Jump to content

Wypadek na przejeździe kolejowym


Recommended Posts

Witam, taka dziś oto sytuacja na PL2: Jechałem składem EIP 1429 Warszawa Wsch-Gliwice. Po przejechaniu stacji Opoczno Południe około 6 km za nią jest przejazd kolejowy. Tarcza ostrzegawcza wyświetlała sygnał, że szlabany mają awarie i przejazd będzie z prędkością 20 km/h. Zmniejszyłem do takiej prędkości i dojeżdżając do przejazdu zauważyłem -mimo dawanych sygnałów RP1- auta nie zwalniają, przejeżdżają przez przejazd. Na samym przejeździe dwa auta we Mnie uderzyły. Włączyłem hamowanie nagłe i radio-stop. Poinformowałem o sytuacji dyżurnego ruchu w Opocznie a ten przyjął do wiadomości zaistniałą sytuacje i.........................tyle.

Moja sugestia do twórców gry - sytuacja ciekawa w kontekście zdarzenia, ale powinna istnieć może (narzucana trochę przez samą grę) konkretna procedura działań, jak włączyłem BOTa skład ruszył dalej.

Ja sam gdybym był dyżurnym i dowiedział się od Mechanika o takiej sytuacji, poinformowałbym najbliższy posterunek o sytuacji i zamknął szlak (na jakieś dosłownie 20 min) a potem dał informację, że służby odblokowały jeden tor i puścił nawet na 4 godz ruch dwukierunkowy po jednym torze między posterunkami. Zaś skład który miał kolizję powinien być w miejscu zdarzenia uziemiony na jakiś czas (Gracz musiałby czekać -wiadome, że nikomu nie będzie się chciało) a BOT powinien stać na miejscu jakiś czas.

Co gracze i twórcy na to???

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

20 godzin temu, glina20 napisał(a):

Witam, taka dziś oto sytuacja na PL2: Jechałem składem EIP 1429 Warszawa Wsch-Gliwice. Po przejechaniu stacji Opoczno Południe około 6 km za nią jest przejazd kolejowy. Tarcza ostrzegawcza wyświetlała sygnał, że szlabany mają awarie i przejazd będzie z prędkością 20 km/h. Zmniejszyłem do takiej prędkości i dojeżdżając do przejazdu zauważyłem -mimo dawanych sygnałów RP1- auta nie zwalniają, przejeżdżają przez przejazd. Na samym przejeździe dwa auta we Mnie uderzyły. Włączyłem hamowanie nagłe i radio-stop. Poinformowałem o sytuacji dyżurnego ruchu w Opocznie a ten przyjął do wiadomości zaistniałą sytuacje i.........................tyle.

Moja sugestia do twórców gry - sytuacja ciekawa w kontekście zdarzenia, ale powinna istnieć może (narzucana trochę przez samą grę) konkretna procedura działań, jak włączyłem BOTa skład ruszył dalej.

Ja sam gdybym był dyżurnym i dowiedział się od Mechanika o takiej sytuacji, poinformowałbym najbliższy posterunek o sytuacji i zamknął szlak (na jakieś dosłownie 20 min) a potem dał informację, że służby odblokowały jeden tor i puścił nawet na 4 godz ruch dwukierunkowy po jednym torze między posterunkami. Zaś skład który miał kolizję powinien być w miejscu zdarzenia uziemiony na jakiś czas (Gracz musiałby czekać -wiadome, że nikomu nie będzie się chciało) a BOT powinien stać na miejscu jakiś czas.

Co gracze i twórcy na to???

Problem w tym, ze jak za dlugo bedziesz stal na szlaku to po jakims czasie gra wylaczy Ci mozliwosc sterowania skladem, zostaje tylko BOT lub wyjscie i ponowne wejscie na sklad. Przerabialem to w nieplanowanym postuje na stacji i symulowania usuniecia pijanego pasazera. Problem jest bardziej zlozony, oczywiscie pomysl jak najbardziej zasadny i godny rozwiazania

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Najprostsze rozwiązanie to stworzenie dodatkowej opcji w podmenu ESC jako "ZDARZENIA". Wówczas gdy otwiera się dodatkowe okienko wybiera się opis zdarzenia, ale trzeba później samemu opisać co się stało i wiadomość jako RADIO-STOP zostaje wysłana na serwer w cz@cie do odpowiedniego najbliższego posterunku. Ale żeby uniknąć spamowania taka opcja powinna być użyta/aktywna przez użytkownika raz na tydzien, dwa (?) 🙂

Zaś to zapewne będzie miało sens tylko jak na posterunku będzie siedziała osoba "żywa", bo wiadomo bot się pogubi, ale kto wie...

Co wy na to?

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 77 / 84
          • Percentage filling 92%
          • Most players 103
      • PL3
      • pl3
      • 6 / 77
          • Percentage filling 8%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 14 / 80
          • Percentage filling 18%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 9 / 78
          • Percentage filling 12%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 35 / 80
          • Percentage filling 44%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 1 / 30
          • Percentage filling 3%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 3 / 78
          • Percentage filling 4%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 22 / 104
          • Percentage filling 21%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 4 / 81
          • Percentage filling 5%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 1 / 79
          • Percentage filling 1%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 24 / 78
          • Percentage filling 31%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 3 / 76
          • Percentage filling 4%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 76
          • Percentage filling 1%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 6 / 74
          • Percentage filling 8%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 3 / 86
          • Percentage filling 3%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 32 / 34
          • Percentage filling 94%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 6 / 34
          • Percentage filling 18%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 16 / 34
          • Percentage filling 47%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 16 / 34
          • Percentage filling 47%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 14 / 34
          • Percentage filling 41%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 7 / 34
          • Percentage filling 21%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 318 / 1671 Total players
    • 19% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy