Jump to content

[GRYWALNOŚĆ] System odblokowywania kolejnych lokomotyw + pomysł na dodatek


Recommended Posts

Proponuję twórcom aby pomyśleli nad systemem odblokowywania kolejnych składów, tak aby gra stawiała jakiś realny chellenge i nagrodę.

A w kiedyś w płatnym dodatku możliwość prowadzenie własnej lini kolejowej lub transportowej, zrzeszanie się z innymi graczami (pod postacią pracowników - taka drużyna), założenie własnej firmy będzie kosztowało punkty doświadczenia które można zdobyć prowadząc składy pod czyimś szyldem. Opcja zaprojektowania malowania wagonów i loków. Pasażerowie oceniający jakość podróży oraz skomunikowanie. Dostarczanie ładunków na czas. Opóźnienia będą przynosiły straty firmie. Źle ułożony rozkład również będzie sprawiał straty, w rezultacie nierentowność. A całość firmy dobrze jakbybyła dodatkową aplikacją internetwą, gdzie można byłoby ustalać rozkład, kupować lub lisingować tabor, dostawać powiadomienia z aplikacji kiedy na przykład inny gracz z drużyny wykolei skład (co przyniesie duże straty w postaci odszkodowań na rzecz PLK i rodzin rannych). Złe prowadzenie takiej firmy może prowadzić do bankructwa a co za tym idzie koniecznością wyrobienia doświadczenia lub zakupienia tych punktów u twórców gry. No i oczywiście możliwe realizowanie rozkładu w trybie single player i muti player. Miejsca na serwerach na tworzenie rozkładów byłby ograniczone to też i koszty założenia spółki kolejowej jak na wolnym rynku rosłyby lub malały.

Nie dziękujcie. Ale chyba sprzedałem właśnie za darmoche żyłę złota 🙂 

 

Edited by marcin.bul
  • Like 1
  • I disagree 5
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

Twórcy już na pewno myślą o odblokowywaniu kolejnych składów. Ten system nazywać się będzie DLC, zależny zaś będzie nie od poziomu gracza a lvl jego portfela 😉 A mówiąc serio, tak jak jestem przeciwny punktom za jazdę przed siebie i byle RP1, tak jestem przeciwny odblokowywaniu czegokolwiek w grze. SR to podobnież symulator, nie kolejowe MMO, gdzie punkty doświadczenia wymieniasz na różne przedmioty. Ps. Chociaż za 100lvl mogliby dawać złoty kran hamulca do siódemki.

  • Haha 3
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Chodzi mi bardziej o to żeby na trasach ustanowić zdarzenia, które będą świadczyły że danego loka opanowałeś. Np. stworzenie sytuacji do hamowania awaryjnego awaryjnego i potem ruszenie ponowne składem. Albo kryterium niech będzie ciężar całkowity skłądu. Kwestia dodatku, jest kwestia zbudowania MMO, nie z całej gry a zrobienie takiej dostawki do gry. 

Link to comment
Share on other sites

Jeśli chodzi o zdarzenia na szlaku to w przyszłości powinny być one generowane na bieżąco, żeby np rozmowy przez radio nie były tylko skryptem w scenariuszu bo teraz to jest tylko kilka komunikatów przed przygotowaniem składu, przed odjazdem ze stacji , na sygnał zastępczy, zmiana toru jazdy i wywoływanie do zmiany na sygnał zezwalający na jazdę a fajnie by było gdyby po prostu Simrail żył własnym życiem kiedyś tak proceduralnie.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 75 / 96
          • Percentage filling 78%
          • Most players 103
      • PL3
      • pl3
      • 15 / 85
          • Percentage filling 18%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 9 / 88
          • Percentage filling 10%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 7 / 85
          • Percentage filling 8%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 29 / 81
          • Percentage filling 36%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 0 / 84
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 2 / 83
          • Percentage filling 2%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 55 / 87
          • Percentage filling 63%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 1 / 86
          • Percentage filling 1%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 10 / 88
          • Percentage filling 11%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 10 / 84
          • Percentage filling 12%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 3 / 83
          • Percentage filling 4%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 29
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 8 / 83
          • Percentage filling 10%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 4 / 93
          • Percentage filling 4%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 28 / 34
          • Percentage filling 82%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 7 / 34
          • Percentage filling 21%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 7 / 34
          • Percentage filling 21%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 20 / 34
          • Percentage filling 59%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 27 / 34
          • Percentage filling 79%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 11 / 34
          • Percentage filling 32%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 5 / 34
          • Percentage filling 15%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 347 / 1745 Total players
    • 20% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy