Jump to content

Regulamin i zasady dla każdego serwera na mutliplayer


Konder

Recommended Posts

Witam

od dłuższego czasu na serwerze pl2 oraz innych serwerach , występuje zbyt częste robienie wydarzeń i to przez dlugi czas.

takie sytuacje przez ostatnie dni mają zbyr często miejsca co powoduje frustracje graczy.

Czy zespol simrail moglby zastanowic sie nad zrobieniem postu na forum np. W dziale ogloszenia aby uregulowac kwestie robienia wydarzen  na serwerze np. PL 2 ale rowniez na innych serwerach ?

W stworzonym regulaminie  dla serwerow PL2 czy w przyszlosci dla serwerow profesjonalnych, np. Robienie wachadła, zamykania torów itp.  powinno być uregulowane limitem czasowym. 

Przykladowo:

Na serwerze PL2 jest możliwe robienie wydarzenia typu: wachadło ale maksymalnie od 0 minut do 15 minut na każde 1,5 godziny na serwerze. W ten sposob dalej jest mozliwosc robienia wydarzen ale po prostu nie mamy czegos takiego ze ktos robi wachadlo przez cale np 2 godziny gdzie powstają korki i gracze są zirytowani. Jesli ktos zrobilby wachadlo wiecej niz pozwala na to limit czasowy to powinien dostac kicka a potem bana.

Prosze zespol simrail zastanowic sie nad takim regulaminem i wstawic  taki regulamin i zasady na forum w dziale ogłoszenia dla kazdego serwera zeby to bylo przejrzyste i  w jednym miejscu

Pozdrawiam

 

  • Like 1
  • I disagree 9
  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

Powiem tak, to nie jest zły pomysł, takie eventy są fajne, bo coś innego się dzieję ale o czas to można troszkę podyskutować, bo 15 wachadła, to trochę za krótko. Limit do 1 godziny to było by git. I też jak by się korek zrobił, szczerzę, to później jeszcze bardziej ciekawiej jest. Ale ogólnie takie coś mogło by się zrobić.

Pozdrawiam

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, WerferPL34 napisał(a):

Powiem tak, to nie jest zły pomysł, takie eventy są fajne, bo coś innego się dzieję ale o czas to można troszkę podyskutować, bo 15 wachadła, to trochę za krótko. Limit do 1 godziny to było by git. I też jak by się korek zrobił, szczerzę, to później jeszcze bardziej ciekawiej jest. Ale ogólnie takie coś mogło by się zrobić.

Pozdrawiam

No jest to urozmaicenie, ale czekanie 40 minut w miejscu, to już żaden fun.

  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Polska infrastruktura kolejowa to taki syf, że jeśli chcemy tu coś symulować, to te zdarzenia są nie dość że za rzadko, to do tego są za krótkie. Awarie na kolei nie są usuwane w 15 minut. Brakuje jeszcze losowych radio stopów włączanych przez ludzi z chińskim radyjkiem z aliexpress, których policja nie potrafi nawet namierzyć. Chcesz jeździć po sznurku i zawsze na czas to idź sobie na singla albo PL1 i tyle. 

Edited by Half-man half-amazing
  • I disagree 1
  • Sad 1
  • Confused 1
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

W dniu 9.09.2023 o 12:28, Konder napisał(a):

Witam

od dłuższego czasu na serwerze pl2 oraz innych serwerach , występuje zbyt częste robienie wydarzeń i to przez dlugi czas.

takie sytuacje przez ostatnie dni mają zbyr często miejsca co powoduje frustracje graczy.

Czy zespol simrail moglby zastanowic sie nad zrobieniem postu na forum np. W dziale ogloszenia aby uregulowac kwestie robienia wydarzen  na serwerze np. PL 2 ale rowniez na innych serwerach ?

W stworzonym regulaminie  dla serwerow PL2 czy w przyszlosci dla serwerow profesjonalnych, np. Robienie wachadła, zamykania torów itp.  powinno być uregulowane limitem czasowym. 

Przykladowo:

Na serwerze PL2 jest możliwe robienie wydarzenia typu: wachadło ale maksymalnie od 0 minut do 15 minut na każde 1,5 godziny na serwerze. W ten sposob dalej jest mozliwosc robienia wydarzen ale po prostu nie mamy czegos takiego ze ktos robi wachadlo przez cale np 2 godziny gdzie powstają korki i gracze są zirytowani. Jesli ktos zrobilby wachadlo wiecej niz pozwala na to limit czasowy to powinien dostac kicka a potem bana.

Prosze zespol simrail zastanowic sie nad takim regulaminem i wstawic  taki regulamin i zasady na forum w dziale ogłoszenia dla kazdego serwera zeby to bylo przejrzyste i  w jednym miejscu

Pozdrawiam

Jestem przeciwny wprowadzania na sztywno zasad wystepowania awarii USRK a co za tym idzie wahadla itp.  ja tam moge stac nawet 60 minut jak trzeba, to jest multi i czynnik ludzki gdzie wszystko moze sie zdarzyc, a jak komus nie pasuje niech idzie na serwer gdzie sie nie zamyka szlaku czy na singlu

  • I agree 9
Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, plu96 napisał(a):

Jestem przeciwny wprowadzania na sztywno zasad wystepowania awarii USRK a co za tym idzie wahadla itp.  ja tam moge stac nawet 60 minut jak trzeba, to jest multi i czynnik ludzki gdzie wszystko moze sie zdarzyc, a jak komus nie pasuje niech idzie na serwer gdzie sie nie zamyka szlaku czy na singlu

Nie po to kupiłem grę żeby przez godzinę patrzeć, że nic się nie dzieje bo ktoś sobie coś wymyślił.

  • I disagree 5
  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

Równie dobrze mogę napisać że nie po to kupiłem grę aby patrzeć jak mijam drzewa, a jedyne co slyszę to przelot przelot przelot  ew. przepuszczenie pendolino.

Nie po to  kupiłem gre by po 3 miesiacach znac rozklad na pamięc, gdzie i o ktorej wyjezdza konkretny pociag. Na chwile obecna bedac w Korytowie juz moge pisac do Strzalek zeby trzymal towara. Bedac w polowie drogi do Wloszczowej juz moge pisac do Psar zeby trzymal TLK etc ....

Takie 'eventy' chociaz wprowadzaja roznorodnosc, zmieniaja sie godziny przyjazdu na stacje jak i pociagi ktore mijamy

  • Like 1
  • I disagree 1
  • I agree 6
Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, Frank Murphy napisał(a):

Nie po to kupiłem grę żeby przez godzinę patrzeć, że nic się nie dzieje bo ktoś sobie coś wymyślił.

Masz wybor, sa serwery gdzie nie zamyka sie torow szlakowych, co za problem?

  • Like 3
  • I disagree 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, Kaczy napisał(a):

Równie dobrze mogę napisać że nie po to kupiłem grę aby patrzeć jak mijam drzewa, a jedyne co slyszę to przelot przelot przelot  ew. przepuszczenie pendolino.

Nie po to  kupiłem gre by po 3 miesiacach znac rozklad na pamięc, gdzie i o ktorej wyjezdza konkretny pociag. Na chwile obecna bedac w Korytowie juz moge pisac do Strzalek zeby trzymal towara. Bedac w polowie drogi do Wloszczowej juz moge pisac do Psar zeby trzymal TLK etc ....

Takie 'eventy' chociaz wprowadzaja roznorodnosc, zmieniaja sie godziny przyjazdu na stacje jak i pociagi ktore mijamy

Otoz to, czynnik ludzki jest nie przewidywalny i to jest fajne w Multi, a jak ktos gra zeby tylko sobie przejechac w punktu A do B to niech sobie moze idzie na singla

  • I disagree 2
  • I agree 6
Link to comment
Share on other sites

Wczoraj czy przedwczoraj też ktoś na radiu w grze płakał, jak gdzieś tam w Będzinie tor zamknęli.

Na moją uwagę, żeby poszedł na PL1 (gdzie zamykanie torów jest zabronione), powiedział mi, żebym "sam sobie tam poszedł".

Ot, taki jest poziom tych płaczków 🤣

Tak więc wam powiem, jak nie chcecie zamykania torów i innych wydarzeń, to grajcie na PL1. Proste. Koniec, kropka.

@edit: dodam jeszcze, że dla mnie takie wydarzenia są urozmaiceniem gry i miłą odmianą jazdy jak po sznurku, nawet jak muszę gdzieś stać towarem godzinę albo i dłużej (co irl jest z resztą czymś normalnym w ruchu towarowym).

Edited by Jezzman
  • Like 2
  • I agree 7
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 74 / 85
          • Percentage filling 87%
          • Most players 103
      • PL3
      • pl3
      • 7 / 82
          • Percentage filling 9%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 20 / 85
          • Percentage filling 24%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 12 / 84
          • Percentage filling 14%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 37 / 85
          • Percentage filling 44%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 0 / 31
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 1 / 82
          • Percentage filling 1%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 26 / 97
          • Percentage filling 27%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 4 / 87
          • Percentage filling 5%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 84
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 26 / 83
          • Percentage filling 31%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 4 / 80
          • Percentage filling 5%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 80
          • Percentage filling 1%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 8 / 78
          • Percentage filling 10%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 1 / 88
          • Percentage filling 1%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 27 / 34
          • Percentage filling 79%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 6 / 34
          • Percentage filling 18%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 18 / 34
          • Percentage filling 53%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 14 / 34
          • Percentage filling 41%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 15 / 34
          • Percentage filling 44%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 10 / 34
          • Percentage filling 29%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 331 / 1721 Total players
    • 19% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy