Jump to content

Nastawnie dla graczy na odcinku Sławków- Sędziszów


Recommended Posts

Przydałoby się uruchomić dla graczy ze dwie, trzy nastawnie na odcinku Sławków- Olkusz- Sędziszów, bo lekka pustynia tam. Ludzie często biorą pociągi od Dąbrowy Górniczej Wsch., gdzie zaczyna się kontakt z innymi graczami.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 7.08.2023 o 20:33, uetam napisał(a):

Mamy to w planach, kolejne nastawnie pojawią się wraz z nową aktualizacją.

Wiem, że z aktualizacją jest "jak będzie, to będzie", ale jesteśmy bliżej czy dalej tej chwili? 🙂

Link to comment
Share on other sites

Dla chcącego nic trudnego. Sosnowiec Południowy i Katowice Zawodzie miały w 2018r sterowanie takie jak obecnie jest w grze? Opoczno Południe jakie miało sterowanie zanim  dostało pulpit kostkowy?  Na jednej linii da się a na drugiej nie? No i skoro od 6 miesięcy BOTy sterują w Ząbkowicach i Łazach to co? Człowiek byłby gorszy? Zdjęcia z nastawnią Ząbkowice chyba w maju już były w sieci dostępne. Więc nastawnia jest już dawno gotowa. Nie rozumiem dlaczego nie można zrobić z Tunelem, Sławkowem i Dańdówką to samo co z Sosnowcem Południowym. 

  • Like 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team
3 godziny temu, misiekczołgista napisał(a):

Nie rozumiem dlaczego nie można zrobić z Tunelem, Sławkowem i Dańdówką to samo co z Sosnowcem Południowym.

Dlatego, że Sosnowiec Południowy został uruchomiony w obecnym kształcie prowizorycznie, celem udrożnienia "sosnowieckiego trójkąta bermudzkiego", który korkował się niemiłosiernie pod kontrolą dawnej wersji VD, i zostało poprzedzone szeroką debatą w firmie, bo nie chcieliśmy robić fikcji. Z racji niegrywalności południowego odcinka mapy w tamtym okresie postanowiliśmy jednak pójść na to jedno ustępstwo i umożliwić graczom sterowanie tym kłopotliwym posterunkiem. Zostanie to bezzwłocznie urealnione po okiełznaniu sterowania mechanicznego na nastawniach.

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Dziękuję za szybka odpowiedz:) No to jeden Zagłębiowski Trójkąt Bermudzki macie rozwiązany. A drugi? Sławków Bukowno Olkusz?  Tymczasowo? Jeden serwer? Mamy przecież EA. Okres testowania. Co szkodzi potestować;) Można np na EU3 odblokować kilka nowych nastawni?  Bo co jeśli próba okiełzania sterowania mechanicznego potrwa do 2024 roku? Ja tam nie obrażę się na wprowadzenie tymczasowo komputerów na linie Sławków - Tunel. 

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, misiekczołgista napisał(a):

Dziękuję za szybka odpowiedz:) No to jeden Zagłębiowski Trójkąt Bermudzki macie rozwiązany. A drugi? Sławków Bukowno Olkusz?  Tymczasowo? Jeden serwer? Mamy przecież EA. Okres testowania. Co szkodzi potestować;) Można np na EU3 odblokować kilka nowych nastawni?  Bo co jeśli próba okiełzania sterowania mechanicznego potrwa do 2024 roku? Ja tam nie obrażę się na wprowadzenie tymczasowo komputerów na linie Sławków - Tunel. 

Przeczytaj ponownie, proszę, co napisał GoppelPL. Przytoczę ten fragment wypowiedzi.

 

9 godzin temu, GoppelPL napisał(a):

Zostanie to bezzwłocznie urealnione po okiełznaniu sterowania mechanicznego na nastawniach.

Oznacza to, że jeszcze nie uporali się z mechaniką nastawni wajchowych. Jak się z tym uporają, napewno dodadzą nastanie mechaniczne.

Edited by MavPL
  • Thanks 1
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Urządzenia mechaniczne scentralizowane są w fazie prac. Wystarczy poczekać, bo mówienie, że projekt jest w EA to dość słaby pretekst, aby spełnić czyjeś 'widzimisię'. Cytując Goppela dodawanie urządzeń komputerowych na stacjach/podg. z innymi usrk (w terenie) spotkało się szerokimi dyskusjami w studiu, ale to też może się spotkać z niezadowoleniem u pewnej części społeczności, która stawia na realizm w Simrail'u. Trzeba również brać pod uwagę, iż to jest symulator, więc w pewnym punkcie trzeba postawić kropkę, mur, który wypadałoby nie przekraczać, aby zachować imersję. Nazywanie lk.62 "trójkątem Zagłębiowskim" również jest wyolbrzymieniem z takiej racji, że AI prowadzi ruch dość płynnie w obydwu kierunkach. Także nie ma takiej presji w oddaniu reszty posterunków z lk.62 graczom jak było w przypadku Sosnowca Południowego (SPł), gdzie stacja się korkowała non-stop. Tyle będzie ode mnie.

Edited by pan kura
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

17 minut temu, misiekczołgista napisał(a):

Czytałem, ze zrozumieniem. Sugeruję tylko że mam obawy co do okresu tego oczekiwania na wajchy i czy nie można potestować Drugiego Zagłębiowskiego Trójkąta Bermudzkiego na pulpicie komputerowym skoro i tak mamy EA który jest do zbierania doświadczeń dla twórców symulatora. 

Ok, rozumiem, lecz chyba jasno się GoppelPL wyraził, iż był to jeden, jedyny wyjątek i więcej czegoś takiego nie zrobią. Czytając między wierszami, myśl była taka, że SR ma być jak najbardziej zbliżonym symulatorem kolejowym do realizmu, a nie jakąś tam ciuchciową arkadówką w multiku. Dajcie im czas, nie bądźcie roszczeniowi i służbowi. Na wszystko trzeba czasu, na wszystko trzeba czekać. To się nie zrobni z dnia na dzień, czy za pstryknięciem palców. Poprostu więcej cierpliwości.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Odpowiedz do Pana Kury - Sławków, Bukowno, Olkusz tworzą na mapie trójkąt.  Dość rozwartokątny ale trójkąt. Tak mi się skojarzyło i  tak to nazwałem.  

Do PanKura i MavPL - Ok , czekam nadal cierpliwie:)  Złośliwie w temacie realizmu dodam że nie widziałem (wyjątek Słoneczny Kolei Mazowieckich) nigdy Traxxa na czele składu IC w 2018r ale już lepiej zakończyć ten temat:) 

Pozdrawiam. 

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, misiekczołgista napisał(a):

Do PanKura i MavPL - Ok , czekam nadal cierpliwie:)  Złośliwie w temacie realizmu dodam że nie widziałem (wyjątek Słoneczny Kolei Mazowieckich) nigdy Traxxa na czele składu IC w 2018r ale już lepiej zakończyć ten temat:) 

Co do TRAXX'a na pośpiechu, rzadko, ale śmigały cargowskie. Nawet znalazłem (na szybko fotkę z 2008 roku (nie moją)). https://zyrafazbk.flog.pl/wpis/13749395/eu43004 . Poprostu miałeś niefart, że nigdy nie spotkałeś. Osobiście kilka razy widziałem TRAXX'a na pośpiesznym składzie.

Pozdrawiam.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Lokomotywy TRAXX EU47 latają do 160 km/h na regioekspresach Push-Pull Kolei Mazowieckich - do Radomia, Skarżyska-Kamiennej, Siedlec, Łukowa, Żyrardowa, Skierniewic i do Płocka p. Kutno - w dni powszednie przez cały rok, także poza sezonem Słonecznego - osobiście podróżowałem Łukowianką z taką prędkością - osobowy (bilet miałem na osobowy i pytałem kierownika czy to odpowiedni bilet na ten pociąg na wycieczkę do Siedlec - i był on odpowiedni) jeździ szybciej, niż znaczna część pociągów IC w ogóle. Takie RE wciąż nie kursują po 7-ce do Dęblina, a jeśli nawet taki ci się tam trafi, to i tak będzie jechał w rozkładzie Turbokibla, czyli do 120. 

Edited by Nieciej
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Z TRAXX'ami było to samo, co teraz jest z VECTRON'ami. Wypożyczone z CARGO, latały na zastępstwie, bo IC nigdy nie miała dość loków, by obsadzić wszystkie składy, które wypuszczało w obieg. Kiedyś zdarzało się, że 18100 Gałczyński ciągał sporadycznie TRAXX, teraz ciąga go VECTRON.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
W dniu 9.08.2023 o 22:13, Michał_Wx napisał(a):

Myślę że priorytetem będą brakujące nastawnie na linii nr 1 czyli Ząbkowice, Łazy ŁB i ŁA. 

Swoją drogą. Ciekawe jak będą wyglądały pulpity ŁB i ŁA. Toć tam są całe dziesiątki torów. Jak uruchomią się manewry, to będzie ciekawie na tych stacjach.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 3 / 78
          • Percentage filling 4%
          • Most players 90
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 79
          • Percentage filling 0%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 77
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 65
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 9 / 72
          • Percentage filling 13%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 0 / 97
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 1 / 79
          • Percentage filling 1%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 0 / 79
          • Percentage filling 0%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 1 / 77
          • Percentage filling 1%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 78
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 80
          • Percentage filling 0%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 2 / 78
          • Percentage filling 3%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 81
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 2 / 78
          • Percentage filling 3%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 1 / 78
          • Percentage filling 1%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 24
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 31 / 1686 Total players
    • 2% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy