Jump to content

[GRYWALNOŚĆ] System odblokowywania kolejnych lokomotyw + pomysł na dodatek


Recommended Posts

Proponuję twórcom aby pomyśleli nad systemem odblokowywania kolejnych składów, tak aby gra stawiała jakiś realny chellenge i nagrodę.

A w kiedyś w płatnym dodatku możliwość prowadzenie własnej lini kolejowej lub transportowej, zrzeszanie się z innymi graczami (pod postacią pracowników - taka drużyna), założenie własnej firmy będzie kosztowało punkty doświadczenia które można zdobyć prowadząc składy pod czyimś szyldem. Opcja zaprojektowania malowania wagonów i loków. Pasażerowie oceniający jakość podróży oraz skomunikowanie. Dostarczanie ładunków na czas. Opóźnienia będą przynosiły straty firmie. Źle ułożony rozkład również będzie sprawiał straty, w rezultacie nierentowność. A całość firmy dobrze jakbybyła dodatkową aplikacją internetwą, gdzie można byłoby ustalać rozkład, kupować lub lisingować tabor, dostawać powiadomienia z aplikacji kiedy na przykład inny gracz z drużyny wykolei skład (co przyniesie duże straty w postaci odszkodowań na rzecz PLK i rodzin rannych). Złe prowadzenie takiej firmy może prowadzić do bankructwa a co za tym idzie koniecznością wyrobienia doświadczenia lub zakupienia tych punktów u twórców gry. No i oczywiście możliwe realizowanie rozkładu w trybie single player i muti player. Miejsca na serwerach na tworzenie rozkładów byłby ograniczone to też i koszty założenia spółki kolejowej jak na wolnym rynku rosłyby lub malały.

Nie dziękujcie. Ale chyba sprzedałem właśnie za darmoche żyłę złota 🙂 

 

Edited by marcin.bul
  • Like 1
  • I disagree 5
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

Twórcy już na pewno myślą o odblokowywaniu kolejnych składów. Ten system nazywać się będzie DLC, zależny zaś będzie nie od poziomu gracza a lvl jego portfela 😉 A mówiąc serio, tak jak jestem przeciwny punktom za jazdę przed siebie i byle RP1, tak jestem przeciwny odblokowywaniu czegokolwiek w grze. SR to podobnież symulator, nie kolejowe MMO, gdzie punkty doświadczenia wymieniasz na różne przedmioty. Ps. Chociaż za 100lvl mogliby dawać złoty kran hamulca do siódemki.

  • Haha 3
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Chodzi mi bardziej o to żeby na trasach ustanowić zdarzenia, które będą świadczyły że danego loka opanowałeś. Np. stworzenie sytuacji do hamowania awaryjnego awaryjnego i potem ruszenie ponowne składem. Albo kryterium niech będzie ciężar całkowity skłądu. Kwestia dodatku, jest kwestia zbudowania MMO, nie z całej gry a zrobienie takiej dostawki do gry. 

Link to comment
Share on other sites

Jeśli chodzi o zdarzenia na szlaku to w przyszłości powinny być one generowane na bieżąco, żeby np rozmowy przez radio nie były tylko skryptem w scenariuszu bo teraz to jest tylko kilka komunikatów przed przygotowaniem składu, przed odjazdem ze stacji , na sygnał zastępczy, zmiana toru jazdy i wywoływanie do zmiany na sygnał zezwalający na jazdę a fajnie by było gdyby po prostu Simrail żył własnym życiem kiedyś tak proceduralnie.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy