Jump to content

Połączenie z serwerem zostało utracone z nieznanego powodu


Nieciej

Recommended Posts

"Połączenie z serwerem zostało utracone z nieznanego powodu"

Dzisiejszego wieczoru zostałem potraktowany tym błędem pięciokrotnie pod rząd.

Uprzedzam pytania: dysk systemowy C i dysk zawierający Steam (w tym SimRail) to nośniki SSD,

Przedstawione w logach próby jazdy pociągiem odbywały się na serwerach PL3 i PL2 (tu jedna, gdzie tylko postałem pod semaforem do wywalenia z serwera) - przed restartem serwerów i po nim.

W jednym z logów znalazłem timeout 30000ms, więc ponownie uruchomiłem router i niestety pomimo pingu rzędu 60ms (Play internet na kartę, full sygnał, full jakość) sytuacja powtórzyła się - no ludzie, przecież to nie CS, żeby trzeba było ping 20 mieć, bo kula z kałacha nie doleci na czas do czyjegoś czoła!

Wcześniej się takie coś nie zdarzało i można było jeździć bez problemu godzinami na tym samym komputerze (Phenom II X4 965BE, 8GB RAM, GeForce GTX770 4GB) i internecie (PLAY internet na kartę, którego używam od wielu lat, router LTE kat.7 z anteną za oknem, WiFi AC).

Wszystko działa zwykle od 1,5 do 2 minut.

"Taśma" z rejestratora odnosi się do ostatniego logu

000000.BIN.rar

LOGI:

SimRail_log_2023-05-12_23-13-10.txtSimRail_log_2023-05-12_23-46-44.txtSimRail_log_2023-05-13_00-10-46.txtSimRail_log_2023-05-13_00-15-57.txtSimRail_log_2023-05-13_00-24-48.txt

2023.05.13 00.29.03.png

2023.05.13 00.29.38.png

Normalna prędkość to ok 350kbps upload i dziesiątki kbps download - kończy się to nagle "korkiem" z danych wychodzących po zaniku przychodzących - za każdym razem tak samo.

2023_05_1318_24_46.thumb.png.8eb6cad5a83d388766ba94f00454f588.png

2023_05_1320_03_33.thumb.png.66ebde281e283e96d3f254d3a45eb914.png

Przy czym jakiemuś pobieraniu ciągłych dużych plików czy oglądaniu streamu nie towarzyszą takie przerwy w transmisji.

Edited by Nieciej
"Taśma" z rejestratora, wykresy sieci z systemu
Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team
Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users.
Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, uetam napisał(a):

Niestety Twój komputer nie spełnia minimalnych wymagań sprzętowych:
 https://store.steampowered.com/app/1422130/SimRail__The_Railway_Simulator/?l=polish

Klienci zapłacili - klienci mogą spadać. Dwa miesiące działało mi to bezproblemowo czasem po parę godzin dziennie, ale najwyraźniej puste serwery (poza może czterema w szczycie) wam nie przeszkadzają.

Odpowiednio dostosowałem zatem moją recenzję produktu na platformie Steam, żeby każdy mógł dowiedzieć się o tym, że niespełnianie wymagań minimalnych odcina użytkownika od serwerów po 2 minutach - ocena oczywiście zmieniona na negatywną, dlatego że DZIAŁAŁO ale PRZESTAŁO i mimo nadmiaru wolnego miejsca na serwerach, NIE DZIAŁA NIGDZIE.

Ocena odpowiedzi także negatywna - aż wieje z niej AROGANCJĄ - na zasadzie "Nie, bo nie! Nara."

No to nara.

Edited by Nieciej
  • Confused 3
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Nieciej napisał(a):

Klienci zapłacili - klienci mogą spadać. Dwa miesiące działało mi to bezproblemowo czasem po parę godzin dziennie, ale najwyraźniej puste serwery (poza może czterema w szczycie) wam nie przeszkadzają.

Odpowiednio dostosowałem zatem moją recenzję produktu na platformie Steam, żeby każdy mógł dowiedzieć się o tym, że niespełnianie wymagań minimalnych odcina użytkownika od serwerów po 2 minutach - ocena oczywiście zmieniona na negatywną, dlatego że DZIAŁAŁO ale PRZESTAŁO i mimo nadmiaru wolnego miejsca na serwerach, NIE DZIAŁA NIGDZIE.

Ocena odpowiedzi także negatywna - aż wieje z niej AROGANCJĄ - na zasadzie "Nie, bo nie! Nara."

No to nara.

Napisał uetam że komputer nie spełnia wymagań, nowe opcje są dodawane, na początku mogło starczyć, teraz już nie. Odpowiedzialność przy uruchamianiu gry na słabszych komputerach niż minimum, leży po stronie gracza. Nikt danych nie ulrywa. Z mojej strony bym sprawdzić sterowniki i podzespoły. Albo zmodernizował sprzęt. Jeżeli kupujesz grę i uruchamiasz na słabszym sprzęcie, to odpowiedzialności producent nie ponosi. Atakowanie devów nie ma sensu. Zakup jest równoznaczny z zaakceptowaniem wymagań. Nie znajomość prawa nie zwalnia od jego przestrzegania. Pozdrawiam

Edited by dammul
  • I disagree 1
  • I agree 9
Link to comment
Share on other sites

U mnie jest podobna sytuacja z tym że moja karta graficzna to rtx 3060 Ti procesor i5  12 generacji 16 G ramu i ten sam komunikat.  Jedyna możliwość gry w multiplayer to przez internet z telefonu przez hotspot. Kontaktowałem się z moim dostawcą internetu i z ich strony jest wszystko ok a mimo to wyrzuca mnie z serwera 

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 17.05.2023 o 02:30, Nieciej napisał(a):

Klienci zapłacili - klienci mogą spadać. Dwa miesiące działało mi to bezproblemowo czasem po parę godzin dziennie, ale najwyraźniej puste serwery (poza może czterema w szczycie) wam nie przeszkadzają.

Odpowiednio dostosowałem zatem moją recenzję produktu na platformie Steam, żeby każdy mógł dowiedzieć się o tym, że niespełnianie wymagań minimalnych odcina użytkownika od serwerów po 2 minutach - ocena oczywiście zmieniona na negatywną, dlatego że DZIAŁAŁO ale PRZESTAŁO i mimo nadmiaru wolnego miejsca na serwerach, NIE DZIAŁA NIGDZIE.

Ocena odpowiedzi także negatywna - aż wieje z niej AROGANCJĄ - na zasadzie "Nie, bo nie! Nara."

No to nara.

Serio masz pretensje o to, że nie chodzi ci gra na sprzęcie, który jest gorszy niż minimalne wymagania?

To tak jakbyś miał pretensje do producenta samochodu benzynowego, że po wlaniu diesla się zepsuł 😑
Miałeś napisane jasno i klarownie jaki sprzęt jest wymagany do grania w SimRail. To że ich nie spełniasz, to nie jest wina deweloperów...

  • Like 1
  • I disagree 1
  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

W dniu 17.05.2023 o 02:30, Nieciej napisał(a):

Klienci zapłacili - klienci mogą spadać.

Cytat

Gdyby była licencja, to byłoby w niej magiczne zdanie, że kupując (PRZYMUSU NIE BYŁO, obietnicy aktualizacji co tydzień też w EA na stronie sklepu Steam nie wyczytałem @Pasiur!) i używając, akceptujecie oprogramowanie właśnie "AS IS", a jeśli wam nie odpowiada, to możecie je odinstalować i nie używać - to jedyna droga pozbycia się waszych wygórowanych oczekiwań.

No przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać. Po dostosowaniu Twojej wypowiedzi wyglądałoby to mniej więcej tak:  Gdyby była licencja, to byłoby w niej magiczne zdanie, że kupując (PRZYMUSU NIE BYŁO, na stronie sklepu Steam były wymagania) i używając, akceptujesz oprogramowanie właśnie "AS IS" z takimi wymaganiami jakie ma, a jeśli Ci nie odpowiada, to możesz je odinstalować i nie używać - to jedyna droga pozbycia się Twoich wygórowanych oczekiwań.

I właśnie to uczyniłeś, według swojej własnej filozofii 🙂 Myślę, że będzie takich coraz więcej, nawet mimo braku do tej pory tak pożądanej przez Ciebie licencji. Pozdrawiam. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Wymagania sprzętowe nie mają tu ŻADNEGO ZNACZENIA - mają wpływ na płynność jazdy lokalnie, a na to się nie skarżę. Jak napisałem - TO NIE JEST CS GO! Działało, przestało jeszcze przed aktualizacją 17.05 i po tej aktualizacji nadal były problemy, ale znowu działa i "starcza" mi wszystkiego (Phenom II to zadziwiający procek - jest lepszy nawet od własnego następcy).

Problemy są po stronie serwerów, a oni są od ich naprawiania, nawet jeśli panu Uetam się nie chce zgłębiać problemu i woli dać status "duplicate", bo problem ma z głowy - nie spełnia wymagań. On doskonale wie , że mnie spławił jak dzieciaka, ale ma do czynienia nie z dzieciakiem i wiem doskonale, że raczej kierunek jest na optymalizowanie w dół, niż w zaostrzanie wymagań wzwyż. Nie ze mną takie numery - arogancje to mogą sobie uprawiać na forum MaSzyny - tam już lata temu zażądałem usunięcia konta na podstawie RODO, bo po prostu nie chcę mieć tam wstępu - syf, kiła i mogiła + zero rozwoju, ale tam jest to ZA DARMO, a tu za te niemałe pieniądze teraz ja będę arogancki i wymagający, bo oni nawet osobowe R1 oznaczyli jak RegioExpress - RE1, więc właśnie zacząłem.

Dość fałszu, zmyślania i głupich dywagacji - albo robisz symulator i jest jak w realnym świecie gdzie tylko się da (a w oznaczeniach typów pociągów i ich numeracji SIĘ DA), albo udajesz i kłamiesz. Wam też już dziękuję za wsparcie - nie zamierzam brać tu udziału w waszych dziecinnych dyskusjach, bo nawet cytaty bierzecie z wątków w których były uzasadnione - dotyczyły przepisów kolejowych i przestrzegania prawa podczas prowadzenia pociągów - będę zgłaszał tylko TWARDE błędy tfurców i twardo ŻĄDAŁ ich naprawiania, nawet jeśli Uetam czy GoppelPL albo jeszcze inny wszechwiedzący mądrala z zespołu SR/MaSzyny będzie się wił jak w ukropie, że wojewódzki to MOŻE być RAJ, bo on takim jechał, choć wykaz PLK nakazuje ROJ, a RE1 to najosobowszy z osobowych do Żyrardowa co 10 minut, choć RE1 (RegioExpressów) uruchamianych przez KM na Wiedence jest tylko kilka w dobie i to z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt.

Edited by Nieciej
  • I disagree 4
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy