Jump to content

Kilka rzeczy zostało zepsutych


PeVoo

Recommended Posts

Witam!

Kilka rzeczy poprzednio działających dobrze zostało zepsutych:

  1. Kamera nr 2, przycisk rolki myszy nie działa (pokazuje puste białe kółko), w związku z czym nie da się patrzeć przed pociąg i kamera ponownie jest bezużyteczna.
    Również na padzie oba joysticki działają tak samo, zamiast jeden regulować pozycję, a drugi kąt patrzenia.
  2. Nie działa przycisk+rolka na dźwigniach, a jednak sterowanie rolką (jak w DV) wymiata.
  • Chyba było coś jeszcze, ale mi wyleciało z głowy.
    Oprócz tego (stary problem) klikanie po pociągach w menu multiplayer często powoduje niechciane załączenie ładowania gry, co jest skrajnie upierdliwe i denerwujące. Możliwe, że to moja mysz zaczęła właśnie szaleć (naciskać podwójnie), ale przydałoby się jakieś potwierdzenie wyboru albo chociaż możliwość anulowania wczytywania, bo to jest naprawdę tragiczne w obsłudze. Najlepiej ramka z pytaniem czy uruchomić wybrany pociąg po dwukliknięciu + kwadrat "Nie pokazuj ponownie" (wszyscy będą zadowoleni). Dodatkowo z klawiatury też się praktycznie nie da tego obsługiwać, nie przewija się lista od strzałek (albo w ogóle nie działają i trzeba zaryzykować kliknięcie), za każdym razem trzeba Enter naciskać itp.

Ponadto włączenie kamery cofania z koła wyboru a następnie przełączenie na kamerę orbitującą powoduje załączenie jej w okolicach "tyłka" zamiast przodu pociągu (może to celowe, ale potem ciężko to odkręcić).

PS: Dziękuję za update'a, od samego początku gry czekałem na pociągi, które ja nazywam pociągami "z wagonami bydlęcymi" (przez Was nazywane "kiblem") 😉 Nie ma to jak cofnąć się w czasie do dzieciństwa. Szkoda, że tej szafy się nie da otworzyć, zawsze chciałem zobaczyć co tam jest w środku.

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Nie lubię jak wymieniam całą listę rzeczy i dostaję odpowiedź, że "to już było". Nie mam wtedy pewności czy na pewno wszystkie punkty z listy zostały przeczytane i uwzględnione.

Nie wiem czy następnym razem mam to rozdzielić na osobne wątki, czy znowu zostanę wtedy posądzony o "nabijanie punktów na forum" i zbanowany... -_-'
Ja się tylko staram pomóc. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team

Dostajesz taką odpowiedź, bo post został przez kogoś z nas przeczytany w całości i porównany z tym, co mamy na liście otwartych błędów do poprawy. Z tego porównania wyszło, że wiemy, że poruszone przez Ciebie kwestie są do poprawienia, i dopisanie ich drugi raz do listy spowoduje chaos - zgłoszenia w systemie przegląda cały zespół, i jeśli jeden z programistów zobaczył poprzednie zgłoszenie i wziął je sobie do poprawienia, to znika ono z listy "wolnych" issue. Kolejny z programistów był w tym czasie w toalecie, albo robił sobie kawę, przyszedł do komputera i widzi nowy błąd do poprawienia - też go bierze dla siebie, i w ten sposób dwie osoby naprawiają nowy input, a nikt nie zajmuje się np. całym białym ekranem na kartach Intela. 

Gdybyśmy mieli pytania, dostałbyś tag "need_info" i post z pytaniem. 

Gdybyśmy stwierdzili, że jedna z tych rzeczy nie widnieje jeszcze do poprawki, pojawiłby się post z numerem zgłoszenia w systemie, a przyjmujący umieściłby tam stosowny komentarz, albo przeredagował treść postu w systemie. 

Odpowiadając na zadane pytanie - najlepiej zgłaszać każdy problem w osobnym wątku, nazwanym tak precyzyjnie i krótko, jak to możliwe - dzięki temu programiści na liście błędów nie zobaczą "kilka rzeczy zostało zepsutych", a na przykład "nieprawidłowe zachowanie kamery", lub "brak sterowania kółkiem myszy". 

Pozdrawiam również.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

OK, dzięki. Wolałem się upewnić, bo jak się patrzy od naszej strony, to wygląda to nieciekawie (sprawia mylne wrażenie spuszczania na drzewo).

Uprzedzam tylko, że gdybyś zdążył odpisać wczoraj i bym się do tego zastosował przy kolejnym poście wczorajszym o obsłudze pada, to zamiast 10-punktowego wpisu mielibyście 10 wątków do czytania (z czego każdy pewnie jeszcze byłby bardziej szczegółowo opisany czyli dłuższy), a one wszystkie powiązane były bardzo mocno i ja bym je osobiście robił łącznie w jednym tickecie (góra kilku).

No i oczywiście programiści nie powinni brać zleceń prosto z forum (bo będzie tak jak piszesz) - powinna być 1 osoba wyznaczona do przerabiania postów na listę zadań i sprawdzania co już było (a także odpisywania ludziom).

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 15 / 82
          • Percentage filling 18%
          • Most players 103
      • PL3
      • pl3
      • 2 / 66
          • Percentage filling 3%
          • Most players 78
      • PL4
      • pl4
      • 2 / 78
          • Percentage filling 3%
          • Most players 87
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 3 / 75
          • Percentage filling 4%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 0 / 80
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 0 / 38
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 3 / 81
          • Percentage filling 4%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 1 / 83
          • Percentage filling 1%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 1 / 70
          • Percentage filling 1%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 3 / 78
          • Percentage filling 4%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 2 / 89
          • Percentage filling 2%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 77
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 3 / 78
          • Percentage filling 4%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 0 / 83
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 11 / 34
          • Percentage filling 32%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 31
      • PL4
      • pl4
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 34
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 6 / 34
          • Percentage filling 18%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 5 / 34
          • Percentage filling 15%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 62 / 1534 Total players
    • 4% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy