Jump to content

Recommended Posts

Posted

Rozumiem, dla początkujących dobry pomocnik, ale niestety to strasznie gryzie w oczy.

Jeżeli była by opcja wyłączenia ich byłby to dobry krok :)

Numer pociągu umieszczony w torach jest według mnie najlepszym kompromisem pomiędzy początkującymi, a zaawansowanymi. 

  • I disagree 3
Posted

W niektórych wersjach zobrazowaniach właśnie były takie kwadraty w których pokazywało: nazwę zajętego odcinka - zajętość. Teraz zazwyczaj na zajętości na stałe wyświetla się numer pociągu (nie trzeba najeżdżać myszką żeby sprawdzić) więc sugerowałbym wybrać 1 sposób. 

  • Like 1
Posted
59 minut temu, Rafeczka _ napisał(a):

W niektórych wersjach zobrazowaniach właśnie były takie kwadraty w których pokazywało: nazwę zajętego odcinka - zajętość. Teraz zazwyczaj na zajętości na stałe wyświetla się numer pociągu (nie trzeba najeżdżać myszką żeby sprawdzić) więc sugerowałbym wybrać 1 sposób. 

pierwszy to znaczy który bo trochę było ukazanych wersji widoków pulpitów komputerowych

Posted (edited)
Godzinę temu, zajac325 napisał(a):

pierwszy to znaczy który bo trochę było ukazanych wersji widoków pulpitów komputerowych

>Czyli imitacja Ebilock'a 950

W rzeczywistości nieco się to różni wizualnie, ale wszystkiego człowiek nie może mieć. 
Zdjęcie okienka PIPy na szlaku zewnętrznym. (  Numery pociągów częściowo zamazane z wiadomych względów ;^)  ) 
PIPa.thumb.jpg.d92810694d2d4a5866f570bf4f1e9992.jpg

Pod spodem załączam jeszcze ss z SimRail'a jak ta imitacja Ebilocka wyglądała
906072265_image(2321.thumb.png.a34ed629a05f1886ceb788d327910d57.png1576804777_image(212.thumb.png.610676b4464db144fdeac882fd24e352.png

Edited by pan kura
  • I agree 1
Posted
29 minut temu, zajac325 napisał(a):

pierwszy to znaczy który bo trochę było ukazanych wersji widoków pulpitów komputerowych

Skrótowo napisałem "1" jako jeden. W każdym razie chodzi mi o to żeby było jedno zobrazowanie numerów, bo teraz są dwa.

Moim zdaniem najlepszy, zgodny z najnowszym ie104

image.png.126cf60faf2c5ebdaf7e6d90aff7ad1d.png

Jeśli chodzi o 'urealnienie', to na kostkowym powinien być osobny monitor PIP gdzie takie numery by się pokazywały. 

 

18 minut temu, pan kura napisał(a):

Czyli imitacja Ebilock'a 950

Dokładnie tak. 

  • Like 3
Posted (edited)
W dniu 27.12.2022 o 18:43, Rafeczka _ napisał(a):

Skrótowo napisałem "1" jako jeden. W każdym razie chodzi mi o to żeby było jedno zobrazowanie numerów, bo teraz są dwa.

Moim zdaniem najlepszy, zgodny z najnowszym ie104

image.png.126cf60faf2c5ebdaf7e6d90aff7ad1d.png

Jeśli chodzi o 'urealnienie', to na kostkowym powinien być osobny monitor PIP gdzie takie numery by się pokazywały. 

Dokładnie tak. 

popieram a nie kwadraty w paint

Edited by zajac325
Posted
21 godzin temu, zajac325 napisał(a):

popiera a nie kwadraty w paint

Rozwiń swoją myśl, bo czegoś tutaj nie rozumiem co konkretnie chcesz teraz przekazać

  • Like 1
Posted
W dniu 29.12.2022 o 21:19, pan kura napisał(a):

Rozwiń swoją myśl, bo czegoś tutaj nie rozumiem co konkretnie chcesz teraz przekazać

Uważam że te kwadraty są mocno rzucające się w oczy jak by na siłę wetchnięte w pulpit. Polecał bym zrobić opcje możliwości wyłączenia pomocy na pulpitach.

Posted
10 minut temu, zajac325 napisał(a):

Uważam że te kwadraty są mocno rzucające się w oczy jak by na siłę wetchnięte w pulpit. Polecał bym zrobić opcje możliwości wyłączenia pomocy na pulpitach.

Wskaż o jaki kwadrat tobie chodzi w formie screenshota

Posted (edited)

No tak jak Pan Faur pisał... jak i ja. To są okienka automatycznego system awizacji numerów pociągów na szlakach przyległych, tzw. PIP. Od razu mówię, że jest to rzeczywisty system, który funkcjonuje na niektórych systemach Ebilock 950 i z tego co jeszcze pamiętam pulpity komputerowe Thales'a, więc to nie jest żaden jako taki  pomocnik. Wyżej wysłałem osobisty wycinek 4 okienek PIPy na dwóch szlakach dwutorowych, aby oprzeć czymś swój argument.
Co do wyłączenia PIP'y. Nie ma tu takiej możliwości.

Edited by pan kura
  • SIMRAIL Team
Posted

Nie są to "kwadraty robione w paincie" tylko część odwzorowania rzeczywistego systemu PIP.
W rzeczywistości, system ten posiada o wiele większe możliwości - pozwala śledzić kolejki pociągów nadjeżdżających, tranzytowych, a także zapowiadania pociągów w formie telefonogramów przesyłanych tekstem - zamiast dzwonienia przy użyciu telefonu, a także zawiera informacje o dacie kursowania pociągu - na wypadek, gdyby pociąg o numerze 1 z poniedziałku był opóźniony o około dobę i możliwa byłaby pomyłka z pociągiem o numerze 1 z wtorku...


Możemy rozważyć wyłączenie ich w opcjach symulacji - ale - jeśli chcecie pozostawić numery widoczne na torach - trzeba być świadomym, że odcinki SBL są zbyt krótkie aby zmieścić 6-cyfrowy numer pociągu, a tym bardziej więcej niż jeden pociąg na jednym odstępie - dlatego właśnie projektanci prawdziwej wersji tego systemu umieścili numery pociągów w boksach umieszczonych w okolicy zobrazowania blokady liniowej.

 

 

IMG_4941.jpg

  • Like 5
  • I agree 4
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy