          • Percentage filling 3%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 32
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 20 / 80
          • Percentage filling 25%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 5 / 84
          • Percentage filling 6%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 29 / 34
          • Percentage filling 85%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 20 / 34
          • Percentage filling 59%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 5 / 34
          • Percentage filling 15%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 29 / 34
          • Percentage filling 85%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 34 / 34
          • Percentage filling 100%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 8 / 34
          • Percentage filling 24%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 10 / 34
          • Percentage filling 29%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 7 / 34
          • Percentage filling 21%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 15 / 34
          • Percentage filling 44%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 505 / 1722 Total players
    • 29% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy