Ghostlybreath Posted August 10 Posted August 10 Proponuję wprowadzić do gry nowy tabor. Myślę, że większość graczy zna przedstawione powyżej egzemplarze ET22. Na ten moment nie ma konieczności, aby były one wyposażone w sterowanie wielokrotne – wystarczyłaby jedynie aktualizacja samego modelu 3D ET22.
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted Friday at 09:27 PM SIMRAIL Team Posted Friday at 09:27 PM Rozważaliśmy to w kuluarach przed wydaniem, ale stanęło na tym, że nie. I prawdę mówiąc to na ten moment dużo bliżej nam do wprowadzenia sterowania wielokrotnego niż aktualizacji modelu i to dla dwóch nietypowych sztuk. Pojazdy 1001 i 1002 nie należą ani do pierwszej (tzw. belkowce, nieobecne w grze), ani do drugiej partii produkcyjnej (ten model już mamy).
Masterczulki Posted Sunday at 04:56 PM Posted Sunday at 04:56 PM A tak z ciekawości, w jakim celu zostało to wymyślone? Co miał ciągnąć taki mocarny tandem?
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted Sunday at 06:21 PM SIMRAIL Team Posted Sunday at 06:21 PM Teraz pozostaje nam się tylko domyślać. Naciąg roboczy sprzęgu śrubowego PKP 300 kN spokojnie wyczerpuje już pojedyncze ET22. Podwójny byczek miałby w takim przypadku uzasadnienie tylko dla bardzo bardzo kiepskich warunków przyczepności lub przy zastosowaniu sprzęgu samoczynnego, który od pięćdziesięciu lat będzie za dziesięć lat montowany w całej Europie. Ewentualnie może w grę by wchodził zelektryfikowany LHS? Nie posądzałbym tutaj o jakieś wizjonerstwo pod sprzęgi współczesne na naciągu roboczym 500 czy 750 kN. 1
adisuper Posted Sunday at 06:23 PM Posted Sunday at 06:23 PM Jak podwójnie to Czapajewa bym w simrailu widział 2
Recommended Posts