Jump to content

Recommended Posts

Posted

Proponuję wprowadzić do gry nowy tabor. Myślę, że większość graczy zna przedstawione powyżej egzemplarze ET22. Na ten moment nie ma konieczności, aby były one wyposażone w sterowanie wielokrotne – wystarczyłaby jedynie aktualizacja samego modelu 3D ET22.

  • 2 months later...
  • SIMRAIL Team
Posted

Rozważaliśmy to w kuluarach przed wydaniem, ale stanęło na tym, że nie. I prawdę mówiąc to na ten moment dużo bliżej nam do wprowadzenia sterowania wielokrotnego niż  aktualizacji modelu i to dla dwóch nietypowych sztuk. Pojazdy 1001 i 1002 nie należą ani do pierwszej (tzw. belkowce, nieobecne w grze), ani do drugiej partii produkcyjnej (ten model już mamy).

  • SIMRAIL Team
Posted

Teraz pozostaje nam się tylko domyślać. Naciąg roboczy sprzęgu śrubowego PKP 300 kN spokojnie wyczerpuje już pojedyncze ET22. Podwójny byczek miałby w takim przypadku uzasadnienie tylko dla bardzo bardzo kiepskich warunków przyczepności lub przy zastosowaniu sprzęgu samoczynnego, który od pięćdziesięciu lat będzie za dziesięć lat montowany w całej Europie. Ewentualnie może w grę by wchodził zelektryfikowany LHS? Nie posądzałbym tutaj o jakieś wizjonerstwo pod sprzęgi współczesne na naciągu roboczym 500 czy 750 kN.

  • I agree 1
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy