Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

W lokomotywie E186 światła działają błędnie.
Gdy jedziemy E186 luzem, z programatorem świateł w pozycji 0 (jazda pociągowa), to z przodu świeci sygnał Pc1, a z tyłu Pc5. I to jest prawidłowo.
Po manewrach, przyłączeniu wagonów, zmianie kabiny i przestawieniu programatora świateł z pozycji 11 (Tb1) na pozycję 0 (Pc1) lokomotywa wykrywa przyłączone wagony i sygnał Pc5 z tyłu lokomotywy gaśnie. Też prawidłowo.

01-OK.thumb.jpg.b60ef4ed34c7d9c0732006bdb6d7b8ff.jpg

Ale tylko wtedy gdy wagony są przyłączone od strony kabiny nr 2!
Kiedy wagony przyłączymy od strony kabiny nr 1, to sygnał Pc5 z tyłu lokomotywy nie gaśnie i nie ma sposobu aby go wyłączyć.
Proszę zwrócić uwagę na numery kabin przy drzwiach.

02-ERR.thumb.jpg.8a294e93d8704cca849d7b5e310d1677.jpg

Po przyłączeniu wagonów sygnał Pc5 z tyłu lokomotywy powinien gasnąć niezależnie od tego, która kabina znajduje się od strony sprzęgu.

 

Najłatwiej sprawdzić występowanie tego błędu we wbudowanej scenerii "Kraków Tunel" w dwóch scenariuszach:

  1. [TLK] Katowice - Kraków (do Traxxa iść do torów i skręcić w lewo 😉) - światła działają poprawnie.
  2. [Tow] Kraków - Sędziszów - światła działają błędnie.

 

Edited by mateusz424
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy