Jump to content

Co z tym singlem?


Recommended Posts

Wkrótce minie pół roku, od kiedy SR wyszedł w EA. Przez ten czas gra się rozwinęła, pojawiły się nowe odcinki trasy, nowe nastawnie, nowe malatury taboru, wreszcie pojawiło się ciut nowego taboru (ósemka i jeden wagon, zawsze coś). Co z tego trafiło do singleplayera?

Nic.

Pytam więc, jako gracz znudzony multi w obecnej formie, co z tym singlem? Gdzie zapis gry? Gdzie nowe scenariusze? Gdzie rzecz tak oczywista, jak ruch pociągów sterowanych przez AI? Wreszcie gdzie tryb singlowego dyżurnego?
Czy deweloperzy mają w nosie graczy singlowych i liczy się tylko multi?

  • I disagree 4
  • I agree 5
Link to comment
Share on other sites

31 minut temu, mluczak.kutno napisał(a):

Kolega powyżej to deweloper? Beta tester? Bo jak na razie, to wybacz, ale nie wierzę 🙂 

Kolega wyzej to betatester i wie co mowi 🙂

  • Thanks 1
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dołączam sie do prośby. Gra w atualnym stanie jest po prostu irytująca. Tutorial od EU07, którego nie da się ukończyć? Problem jest zgłaszany od ponad pół roku. Nic z tego nie rozumiem. Normalna ścieżka to tutorial - singleplayer - multiplayer. Gra często się zwiesza, ponieważ komuikaty z dyżurnym po prostu przestają działać. Opcja save w trakcie scenariusza? Po co? Przecież każdy gracz może siedzieć cały dzień przy komputerze.  

Quo vadis simrail? Bo na pewno nie we właściwą stronę. Było wielkie wow, a pozostaje rozczarowanie.

 

  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, kolejaros said:

Najbardziej irytujacy to jest brak jakiejkolwiek informacji a aktualnym postępie prac... autorzy zrobili tylko jedną tabelę od niechcenia miesiąc temu i cisza... TOTALNA CISZA...

O jakim rodzaju ciszy mówimy? Przynajmniej ja widzę zupełnie inne informacje

23.06.2023

23-06-2023.thumb.png.c524e6e5cf2f03f12d6a65f58e4735a2.png

07.07.2023

07-07-2023.thumb.png.2cf7384dcfbaafe0a9d8ec36636012ae.png

18.07.2023

18-07-2023.thumb.png.c6257e1bd826c978abdce1859b54530e.png

Więc gdzie jest twój miesiąc ciszy? Nie widzę go. Widzę 3 informacje w ciągu ostatnich 40 dni. Kilka oświadczeń i podgląd kilku wiadomości.

Edited by TheFloxiCz
  • Like 6
  • Thanks 1
  • I agree 6
Link to comment
Share on other sites

Narzekacze i krzykacze (dziś mówi się "aktywiści") będą ciągle - do "starych" dołączają tylko nowi, ale to i tak nieduży procent. Tak jest wszędzie - nawet najdoskonalsze produkty będą miały swoich narzekaczy i krzykaczy, choćby z powodu ich niewiedzy - a co dopiero Wczesny Dostęp tak niszowej produkcji jak (możliwie) realistyczny symulator kolei z multiplayerem, w którym niektórzy gracze nawet ograniczeń prędkości nie potrafią przestrzegać.

  • I disagree 1
  • Confused 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Popieram przedmówcę ( @TheFloxiCZ ) i wspomnę również swoją opinię z niedawnego tematu, że mamy okres wakacyjny, a to są jedynie ludzie. Nikt nie będzie spinał pośladków tylko dlatego, że gracze się niecierpliwią, ponieważ brak aktualizacji. Na Facebook`u co rusz pytania o EN57, ET22 i obelgi ze strony użytkowników w stronę administracji, że "olali temat" - obserwuję to na bieżąco i aż ręce opadają. Ja oczywiście rozumiem znudzenie ograniczeniami gry, w końcu mamy dwie stałe trasy. Nie mniej jednak, nie zapominajmy, że to wciąż "Wczesny Dostęp" i powinno się ten symulator traktować na obecną chwilę, jak wersję demo z pierwszej lepszej płyty numeru CD-Action (ahhh, kurrrła, kiedyś to było).

Nad wszystkimi dotychczas zgłoszonymi błędami, nad aktualizacją i optymalizacją silnika, nad dodaniem nowych tras, pojazdów i nastawni - bez przerwy trwają prace. Stworzenie takiego symulatora to nie jest kwestia tygodni, czy miesięcy - lecz lat. Trochę czasu upłynie zanim ujrzymy pełną wersję. Tak samo odrobinę czasu musi minąć do następnej aktualizacji i dodania nowej zawartości. Z tego co widzę, dużo osób uzależniło się od zbyt częstej aktualizacji w okresie - od przejścia z Prologu do Wczesnego Dostępu - , jak i informowania o wszystkim. Wystarczył miesiąc ciszy o dalszych postępach, a wszyscy zamieniają złoto w błoto. Brak zrozumienia i cierpliwości. 

Pamiętajmy, nad tym pracują ludzie, a nie maszyny (dot. poprzedniego w/w wątku). Jeśli chcesz przyspieszyć rozwój projektu i masz ku temu talent (modelowanie, programowanie itp.) - zgłoś się do zespołu SimRail i po prostu pomóż w tworzeniu gry, a jeśli masz zamiar narzekać - no cóż, nikt Cię tu na siłę nie trzyma.

W dniu 26.07.2023 o 01:22, Quentis napisał(a):

Jeśli twórcy zechcą uchylić rąbka tajemnicy o wykonanych dotychczas pracach, to by to zrobili. Dłuższy brak aktywności autorów w temacie aktualizacji, czy informowania o postępach, może prawdopodobnie wiązać się z nadchodzącą dość dużą aktualizacją lub faktem, że mamy teraz okres wakacyjny, a jak dobrze wiemy, każdy potrzebuje urlopu i odpoczynku. Są to ludzie, którzy nie siedzą 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, żeby zadowolić użytkowników. Każdy z Nich również ma swoje prywatne życie. Trzeba uzbroić się w cierpliwość. Nagminne zadawanie takich pytań na forum, czy mediach społecznościowych, tylko nakręca niepotrzebną atmosferę, która wzbudza nerwy wśród użytkowników SimRail.

Pozdrawiam,

Quentis.

 

 

Edited by Quentis
  • I disagree 1
  • I agree 8
Link to comment
Share on other sites

Chwila chwila bo chyba za bardzo się zapędzacie. Nie jest to żadna płyta demo z cdaction ani żaden produkt niszowy będący 10 pochodną pokemona. Jest to wersja ea za pieniądze większe niż ets a zbliżone do flight simulatora. Więc tak - gracze maja prawo do tego, aby otrzymywać wiadomości od developerów na tematy związane z poprawkami dotyczącymi elementów, które sami zdecydowali się wrzucić do tejże wersji. A za 10 lat kolego - to może będziesz ganiał po domu w jakimś kasku VR i udawał maszynistę 🙂 I nikt tutaj nie szerzy żadnego hejtu. Po prostu nie widać zmian od roku w przypadku poprawek dotyczących jakiegoś tutoriala, więc tak - jest oburzenie. I nie ma to żadnego związku z etcs, poprawkami gry p/k obsługi padów czy itp. Myślę, że każdy kto zdecydował się na support docenia wkład twórców w najbardziej cool symulator kolei na rynku. Co  nie zmienia faktu, że wszyscy zamierzają piać jak koguty jakie to wszystko jest wspaniałe - bo w sniglu od dawna nie jest, a zmian nie widać.

Więc tak - oczekujemy porządnego roadmapa, bo ten który twórcy udostepniają jest po prostu słaby. I tak - oczekujemy odpowiedzi na posty (może warto założyć np kanał na discordzie)

Pozdrawiam

  • I disagree 7
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

26 minut temu, jazzmanPL napisał(a):

Chwila chwila bo chyba za bardzo się zapędzacie. Nie jest to żadna płyta demo z cdaction ani żaden produkt niszowy będący 10 pochodną pokemona. Jest to wersja ea za pieniądze większe niż ets a zbliżone do flight simulatora. Więc tak - gracze maja prawo do tego, aby otrzymywać wiadomości od developerów na tematy związane z poprawkami dotyczącymi elementów, które sami zdecydowali się wrzucić do tejże wersji. A za 10 lat kolego - to może będziesz ganiał po domu w jakimś kasku VR i udawał maszynistę 🙂 I nikt tutaj nie szerzy żadnego hejtu. Po prostu nie widać zmian od roku w przypadku poprawek dotyczących jakiegoś tutoriala, więc tak - jest oburzenie. I nie ma to żadnego związku z etcs, poprawkami gry p/k obsługi padów czy itp. Myślę, że każdy kto zdecydował się na support docenia wkład twórców w najbardziej cool symulator kolei na rynku. Co  nie zmienia faktu, że wszyscy zamierzają piać jak koguty jakie to wszystko jest wspaniałe - bo w sniglu od dawna nie jest, a zmian nie widać.

Więc tak - oczekujemy porządnego roadmapa, bo ten który twórcy udostepniają jest po prostu słaby. I tak - oczekujemy odpowiedzi na posty (może warto założyć np kanał na discordzie)

Pozdrawiam

Pierwsza sprawa, kanał na discordzie jest. Sprawa nr dwa. To jest wersja EA. Zauważ, że wiele gier latami jest w tej wersji i jakoś nikt nie narzeka, a są w podobnych pieniądzach, (a czasem nawet droższe), co SR. Tak, czy siak, jeśli zdecydowałeś się na kupno SR w owej wersji, bądź cierpliwy. Aktualizacje nie muszą być co tydzień. To indywidualna sprawa twórców. Co do RoadMap-y, Jest jasno napisane, co będzie i co jeszcze dorzucą z nieplanowanych rzeczy. Odnośnie tutoriali. Nie są wcale trudne i jakieś skomplikowane. Wszystkie da się spokojnie przejść. Pamiętaj jedno. Obsługi loka, czy EZT nie nauczysz się w pięć minut.

  • Thanks 1
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

 

  

11 godzin temu, jazzmanPL napisał(a):

Chwila chwila bo chyba za bardzo się zapędzacie. Nie jest to żadna płyta demo z cdaction ani żaden produkt niszowy będący 10 pochodną pokemona. Jest to wersja ea za pieniądze większe niż ets a zbliżone do flight simulatora. Więc tak - gracze maja prawo do tego, aby otrzymywać wiadomości od developerów na tematy związane z poprawkami dotyczącymi elementów, które sami zdecydowali się wrzucić do tejże wersji. A za 10 lat kolego - to może będziesz ganiał po domu w jakimś kasku VR i udawał maszynistę 🙂 I nikt tutaj nie szerzy żadnego hejtu. Po prostu nie widać zmian od roku w przypadku poprawek dotyczących jakiegoś tutoriala, więc tak - jest oburzenie. I nie ma to żadnego związku z etcs, poprawkami gry p/k obsługi padów czy itp. Myślę, że każdy kto zdecydował się na support docenia wkład twórców w najbardziej cool symulator kolei na rynku. Co  nie zmienia faktu, że wszyscy zamierzają piać jak koguty jakie to wszystko jest wspaniałe - bo w sniglu od dawna nie jest, a zmian nie widać.

Więc tak - oczekujemy porządnego roadmapa, bo ten który twórcy udostepniają jest po prostu słaby. I tak - oczekujemy odpowiedzi na posty (może warto założyć np kanał na discordzie)

Pozdrawiam

Kolego, chyba źle zrozumiałeś mój przekaz. Porównanie do CD-Action było lekko sarkastyczne. W mojej wypowiedzi głównie zaznaczyłem, jakoby na obecną chwilę Early Access powinno się traktować jak wersję demonstracyjną, gdzie na wspomnianych płytach można było spotkać dość obiecujące perełki, co ma na celu przekonanie do siebie potencjalnych nabywców pełnej wersji - i to właśnie w wersji demonstracyjnej (demo), więc myślę, że określenie "zapędzania się", powinno przyhamować piętą, niczym w kreskówce o Flinstonach (i tu również zalecany dystans 😛 )

Co do hejtu, poświęć chwilę czasu na przejrzenie komentarzy w wątkach na FB - o ile go posiadasz. Nie wiem, czy wiesz, ale część użytkowników forum może nie posiadać Discorda i nie wiedzieć o pewnych news`ach, które ostatnio tam najczęściej można spotkać. Tak jak wspomniał o tym @TheFloxiCz, tak więc informacje o postępach są podawane w miarę możliwości zespołu SimRail i ich wolnego czasu - głównie na serwerze Discord. Jeśli pojawi się informacja o wiele wyższym priorytecie, to na pewno pojawi się na forum, oraz wszelkich mediach społecznościowych. A poza tym, skąd pewność, że nie jest na przykład szykowana jakaś duża aktualizacja z jakąś niespodzianką dla użytkowników? Najlepiej wylać wiadro pomyj - kwintesencja społeczności, identycznie jak na grupie osiedlowej na FB do której należę.

Prace z pewnością są kontynuowane - inaczej projekt nie miałby takiego rozmachu jak na obecną skalę. Zobacz, jak utworzyła się potężna społeczność i to w niecały rok. Spójrz choćby na twórczość innych graczy - w tym również zagranicznych - odwiedź czasem dział Scenariusze - tam jest pełno ciekawych misji, które pozwolą odetchnąć od monotonii Single i Multiplayer`a.

 Wystarczy poczekać i zrozumieć. Zająć się bardziej życiem własnym, niżeli audytowaniem postępów prac nad projektem i ciągłym narzekaniem.  Dlatego apeluję, aby na spokojnie to sobie wszystko przemyśleć, zrozumieć i uzbroić się w cierpliwość, a ona na pewno zostanie nagrodzona. 

 

11 godzin temu, MavPL napisał(a):

Pierwsza sprawa, kanał na discordzie jest. Sprawa nr dwa. To jest wersja EA. Zauważ, że wiele gier latami jest w tej wersji i jakoś nikt nie narzeka, a są w podobnych pieniądzach, (a czasem nawet droższe), co SR. Tak, czy siak, jeśli zdecydowałeś się na kupno SR w owej wersji, bądź cierpliwy. Aktualizacje nie muszą być co tydzień. To indywidualna sprawa twórców. Co do RoadMap-y, Jest jasno napisane, co będzie i co jeszcze dorzucą z nieplanowanych rzeczy. Odnośnie tutoriali. Nie są wcale trudne i jakieś skomplikowane. Wszystkie da się spokojnie przejść. Pamiętaj jedno. Obsługi loka, czy EZT nie nauczysz się w pięć minut.


Właśnie o to chodzi, dziękuję @MavPL

 

 

Pozdrawiam,
Quentis

Edited by Quentis
  • Like 2
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Ja w tego typu dyskusjach nie mogę miliczeć. Wiecie co, mniejsza już o discorda i FB, w głupiej bibliotece Steama, którą ma każdy - w przeciwieństwie do Discorda i FB - komunikacja z graczami kuleje. Po prostu tak jest, wystarczy spojrzeć. Wkleję Wam poniżej pierwszy roadmap, który ukazał się 9 marca. Czyli w zasadzie 5 miesięcy temu. Sami sobie odpowiedzcie na pytanie, co z tej listy jest, a czego nie ma. Ja jestem przyzwyczajony do tego, że twórcy gier, kiedy zapowiadają tworzenie czegoś, to po 5 miesiącach mają co najmniej 3/4 listy za sobą. Mówię tutaj o statusie "in development".  Tymczasem z listy po lewej stronie wyszło jakieś 25%. O prawej stronie nie będę mówił z grzeczności. Wiem, że łatwo się mówi, że ekipa pracuje, no ale kurczę, z czymś takim się jednak jeszcze nie spotkałem. Może byłoby mi łatwiej, gdyby była już druga trasa i działoby się coś nowego. Przepraszam, jeśli uraziłem tym wpisem kogoś z ekipy. Myślę, że te nasze narzekania wynikają z prostej potrzeby cieszenia się grą, która w obecnej wersji już się trochę opatrzyła.

334952764_1335980100312322_6882559282461689308_n.jpg

Edited by MALECKI
  • Like 2
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

28 minut temu, MALECKI napisał(a):

Ja w tego typu dyskusjach nie mogę miliczeć. Wiecie co, mniejsza już o discorda i FB, w głupiej bibliotece Steama, którą ma każdy - w przeciwieństwie do Discorda i FB - komunikacja z graczami kuleje. Po prostu tak jest, wystarczy spojrzeć. Wkleję Wam poniżej pierwszy roadmap, który ukazał się 9 marca. Czyli w zasadzie 5 miesięcy temu. Sami sobie odpowiedzcie na pytanie, co z tej listy jest, a czego nie ma. Ja jestem przyzwyczajony do tego, że twórcy gier, kiedy zapowiadają tworzenie czegoś, to po 5 miesiącach mają co najmniej 3/4 listy za sobą. Mówię tutaj o statusie "in development".  Tymczasem z listy po lewej stronie wyszło jakieś 25%. O prawej stronie nie będę mówił z grzeczności. Wiem, że łatwo się mówi, że ekipa pracuje, no ale kurczę, z czymś takim się jednak jeszcze nie spotkałem. Może byłoby mi łatwiej, gdyby była już druga trasa i działoby się coś nowego. Przepraszam, jeśli uraziłem tym wpisem kogoś z ekipy. Myślę, że te nasze narzekania wynikają z prostej potrzeby cieszenia się grą, która w obecnej wersji już się trochę opatrzyła.

334952764_1335980100312322_6882559282461689308_n.jpg

Wiesz, że tworzenie wymaga czasu, prawda? Stworzenie modelu samego loka, jest to minimum rok pracy, a co dopiero EZT czy SZT, (choć EN57 jest na ukończeniu). Stworzenie drugiej nitki na mapie, to przynajmniej pół roku. Niewiadomo też, jak się zachowuje kod gry w stosunku do nastawni mechanicznych. Teraz zapowiedziany jest system ETCS, który w najbliższej przyszłości zostanie wprowadzony. Podejrzewam, że razem z nim twórcy wrzucą dużo więcej rzeczy. Fakt, że twórcy nie dzielą się informacjami w sprawach postępów, lecz to nie znaczy, że trzeba narzekać. Te ciągłe narzekania i wieczne pytania wyglądają, jak w bajce o Shrek'u "Daleko jeszcze?" Szanowna społeczności. Bądźmy cierpliwi. Deweloperzy napewno przed wydaniem aktualizacji, poinformują nas, co w niej będzie. Choć może będą chcieli zrobić nam niespodziankę. Kto wie.

  • Thanks 1
  • I agree 5
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 81 / 87
          • Percentage filling 93%
          • Most players 103
      • PL3
      • pl3
      • 12 / 79
          • Percentage filling 15%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 16 / 81
          • Percentage filling 20%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 6 / 83
          • Percentage filling 7%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 41 / 85
          • Percentage filling 48%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 0 / 74
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 2 / 79
          • Percentage filling 3%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 56 / 84
          • Percentage filling 67%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 1 / 78
          • Percentage filling 1%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 4 / 83
          • Percentage filling 5%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 6 / 83
          • Percentage filling 7%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 2 / 81
          • Percentage filling 2%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 37
          • Percentage filling 3%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 12 / 82
          • Percentage filling 15%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 1 / 99
          • Percentage filling 1%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 31 / 34
          • Percentage filling 91%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 7 / 34
          • Percentage filling 21%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 8 / 34
          • Percentage filling 24%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 25 / 34
          • Percentage filling 74%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 27 / 34
          • Percentage filling 79%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 13 / 34
          • Percentage filling 38%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 373 / 1705 Total players
    • 22% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy