Jump to content

Implementacja FSR 2.2


Recommended Posts

Mam pytanie zarówno do Twórców jak i do użytkowników kart AMD @Tadeusz Hajto, jak sobie radzicie z zjawiskiem migania tekstur w dalszej odległości. Wiem że to ogólna przypadłość TAA, próbowałem skorzystać z FSR zaimplementowanego do SimRail. Na początku byłem mega zdziwiony bardzo słabym efektem końcowym jaki uzyskałem obraz w ustawieniu Jakość w FSR jest tragiczny. Potem po przeglądnię ciu kilku wątków zarówno tutaj na forum jak i na forum Unity zdałem sobie sprawę że w naszym ukochanym SimRail zaimplementowany został jedynie FSR 1.0, który szczerze mówiąc jest słaby. Różnica pomiędzy FSR 2.0 a FSR 1.0 nie mówiąc już o FSR 2.2 z którego korzystam w Farming Simulator 22 to przepaść. Wiem że Twórcy są ograniczeni co do implementacji FSR 2.0 przez silnik Unity ale czy wogóle są jakieś plany żeby Unity wspierał 2.0 @Szociu. Myślę że da wielu użytkowników używających kart AMD jak np ja RX 6600XT oraz osób używających GTX'y, które nie posiadają wsparcia dla DLSS ze względu na brak jednostek tensor. Zdaję sobie sprawę że macie masę roboty przy rozwoju SimRail . nowe lokomotywy. odcinki, nastawnie. Jednak myślę że wprowadzenie FSR w nowszej wersji do SimRail jest priorytetem ponieważ pozwoli również graczom z słabszymi kartami na grę w SimRail a pozostałym tym korzystającym z kart AMD na pozbycie się nieprzyjemnych efektów migania w oddali. 
 

Edited by pwhaker146
Link to comment
Share on other sites

W dniu 9.05.2023 o 09:18, pwhaker146 napisał(a):

nie mówiąc już o FSR 2.2

O. To już jest 2.2? Jak ten czas szybko leci 🙂 Szkoda tylko, że tu się zatrzymał. 

Grzecznie czekałem i kibicowałem, aż ktoś z tfurcuf łaskawie raczy jednak odpowiedzieć. Ale no cóż. Ładny, długi, rozbudowany i przede wszystkim bogaty post, a całkowicie olany. Wniosek z tego taki, że szkoda pisać.

Jakby było rozwiązanie tego problemu inne niż dwa tutaj przytoczone tj. FSR 2 oraz upscaling, to z pewnością już byś o niej wiedział. 

Problem taki, że FSR 2 rzekomo nie da się wprowadzić "bo Unity", a upscaling'u nie ma "bo optymalizacja", a brutalnie wymuszony sterownikiem karty graficznej rżnie po karcie aż żarówki przygasają. Trzeba wymusić sterownikiem wyświetlanie obrazu przynajmniej do 1440p na monitorze 1080p i wybrać w grze te 1440p. Czasami niektóre monitory mają zabezpieczenia, bo grozi to ich uszkodzeniem. Także takie zabawy na własną odpowiedzialność. Ale to 1440p też średnio działa. 2160p dopiero pozwala odetchnąć, tylko co z tego jak ma się pokaz slajdów, a karta wypluwa ostatnie luty. Może też częściowo dlatego, że jak fpsy spadają to i częstotliwość samego migotania.

A problem nadrzędny jest taki, że nikt tego nie mówi, a wszyscy wiedzą o co chodzi - nie chcesz migotania? Kup RTX albo abonament GeForce Now. Zawiłe jak cewka, a jednocześnie proste jak drut... który miga.

  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, en57 napisał(a):

nie chcesz migotania? Kup RTX

A kupiłem sobie RTX, z zupełnie innych akurat powodów niż Simrail, migotanie i obsługa DLSS. I ok, może miga mniej, ale... DLSS nawet ustawiony na ultra jakość po prostu demoluje jakość obrazu, rozmydlając wszystko i wprowadzając koszmarne powidoki (chociażby na wskazówkach mierników w 07). Czytelność wskaźników przy torach, i tak już słaba, po włączeniu DLSS jest żadna. No i dodatkowo DLSS słabo sobie radzi z migającymi sygnałami na semaforach. Ps. Na RTX 3060 przesiadłem się z Radeona RX570. Jakbym robił upgrade tylko dla tej gry, to byłyby pieniądze wywalone w błoto. Framerate na tych samych ustawieniach trochę poszedł do góry, za to nadal za mało VRAM na pełną rozdzielczość tekstur (12GB w RTX vs 4 w Radeonie...).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Co do DLSS @mluczak.kutno niestety i w SimRail prawdopodobnie nie została zaimplementowana najnowsza wersja DLSS 3.0 ,która jest dostępna dla kart z rodziny RTX 4000. Co do Twojego komentarza @DonRonnon to właśnie to co pisałem częściowo odnosi się do Twojej specyfikacji. Chcąc skorzystać z lepszej jakości grafiki i chcąc mieć nadal 60FPS a mając GTX nie możesz skorzystać z DLSS ponieważ karty rodziny GTX nie mają jednostek Tensor więc jedyny ratunek u Ciebie na zwiększenie wydajności i więcej efektów graficznych to użycie upscallera FSR. Niestety implementacja FRS1.0, która jest obecna aktualnie w simRail jest bardzo kiepska pod względem jakości. Kolejna implementacja FSR 2.0, która jest obecna w wielu grach jak np wspominany przezemnie Farming czy MIcrosoft Flight Simulator ma duży skok jakościowi i gołym okiem ciężko zauważyć spadek jakości obrazu po użyciu FSR 2.0 a klatek jest więcej więc i można bardziej poszaleć z ustawieniami graficznymi. 
Nic czekam niecierpliwie kiedy do Unity zostanie dodany FSR 2.0, Unreal Engine dostał już niedawno wersję 2.2   

Edited by pwhaker146
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, DonRonnon napisał(a):

Ja mam MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS - i więcej nie poszaleję. Wy tu wylatujecie z jakimiś FSR, RTX 😉

No przecież FSR i DLSS z samej zasady działania ma robić karcie graficznej lepiej. Przy czym w SimRail nie ma kompletnie ŻADNEJ różnicy pomiędzy czystym FAA a FSR 1. ŻADNEJ. A nawet można by powiedzieć, że na czystym FAA migotanie jest ciutkie mniejsze.  

Żeby nie było - FSR 1 w takim Farmingu można przetrzymać, ale tam nie ma tylu drutów... A prawda jest taka, że wszystkie ceniące się (a szczególnie graczy) produkcje, sukcesywnie wprowadzają FSR 2  - po prostu. I osobiście nie wierzę, że po roku od premiery darmowego rozwiązania FSR 2, gdzie mamy już trzecią jego wersję, nie można go użyć na silniku Unity. Jak się napisało wszystko na sztywno, jak MaSzynę to oczywiście, że jakiekolwiek wprowadzanie zmian w fundamencie gry jest (w tym przypadku) nieopłacalne. Ale nikt się do tego tutaj nie przyzna 🙃 Lepiej mydlić oczy "marchewkami".

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem DLSS ustawiony na ultra jakość jest w tej chwili dla właścicieli RTX najlepszym wyjściem. Mam RTX 3070 w każdym miejscu na mapach nie spada poniżej 45 FPS na 1440p, a w 90% miejsc w SimRail trzyma sztywno 60 FPS (tak sobie ustawiłem). Wszystko na maks, oprócz jakości chmur. Naprawdę zero migotania czy jakościowo poszarpanych kabli. Ze wskaźnikami na szlaku czy z odczytem wskazań na np. EU07 też większych problemów nie ma. Nie zauważyłem też problemów z migającymi sygnalizatorami. Jest jednak jedno ale co do DLSS, które uwidacznia się podczas skręcania na zwrotnicach czy jazdy po łuku... obraz łapie rozmycie i powraca do ostrości tak jakby autofokus w obiektywie nie do końca trafiał w punkt. Nie jest to może dyskwalifikujące rozgrywkę. Powiem więcej jak miałbym zamienić te chwilowe nie tak tragiczne rozmycia na migotanie tekstur to wtedy odechciałoby mi się odpalać SimRail. 

Edited by Grandal74
Link to comment
Share on other sites

RTX2060, w 1080p - DLSS Ultra - i żadnego u mnie migotania tekstur nie ma, jedynie to "tor" "szyny" zwał jak zwał kilka metrów przed pociągiem to takie jakby dziwnie się renderowały - jakby przez mgłę :D 

Co do wydajności z DLSS a bez DLSS - brak różnicy - w moim przypadku ;/

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Grandal74 napisał(a):

Powiem więcej jak miałbym zamienić te chwilowe nie tak tragiczne rozmycia na migotanie tekstur to wtedy odechciałoby mi się odpalać SimRail. 

No. To widzę, że tak samo szanujemy swój wzrok 😉 

Te rozmazania (duszki) to ułomność DLSS. Ale FSR 2 też na to cierpi. Tak samo ułomnością FSR 1 jest migotanie, ale po to do jasnego gwintu wprowadzono ROK TEMU (8 miesięcy przed premierą SimRail) jego następcę, żeby to wyeliminować. ROK CZASU w dzisiejszej informatyce to wieczność, a przypomnijmy, że SimRail sięga roku 2019, tak samo jak jego technologia na której się opiera. Nie ma się co oszukiwać. 

Tak samo można powiedzieć o rodzinie kart GTX i Radeon. Ale na złość dla tfurcuf... ktoś jeszcze używa GTX i Radeonów... i nadal są sprzedawane i nadal widnieją jako karty minimalne i zalecane do SimRail. A to już jest wg mnie bezczelność, bo w Farmingu można osiągnąć pi razy drzwi nawet na tej zalecanej u nich również 1060 zadowalający (a przynajmniej nie kłujący w oczy) efekt, a na 1660 to w ogóle jak spacerek dla karty. Dajmy do tego FSR 2 i nikt się nie czepia. No chyba, że duszków 🙂A najbardziej mi się podoba, że Farming kosztuje 129 zł, a SimRail już 149 zł. Ale dobra, bo któryś zaraz przyleci i zarzuci mi, że jestem od Giants albo nawet Microsoftu i krytykujem i w ogóle jestem taki zły. Przepraszam. 

Link to comment
Share on other sites

Jakby się ktoś interesował jak to wygląda na dzień 17.05.2023 

Ja to mam takie dziwne wrażenie graniczące z pewnością, że z aktualizacji na aktualizację jest coraz gorzej w tej kwestii. Z uwagi, że coraz większe i coraz bliższe krawędzie migają..., praktycznie nie ma różnicy, czy to dzień czy noc. 

 

A tak przy okazji...... ten który wymyślił, żeby pociągi wojewódzkie relacji Warszawa Grochów - Skierniewice oznaczyć skrótem RAJ powinien się spalić ze wstydu.  

  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj na forum Unity wyczytałem że prawdopodobnie FSR 2.0 a tym bardziej nowsze rozwiązania nigdy nie trafią już do Unity.  Wygląda na to że na ten moment jedynym wyjściem z tej sytuacji będzie zmiana silnika graficznego z Unity na Unreal Engine jak to zostało zrobione w przypadku The Bus, który też zmagał się z dużym spadkiem wydajności i brakiem dostępu do najnowszych technologii.

Edited by pwhaker146
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, pwhaker146 napisał(a):

Dzisiaj na forum Unity wyczytałem że prawdopodobnie FSR 2.0 a tym bardziej nowsze rozwiązania nigdy nie trafią już do Unity. 

Odpowiem na to tak... 

Jeśli robi się projekt komercyjny na silniku, który raz że jest darmowy, a dwa że sukcesywnie przestaje być wspierany... to to nie może się udać. Unity może być dobre pod aplikacje na telefon, względnie jakąś prościznę, ale nie pod rzekomo zaawansowany symulator pojazdów szynowych i ruchu kolejowego. Gdzieś tam czytałem, kilka LAT temu pisali, że to jest to samo oprogramowanie co w symulatorach profesjonalnych. No to jeżeli, to jest rzeczywiście to samo oprogramowanie, to nic dziwnego, że konkurencyjna firma z Warszawy ma się czym chwalić. To powinien być autorski, przemyślany silnik, który zawiera wszystko to, co autor symulatora chce. W innym przypadku zawsze będą jakieś kompromisy i rozwiązania dookoła. 

Obecnie można MiKolom mydlić oczy EN57, ET22, parowozem itd. itd., ale ten projekt przy tym silniku i przy takiej dynamice pracy obawiam się, że jest skazany na porażkę. Oczywiście zawsze znajdą się SimRailowi patrioci, którzy będą bronić SimRaila jak ostatni symulator na świecie (co było mi dane już zaobserwować tutaj). Może oni będą mieli rację, może opozycja do nich. Ale niech mają też świadomość tego, że żaden symulator, nawet ten w UTK czy inny "super hiper", nigdy nie odda tego co oddaje życie. A SimRail oddaje jeszcze mniej, bo jak można nazwać sytuację w której świat migocze, a dźwięki żyją własnym życiem, wszyscy pasażerowie są jak ludzie z psychiatryka, światło przechodzi przez ściany, a w EU07 do ten pory jest odwrócona bezwładność kamery.

Wieżowca (grę) bez odpowiednio dostosowanego fundamentu (silnika) nie postawisz. Po prostu... Obecnie mamy wieżowiec na fundamencie od domku letniskowego. 

Edited by en57
  • I disagree 5
  • Confused 2
  • Haha 2
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Całe szczęście Maszyna czy TDek jest idealny i pozbawiony wszystkich błędów które wymieniłeś, a no i też nigdy przecież nie miały problemów wieku dziecięcego. Od samego początku przecież były idealne... a nie czekaj XD

  • Sad 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, Pitoras napisał(a):

nigdy przecież nie miały problemów wieku dziecięcego

Ale fundamentalne problemy z silnikiem to nie jest już problem wieku dziecięcego. Zmiana silnika gry to de facto nowa gra.
Swoją drogą, może ktoś tutaj kojarzy taką grę, jak Steel Beasts? Symulator czołgów pełną gębą, realizm na jakieś 400%, technologicznie (czyli głównie graficznie) niestety już trochę odstaje. Jako, że deweloperzy tej gry tego symulatora są otwarci na społeczność, to ktoś zadał im pytanie, czy myśleli o przesiadce na inny silnik, chociażby Unity. Odpowiedź była w stylu "testowali, rozmyślali i im wyszło, że do symulatora nie pasuje ani Unity ani Unreal- będą robić własny silnik". To ich chociażby zabezpiecza przed tym, że jakiś engine po prostu umrze bez wsparcia.
Ps. Maszyna ma grafikę taką, jaką ma, można lubić ten styl albo nie, ale standardowy zasięg rysowania 2.5km robi wrażenie. Jakiż był to dla mnie szok, jak odpaliłem Maszynę pierwszy raz po dłuższym graniu w SR. Jeszcze większym szokiem było zauważenie, że szyny na sąsiednim torze mogą nadal wyglądać jak szyny, nie jak brązowe prostopadłościany.
Ps2. Unreal w TSW też ma swoje problemy.

Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team
W dniu 18.05.2023 o 17:10, en57 napisał(a):

Odpowiem na to tak... 

Jeśli robi się projekt komercyjny na silniku, który raz że jest darmowy, a dwa że sukcesywnie przestaje być wspierany... to to nie może się udać. Unity może być dobre pod aplikacje na telefon, względnie jakąś prościznę, ale nie pod rzekomo zaawansowany symulator pojazdów szynowych i ruchu kolejowego. Gdzieś tam czytałem, kilka LAT temu pisali, że to jest to samo oprogramowanie co w symulatorach profesjonalnych. No to jeżeli, to jest rzeczywiście to samo oprogramowanie, to nic dziwnego, że konkurencyjna firma z Warszawy ma się czym chwalić. To powinien być autorski, przemyślany silnik, który zawiera wszystko to, co autor symulatora chce. W innym przypadku zawsze będą jakieś kompromisy i rozwiązania dookoła. 

Obecnie można MiKolom mydlić oczy EN57, ET22, parowozem itd. itd., ale ten projekt przy tym silniku i przy takiej dynamice pracy obawiam się, że jest skazany na porażkę. Oczywiście zawsze znajdą się SimRailowi patrioci, którzy będą bronić SimRaila jak ostatni symulator na świecie (co było mi dane już zaobserwować tutaj). Może oni będą mieli rację, może opozycja do nich. Ale niech mają też świadomość tego, że żaden symulator, nawet ten w UTK czy inny "super hiper", nigdy nie odda tego co oddaje życie. A SimRail oddaje jeszcze mniej, bo jak można nazwać sytuację w której świat migocze, a dźwięki żyją własnym życiem, wszyscy pasażerowie są jak ludzie z psychiatryka, światło przechodzi przez ściany, a w EU07 do ten pory jest odwrócona bezwładność kamery.

Wieżowca (grę) bez odpowiednio dostosowanego fundamentu (silnika) nie postawisz. Po prostu... Obecnie mamy wieżowiec na fundamencie od domku letniskowego. 

Zarówno Unreal, jak i Unity są i będą rozwijane. Zarówno jeden, jak i drugi silnik jest płatny do zastosowań komercyjnych. "Konkurencja z Warszawy" również korzysta z Unity. Zarówno Unity, jak i Unreal mają swoje bolączki. Unity HDRP to high-end'owy silnik pozwalający na uzyskanie fotorealistycznych efektów, podobnie jak Unreal. Unity nie jest silnikiem przeznaczonym tylko do gier mobilnych. Przed formułowaniem takich zarzutów w przyszłości polecamy się doedukować w temacie, który poruszamy. 🙂 My po przeanalizowaniu za i przeciw (jak np. możliwość udostępnienia edytora społeczności - dzięki obsłudze plików zewnętrznych) wybraliśmy Unity i na ten moment nie widzimy żadnego problemu pasującego do określenia "mamy wieżowiec na fundamencie od domku letniskowego". Wersje Unity będą stopniowo podnoszone do nowszych - jednak każdy kto ma choć minimalne pojęcie o gamedev'ie zdaje sobie sprawę, że to nie jest taka prosta sprawa na zasadzie - klikniemy "aktualizuj"  w silniku i już wszystko magicznie działa. Obecnie pracujemy nad podniesieniem wersji Unity do 2023, co pozwoli m.in. uzyskać lepszy antialiasing z obsługą Contrast  Adaptive Sharpening od AMD (CAS). Pracujemy również nad upłynnieniem ruchu pojazdów, co powinno pozwolić włączyć filtry minimalizujące drżenie małych obiektów. Niestety nie da się wszystkiego zrobić naraz - w tydzień, miesiąc czy nawet dwa, biorąc pod uwagę chociażby częstotliwość aktualizacji oczekiwaną przez społeczność, które blokują możliwości dużych/gruntownych zmian, jak np. podniesienie wersji silnika. Dlatego sprawy mają priorytety i te mniej ważne muszą poczekać.

Odnośnie "mydlenia oczu" - ciekawe określenie na spełnienie oczekiwań społeczności, szczególnie, że ani EN57, ani ET22 nie było w naszych pierwotnych planach i równie dobrze moglibyśmy udawać, że tych próśb nie widzimy, pójść w zagraniczne trasy i tabor dla użytkowników, których jest więcej niż Polaków (wbrew obiegowej opinii Polacy stanowią tylko 26% wszystkich użytkowników SimRail).

Co do napisania własnego silnika graficznego - jeśli tylko ma Pan wolne kilka milionów dolarów, kilkudziesięciosobową ekipę i kilka lat wolnego czasu - proszę próbować, kto wie, może Pański produkt za kilka lat zmiecie SimRail z powierzchni. 😉

  • Like 4
  • I agree 11
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Szociu napisał(a):

Dlatego sprawy mają priorytety i te mniej ważne muszą poczekać.

A jaki priorytet ma w takim razie: 

- świat migocze,

- dźwięki żyją własnym życiem,

- wszyscy pasażerowie są jak ludzie z psychiatryka,

- światło przechodzi przez ściany,

- w EU07 do ten pory jest odwrócona bezwładność kamery, 

i dodamy coś z zakresu ruchu:

- AI nauczy się manewrować, 

- AI będzie odporne na to co potrafi zrobić człowiek,

- obiegi wewnątrz mapy?

 

Ponieważ jak wspomniał kolega powyżej: 

7 godzin temu, mluczak.kutno napisał(a):

Ale fundamentalne problemy z silnikiem to nie jest już problem wieku dziecięcego.

Z silnikiem i AI w tym momencie. Dla ułatwienia te pogrubione powinny mieć wg mnie priorytet nad priorytetami.  I proszę w tym momencie nie zasłaniać się "częstotliwością aktualizacji", bo ta jednak z aktualizacji na aktualizację spada dość drastycznie i coraz mniej zawiera 🙂Zauważmy również, że w wyżej wymienionych problemach nie ma NICZEGO nowego, czyli można wywnioskować, że chyba nic z tego nie "spełni oczekiwań społeczności"? 

Ponadto nigdzie nie napisałem, że na Unity nie można zrobić porządnego symulatora. Ale nigdy to nie będzie to, co powinno być. O końcu wsparcia napisał kolega @pwhaker146. Proszę się raczej odnieść do jego postu i skąd wynika rozbieżność wersji zeznań tego użytkownika i w tym momencie Pana. Proponuję również przedstawić w jaki sposób chce Pan przy udziale swoich współpracowników rozwiązań omawiany w tym wątku problem, a także wszystkie tutaj wymienione. Z pewnością będzie to dużo więcej wnoszący post niż powyższy. 

A co do zagranicznych tras i taboru no to cóż... Jeszcze trzeba mieć kogoś kto się jednak zna, na tym zagranicznym kolejowym świecie 😉 Kolej kolei nie równa. 

Ja naprawdę nie mam na celu robienia tutaj gównoburz, ale widzi Pan... bez tego Pan i co gorsza Pana współpracownicy by z pewnością nic nie odpisali. To chyba jedyny sposób. A zapewniam, że rzetelne odpisanie na ten post "spełni oczekiwania społeczności" na kilka ładnych tygodni, jak nie więcej. 

Edited by en57
  • I disagree 8
Link to comment
Share on other sites

Widzę, że można bardzo łatwo lawirować w wypowiedziach, nie tylko na forum SimRail.

@en57 napisałeś o mydleniu oczu EN57 i ET22, ale jestem w 100% przekonany, że jakby była cisza w tym temacie to wynalazłbyś inne mydlenie oczu zamiast informacji o pracach nad tymi dodatkami. Może, ja jestem jakiś dziwny, ale po pierwsze jestem bardzo zadowolony z SimRail mimo, że nie jest w tej chwili produktem idealnym. Wiem jednak, że może być już tylko lepiej, spokojnie czekam na wszystkie poprawki, dodatki i nie jęczę o wszystko. 

Wiem też, że podjąłem dobrą decyzję o definitywnym zamknięciu życiowego rozdziału jakim była scena moderska do jednego z symulatorów. Wróciłem po latach z nadziejami, że coś się u ludzi zmieniło na plus. Niestety teraz jest jeszcze gorzej bo "pozycja roszczeniowa na wznak" to symbol naszych czasów. 

Powodzenia i spokoju w działaniu zespole SimRail.  

  • Like 1
  • I agree 7
Link to comment
Share on other sites

W dniu 18.05.2023 o 15:26, pwhaker146 napisał(a):

Dzisiaj na forum Unity wyczytałem że prawdopodobnie FSR 2.0 a tym bardziej nowsze rozwiązania nigdy nie trafią już do Unity.  Wygląda na to że na ten moment jedynym wyjściem z tej sytuacji będzie zmiana silnika graficznego z Unity na Unreal Engine jak to zostało zrobione w przypadku The Bus, który też zmagał się z dużym spadkiem wydajności i brakiem dostępu do najnowszych technologii.

 

Mała aktualizacja, oficjalnie Unity samo nie doda wsparcia dla FSR 2.2 i kolejnych, ale w trakcie testów w asset store (tak jakby sklep z wtyczkami do Unity) jest wytyczka pozwalająca na implementację FSR 2.2  dla wszystkich platform link do źródła:

https://forum.unity.com/threads/boost-your-fps-with-amd-fidelityfx-super-resolution-2-0-fsr-2-support.1357190/page-3

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ponieważ na rynku GPU próbuje się rozgościć Intel, warto rozważyć ich technologię skalowania XeSS. Jest zoptymalizowana pod karty Intel, ale działa również na innych konstrukcjach, co może być niezłą alternatywą dla DLSS i FSR.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 36 / 109
          • Percentage filling 33%
          • Most players 103
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 39
          • Percentage filling 3%
          • Most players 78
      • PL4
      • pl4
      • 8 / 82
          • Percentage filling 10%
          • Most players 87
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 7 / 79
          • Percentage filling 9%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 0 / 87
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 0 / 31
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 11 / 82
          • Percentage filling 13%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 2 / 84
          • Percentage filling 2%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 40
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 5 / 81
          • Percentage filling 6%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 121
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 83
          • Percentage filling 1%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 0 / 82
          • Percentage filling 0%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 1 / 88
          • Percentage filling 1%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 18 / 34
          • Percentage filling 53%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 31
      • PL4
      • pl4
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 34
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 5 / 34
          • Percentage filling 15%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 12 / 34
          • Percentage filling 35%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 117 / 1564 Total players
    • 7% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy