qbahn Posted November 18, 2023 Posted November 18, 2023 (edited) Cechy pożądane u pasażerów, to większa interaktywność, np: - sygnał RP1 powinien na nich oddziaływać jeśli np. stoją blisko krawędzi - zbliża się / pada deszcz lub jest zimno - chowają się gdzie mogą 😉 - zbliża się ich pociąg, oni wcześniej kierują się w jego stronę - po wyjściu z pociągu, niekoniecznie muszą iść na sam koniec peronu by tam bezczynnie stać 😉 - w przypadku oczekiwania na dalekobieżne, taszczą bagaże - czasem siadają na ławkach PS. Jeśli jest przestrzeń, każdy porusza się swoim tempem, a nie tak synchronicznie 😉 Edited November 19, 2023 by qbahn 12
MavPL Posted November 19, 2023 Posted November 19, 2023 19 godzin temu, qbahn napisał(a): Cechy pożądane u pasażerów, to większa interaktywność, np: - sygnał RP1 powinien na nich oddziaływać jeśli np. stoją blisko krawędzi - zbliża się / pada deszcz lub jest zimno - chowają się gdzie mogą 😉 - zbliża się ich pociąg, oni wcześniej kierują się w jego stronę - po wyjściu z pociągu, niekoniecznie muszą iść na sam koniec peronu by tam bezczynnie stać 😉 - w przypadku oczekiwania na dalekobieżne, taszczą bagaże - czasem siadają na ławkach Raczej nie do wykonania na chwilę obecną. 1
Domin92 Posted November 19, 2023 Posted November 19, 2023 No to by dodało sporej nutki realizmu. Oby kiedyś taki system się pojawił. No i gdy pociąg jest spóźniony to pasażer z końca peronu powinien biec na pociąg a nie iść dumnie z prędkością 4km/h... zresztą, jego nawet na końcu peronu nie powinno być. Jak peron ma 300m długości, to pasażerowie gromadzą się na przestrzeni 50 metrów, głównie koło ławek, pod wiatami itp. Wtedy maszynista musi zatrzymać skład w miejscu wygodnym dla pasażerów. 3
Conrad Posted November 19, 2023 Posted November 19, 2023 Ja się cieszę, że na jesień i zimę kurtki i czapki założyli, a także chetniej do endolino wsiadają 🙂 Szkoda tylko rolników, że im zboże nieskoszone zaraz padnie. 1 1 1
jumps Posted November 19, 2023 Posted November 19, 2023 W dniu 18.11.2023 o 14:59, qbahn napisał(a): Cechy pożądane u pasażerów, to większa interaktywność, np: - sygnał RP1 powinien na nich oddziaływać jeśli np. stoją blisko krawędzi - zbliża się / pada deszcz lub jest zimno - chowają się gdzie mogą 😉 - zbliża się ich pociąg, oni wcześniej kierują się w jego stronę - po wyjściu z pociągu, niekoniecznie muszą iść na sam koniec peronu by tam bezczynnie stać 😉 - w przypadku oczekiwania na dalekobieżne, taszczą bagaże - czasem siadają na ławkach Trochę duże oczekiwania 😉 Ja bym się zadowolił gdyby umieli wsiadać do składu, bo obecnie czasami nawet to im nie wychodzi 1
Averrnor Posted November 19, 2023 Posted November 19, 2023 Ja się spotkałem z sytuacją, gdzie zatrzymując się w peronie przed semaforem, ale bez ph pasażerowie sobie wsiadali... 🙂 2
Domin92 Posted November 20, 2023 Posted November 20, 2023 (edited) 16 godzin temu, Averrnor napisał(a): Ja się spotkałem z sytuacją, gdzie zatrzymując się w peronie przed semaforem, ale bez ph pasażerowie sobie wsiadali... 🙂 Też tak miałem haha. Raz stoję EC przed S1 na peronie na którym nie mam postoju, bodajże okolice Sosnowca, a tu 3 osoby wsiadają. Więcej wsiadło niż na ph. No okej... 😁 Ciekawe co z trybem pasażera? Mam nadzieję że twórcy nie porzucili pomysłu i kiedyś pozwolą nam pojeździć pociągami jako pasażerowie, podziwiać widoki i się relaksować 😉 Fajnie jakby można było wsiadać do pociągów kierowanych przez żywych graczy a nie tylko AI. Edited November 20, 2023 by Domin92 3
Recommended Posts