Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam

Mam pytanie "praktyczne" o szczegóły działania blokady C w urządzeniach mechanicznych scentralizowanych:

1. Czy stan niezablokowany bloku końcowy jest (bywa) wymagany aby podać wjazd? (teoretycznie może, bo jego odblokowanie powoduje podniesienie pręta blokowego)

2. Jak realizowana jest niemożność zablokowania bloku pozwolenia po wyświetleniu sygnału wyjazdu? (bo zakładam że jest)

 

P.S. czy ktoś z forumowiczów dysponuje może planami urządzeń mechanicznych scentralizowanych z rzeczywistych stacji (nie muszą być istniejące)?

Posted

1. Tak 
2. Realizowane jest to za pomocą zawórek sygnałowych dla bloku Pozwolenia.
W obu pytaniach - działa to w przypadku  urządzeń mechanicznych z semaforami sterowanymi dźwigniami.
@green all the way

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy