Jump to content

Recommended Posts

Posted
3 godziny temu, s238 napisał(a):

Na razie zagranicznych tras nie będzie 

Raczej połowy tras wspomnianych w tym wątku nie będzie nawet jako mody społeczności przynajmniej w najbliższych latach 

 

  • I agree 1
Posted
8 godzin temu, FanKoleiWaw napisał(a):

Raczej połowy tras wspomnianych w tym wątku nie będzie nawet jako mody społeczności przynajmniej w najbliższych latach 

Jako mody mogą być. Z tego co wiem (ale nie wiem ile w tym prawdy) mają być trasy robione jako dodatki. Jednak na razie twórcy skupiają się na poprawkach błędów. 

Posted (edited)

Ja bym chciał trasę do Krakowa, ale z takim tempem prac to rok potrwa, bardzo powolnie to wszystko idzie.

Jakbym tak pracował tam gdzie pracuje a też jestem programistą to dawno bym został zwolniony.

Od czasu wydania EA nic konkretnego nie doszło, a nie pracuje tu kilka osób tylko kilkanaście, i z postępu prac jestem rozczarowany. Rapid Development w tych czasach to podstawa. 

Ale to tylko moje zdanie.

Edited by bobikrk
  • I disagree 9
  • SIMRAIL Team
Posted
8 godzin temu, bobikrk napisał(a):

z takim tempem prac to rok potrwa

Rok? Na odwzorowanie 51km realnego terenu i linii kolejowej zgodnie z jej profilem, modelowanie każdej budki dróżnika, nastawni, powstawianie odpowiednich rodzajów semaforów, odwzorowanie urządzeń srk na każdej stacji, powieszenie sieci trakcyjnej? Rok to zdecydowanie za mało na takie przedsięwzięcie.

9 godzin temu, bobikrk napisał(a):

nic konkretnego nie doszło

Nie doszło, ale zaczęło działać to co było, ale działało źle. I jeszcze trochę takich napraw przed nami.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • I agree 14
Posted

I tak trzymać panowie. najpierw dopracować, doszlifować a dopiero patrzeć na dalszy rozwój tras.  Widzimy wiele zmian na lepsze, a poprawek nie było mało, więc jest coraz lepiej i lepiej i o to chodzi. Dzięki 

Posted

Też jestem za E-30 Wrocław - Zgorzelec (plus dalej do Niemiec, do Drezna?) + odnoga od E-30 w Węglińcu - Węgliniec - Żary LK282. Trasa do Żar mogłaby być bardzo ciekawa ze względu na (czynne!) bocznice szlakowe do zakładów w żarskich Kunicach czy Iłowej.

Posted

Na początek najchętniej zobaczyłbym połączenie Katowice - Kraków i Tunel - Kraków, cała aglomeracja śląska. Stworzy to sporo możliwości do urozmaicenia rozgrywki przez zagęszczenie sieci zarówno dzięki połączeniom osobowym jak i towarowym.

Tworzenie nowych, prostych, długich szlaków typu Warszawa-Gdynia lub Katowice-Wrocław nie da satysfakcji na dłuższą metę. Według mnie bez żadnych szlaków pobocznych takie połączenia będą po tygodniu, dwóch nudne. 

  • Like 1
  • I agree 9
Posted
3 godziny temu, magav napisał(a):

Na początek najchętniej zobaczyłbym połączenie Katowice - Kraków i Tunel - Kraków, cała aglomeracja śląska. Stworzy to sporo możliwości do urozmaicenia rozgrywki przez zagęszczenie sieci zarówno dzięki połączeniom osobowym jak i towarowym.

Tworzenie nowych, prostych, długich szlaków typu Warszawa-Gdynia lub Katowice-Wrocław nie da satysfakcji na dłuższą metę. Według mnie bez żadnych szlaków pobocznych takie połączenia będą po tygodniu, dwóch nudne. 

Pozwolę sobie nie zgodzić się. Długie, proste trasy też mają sens, pod jednym warunkiem - że będą jakieś znaczące węzły po drodze. Tak, żeby coś się mogło "zmotać" na trasie. 🙂

  • I agree 3
Posted
W dniu 10.12.2022 o 15:56, Revilius napisał(a):

Wrocław Główny - Kudowa Zdr. - jedna z najbardziej malowniczych tras na południu. 

Jeśli te rejony to bardzo piękna i malownicza z wysokimi mostami jest trasa Kudowa Zdrój - Wałbrzych. Chętnie zobaczyłbym tę trasę 

Posted (edited)

Cóż dla mnie w sumie takim kręgosłupem wręcz doskonałym pod rozwój jest właśnie Katowice - Trójmiasto przez Warszawę. 3 duże aglomeracje plus potencjał na dodatkowe trasy właśnie aglomeracyjne, towary, które często latają właśnie ze śląska na pomorze. Od tego łatwo już robić trasy zupełnie obok CMK albo takie, które się łączą z nią, jak okolice Krakowa, Wrocławia, Poznania aż do Niemiec itd.

Przy tych trasach jest właśnie potencjał spory na Koleje Śląskie, SKM Warszawa i WKD, SKM Trójmiasto, rozwinięcie tego to samo w sobie już kilkanaście dodatkowych scenariuszy.

Edited by FartingZombie
  • I agree 2
Posted

 

Glowne trasy powinny byc dostepne w podstawowej grze, a trasy dodatkowe moga sie pojawic jako dodatki platne. Jak dla mnie to SimRail powinien sie skoncentrowac na glownych trasach aby polaczyc wszystko w jedno. Np, widze to tak:

  • Warszawa-Gdynia (+ DLC na Hel) (najbardziej logiczna opcja z racji tego ze kazdy sie o ta trase tutaj dobija, no i dostalibysmy relacje zachód-poludnie praktycznie w calosci, pomijajac o wiele dluzszy odcinek do Kolobrzegu)
  • Warszawa-Kraków
  • Katowice-Bohumin/Ostrava (pierwsza miedzynarodówka? do Pragi albo Berlina narazie nie ma co, pare lat zajela pewnie by budowa takich odcinków)

Jezeli chodzi o trasy przemyslowe to jestem za tym:

On 12/13/2022 at 12:07 AM, Dipper said:

Zdecydowanie "śląski kocioł". Od Katowic przedłużka do Gliwic, stamtąd 2 odgałęzienia:

- jedno na północ przez Zabrze Biskupice, Bytom, Siemianowice Śląskie do Mysłowic (do posterunków Szabelnia i Stawiska),
- drugie na południe przez ZMK, Rudę Bielszowice i Kochłowice, aż do Mysłowic oraz od ZMK do Knurowa.

Całość włącznie z kopalniami Budryk, Halemba, Śląsk oraz Koksownią Jadwiga w Biskupicach oraz Koksownią Bytom na Bobrku. Ot takie kółeczko 😄

 

  • I agree 1
Posted
W dniu 5.02.2023 o 09:55, GoppelPL napisał(a):

Nie doszło, ale zaczęło działać to co było, ale działało źle. I jeszcze trochę takich napraw przed nami.

Pracujcie nad doszlifowaniem tego co jest. Kawał szlaku do dyspozycji będzie po dopieszczeniu.

Co niektórzy nieco odfrunęli ze swoimi "wizjami" co by chcieli. To nie MSFS z wczytywanymi mapami tylko ręczna koronkowa robota i na pewno te setki kilometrów z listy życzeń są nie do zrealizowania na "już teraz"... "wkrótce mogłoby" a nawet "w rok może by ogarnęli". Poza tym czas jeszcze na kolejny tabor do tego co jest, scenariusze itp. Trzeba spojrzeć realniej. Przedłużki tego co jest czyli Gliwice, Kraków, Skierniewice są bardziej w zasięgu (a może nawet już powstały i pojawią się już jako DLC). Sam pisałem o E20 do Poznania ale po kilku dniach od napisania tego stwierdziłem, że na początek wolę aby maksymalnie dopracowali to co jest.

  • Like 3
  • I agree 1
Posted

Warszawa - Łódź, Warszawa - Koszalin, Warszawa -  Kołobrzeg, Warszawa, Wrocław, Warszawa - Kraków, Warszawa - Rzeszów. Trasy  SKM, Trasę WKD, Pociąg słoneczny

  • Like 1
  • I agree 1
Posted (edited)
W dniu 16.02.2023 o 00:01, 77 napisał(a):

Pracujcie nad doszlifowaniem tego co jest. Kawał szlaku do dyspozycji będzie po dopieszczeniu.

Co niektórzy nieco odfrunęli ze swoimi "wizjami" co by chcieli. To nie MSFS z wczytywanymi mapami tylko ręczna koronkowa robota i na pewno te setki kilometrów z listy życzeń są nie do zrealizowania na "już teraz"... "wkrótce mogłoby" a nawet "w rok może by ogarnęli". Poza tym czas jeszcze na kolejny tabor do tego co jest, scenariusze itp. Trzeba spojrzeć realniej. Przedłużki tego co jest czyli Gliwice, Kraków, Skierniewice są bardziej w zasięgu (a może nawet już powstały i pojawią się już jako DLC). Sam pisałem o E20 do Poznania ale po kilku dniach od napisania tego stwierdziłem, że na początek wolę aby maksymalnie dopracowali to co jest.

To nie MSFS, ale sam zespół pochwalił się, że implementuje procedurę generowania tras podobną do MSFS. Więc chyba można liczyć, że będzie wychodzić coś więcej niż jedna trasa na pół roku?

Edited by MALECKI
  • Like 2
  • I agree 1
Posted

Indie, Pakistan - rozbudowana sieć kolejowa. Piękne wielkie dworce i pociągi. Piękne widoki. Oczywiście takie coś trzeba by zrobić od podstaw bo nawet ubiory pasażerów odbiegają od tych w Europie i USA. Więc pomysł mega ambitny. Ale kto jak nie Polacy mogą mieć odwagę coś takiego zrobić ?

  • Like 1
Posted
Godzinę temu, adamets2 napisał(a):

Indie, Pakistan - rozbudowana sieć kolejowa. Piękne wielkie dworce i pociągi. Piękne widoki. Oczywiście takie coś trzeba by zrobić od podstaw bo nawet ubiory pasażerów odbiegają od tych w Europie i USA. Więc pomysł mega ambitny. Ale kto jak nie Polacy mogą mieć odwagę coś takiego zrobić ?

Z całym szacunkiem, ale oni od miesiąca próbują ogarnąć wsiadanie do pociągu zwykłego europejczyka.

  • Like 1
Posted
4 minuty temu, MALECKI napisał(a):

Z całym szacunkiem, ale oni od miesiąca próbują ogarnąć wsiadanie do pociągu zwykłego europejczyka.

Nie próbują ogarnąć, ale z tego co czytałem robią od nowa, więc w miesiąc nie da się tego zrobić

Posted
16 godzin temu, MALECKI napisał(a):

Z całym szacunkiem, ale oni od miesiąca próbują ogarnąć wsiadanie do pociągu zwykłego europejczyka.

Ale to jest lista naszych marzeń, a nie, że ma być już... 🙂 Jak za mojego życia by powstała trasa w Indiach w SimRail to bym był szczęśliwy.

  • Like 1
Posted
W dniu 24.02.2023 o 15:53, adisuper napisał(a):

Warszawa- Kłodzko ze zmianą elektrowozu na lokomotywę spalinową

Chyba w latach 80-tych bo od 1992 roku do Kłodzka jest trakcja elektryczna.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy