Jump to content

Będzie zapis stanu gry


Recommended Posts

To bardzo dobra wiadomość 🙂 W naszych czasach nie ścinamy już głów posłańcom przynoszącym złe wieści, a tu na forum nagradzamy tych z dobrymi wieściami punktami reputacji, co niniejszym czynię. Zakładam, że informacja jest sprawdzona 😉

  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

Tak. Informacja jest sprawdzona. Info od samych twórców.  Na moje pytanie, czy będzie zapis stanu gry, twórcy odpowiedzieli, cytuję "Tak, planujemy, ale potrzebujemy jeszcze chwilę, żeby to zaimplementować".  Czekam jeszcze na odpowiedź odnośnie nowych tras. Jak już coś będę wiedział, powiem o tym w oddzielnym wątku. 

Edited by s238
  • Thanks 2
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
W dniu 1.02.2023 o 08:48, Krisu TV napisał(a):

Właśnie dowiedziałem się od twórców że wkrótce będzie zapis stanu gry. 

Ktoś w ogóle gra w trybie jednoosobowym, na tej pustyni kolejowej?

Jaka to przyjemność jechać kilka godzin i nie minąć żadnego pociągu? 

Najpierw niech wprowadzą ruch w trybie jednoosobowym. 

Edited by pomiary.el1
Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, pomiary.el1 napisał(a):

Ktoś w ogóle gra w trybie jednoosobowym, na tej pustyni kolejowej?

Jaka to przyjemność jechać kilka godzin i nie minąć żadnego pociągu? 

Najpierw niech wprowadzą ruch w trybie jednoosobowym. 

Po pierwsze. Gra jest w trybie early access. Po drugie. Zawsze możesz przenieść się na multi, po trzecie. Skoro jest ruch pociągowy w trybie multi, to będzie o w wersji singla. Dajmy twórcom czas, niech zrobią to wszystko dobrze, a nie na chybcika. 

  • Like 1
  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

Testuję właśnie na co pozwala edycja plików skryptów scenariuszy misji i widzę że możliwość dodania AI pociągów jest już wbudowana. Juz teraz zmieniłem skrypty tak aby inne pociągi poruszały się po innych torach. Nie zostało to wykorzystane w tej chwili pewnie dlatego, że zbudowanie takiego skryptu to nie łatwą sprawa. Aby scenariusz misji miał sens pociągi muszą pojawiać się we właściwym miejscu o właściwym czasie, zależnym od tego gdzie my się znajdujemy i co zrobiliśmy wcześniej. Jeśli na jakiejś stacji spędzimy zbyt dużo czasu, zaplanowany w scenariuszu bot moze już przejechać i do zaplanowanej interakcji nie dojdzie. Dla każdego pociągu musimy szczegółowo zaplanować jego rolę, przewidzieć kiedy ma się pojawić i jakie zdarzenie go powoła, zaplanować dokładnie trasę przejazdu i odpowiednio we właściwym czasie otworzyć semafory - w zasadzie to tyle samo pracy jak stworzenie misji dla jednego pociągu gracza. Jak widać to bardzo złożony proces i pewnie dlatego nie został wykorzystany w EarlyAccessie.

Piszę o tym w kontekscie tego, że za rozwijanie misji w przyszłości głównie odpowiadać będą użytkownicy. Musi to być dobrze przemyślane jak to ma być realizowane. Bardzo ciekawy jestem jakie wsparcie w tym zakresie zapewni oczekiwany Edytor

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy