Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Moja sugestia brzmi tak żeby zrobić system podobny do tego co jest w TD2, ponieważ jest wiele osób co nie umie sterować USRK co powoduje do korków lub opóźnień pociągów.
Wyglądało by to tak żeby np wejść na daną stacje trzeba byłoby mieć obsłużone np 500 pociągów, ilość pociągów różniła by się między stacjami i ich poziomem trudności. Obsłużenie pociągu polegało by na tym że trzeba było by wyprawić pociąg planowo lub niewprowadzająca opóźnienia. 

Można było by też podzielić serwery na takie gdzie np ten system nie działał by.

Następną moją sugestią jest to aby dodać system dyżurnego ruchu do offline co mogło by pozwolić niektórym nauczyć obsługiwać USRK lecz w tedy nie powinno naliczać obsłużonych pociągów

Edited by kowaef975
  • I disagree 1
  • I agree 2
Posted
17 godzin temu, kowaef975 napisał(a):

Obsłużenie pociągu polegało by na tym że trzeba było by wyprawić pociąg planowo lub niewprowadzająca opóźnienia.

A jak dyżurny przejmuje dyżurkę po tym jak poprzednik wyprawił towar, a na stacji stoją dwa pendo? Trochę niesprawiedliwe.

 

 

17 godzin temu, kowaef975 napisał(a):

Następną moją sugestią jest to aby dodać system dyżurnego ruchu do offline co mogło by pozwolić niektórym nauczyć obsługiwać USRK lecz w tedy nie powinno naliczać obsłużonych pociągów

 

Ja się podstaw uczyłem na pustych lub prawie pustych serwerach. Ale tajniki pozwolił mi opanować dopiero znajomy na multiku.

Posted
2 minuty temu, PL_Andrev napisał(a):

A jak dyżurny przejmuje dyżurkę po tym jak poprzednik wyprawił towar, a na stacji stoją dwa pendo? Trochę niesprawiedliwe.

Oczywistym jest że wtedy 'nowy' dyżurny nie ponosiłby odpowiedzialności za błędy spowodowane przez poprzednika.


I tak, też uważam że potrzebny jest jakiś system utrudniający wejście na slot dyżurnego dla osoby która nie jest gotowa do tej roli.

Posted (edited)

To wszystko jest piękne w teorii. Ale kolej to naczynia połączone i w takim organizmie ciężko przypisać odpowiedzialność za zdarzenia - np. sytuację mocno komplikuje pomieszanie kolejności wyprawionych pociągów, czy ich opóźnienia, nieumiejętność maszynistów, bugi, itp. Jeśli się one nałożą, to DR może mieć niezły mętlik w głowie. I co wtedy? Weź i to oprogramuj, a potem przetestuj... 😉

Edited by qbahn
Posted
18 minut temu, qbahn napisał(a):

To wszystko jest piękne w teorii. Ale kolej to naczynia połączone i w takim organizmie ciężko przypisać odpowiedzialność za zdarzenia - np. sytuację mocno komplikuje pomieszanie kolejności wyprawionych pociągów, czy ich opóźnienia, nieumiejętność maszynistów, bugi, itp. Jeśli się one nałożą, to DR może mieć niezły mętlik w głowie. I co wtedy? Weź i to oprogramuj, a potem przetestuj... 😉

Ja bym dodał do tego odjazdy przed czasem tak jak i w wykonaniu pendolino i towarowych. Jęczą ci tacy że chcą ruszać i w końcu dyżurny puści ich bo jest U NIEGO okienko, tylko że później, w innym miejscu, okienek nie ma i spowalniają cały ruch. Jak to przewidzieć i "ocenić"? Czy bym walczył z tym zjawiskiem? Nie, dodaje to "zabawy" do pracy dyżurnego" bez udawania ze strony maszynistów "usterek" czy innych zerwanych trakcji, ale uważam że to sprawia że prawie niemożliwe jest stworzenie przejrzystego i sprawiedliwego systemu rankingowego w oparciu o prawidłowo wykonaną prace własną.

  • I agree 1
Posted

Powiem tak w TD2 taki system działa bez zarzutu, zaimplementowanie podobnego do simraila niebyło by dużym problemem.
Mogło działać by to tak, że dostawało by się punkty w wstępnej wersji za wyprawienie pociągu (max zwiększyć opiźnienie o (5-8) minut + gra wiedziała by czy np jest usterka na szlaku co wydłużało by czas opuźnienia

Posted
W dniu 5.12.2023 o 13:23, Rafał napisał(a):

Oczywistym jest że wtedy 'nowy' dyżurny nie ponosiłby odpowiedzialności za błędy spowodowane przez poprzednika.


I tak, też uważam że potrzebny jest jakiś system utrudniający wejście na slot dyżurnego dla osoby która nie jest gotowa do tej roli.

Tak działało by to w ten sposób.

Posted
Godzinę temu, kowaef975 napisał(a):

Powiem tak w TD2 taki system działa bez zarzutu, zaimplementowanie podobnego do simraila niebyło by dużym problemem.
Mogło działać by to tak, że dostawało by się punkty w wstępnej wersji za wyprawienie pociągu (max zwiększyć opiźnienie o (5-8) minut + gra wiedziała by czy np jest usterka na szlaku co wydłużało by czas opuźnienia

Moim zdaniem kar nie powinno być, bo nigdy nie wiadomo jaki jest powód takiego opóźnienia. Np. moga być lagi na serwerze, albo dyżurny stację dalej prosi aby wstrzymać wszystkie pociągi w jego kierunku. Powinny być natomiast punkty dodatnie za wszystko co związane z pracą dyżurnego, tj. wyprawienie pociągu, zatwierdzenie czasu przyjazdu/odjazdu w EDR czy zapowiadanie pociągów do sąsiedniej nastawni.

  • I agree 3
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy