Ghostlybreath Posted August 10 Posted August 10 Proponuję wprowadzić do gry nowy tabor. Myślę, że większość graczy zna przedstawione powyżej egzemplarze ET22. Na ten moment nie ma konieczności, aby były one wyposażone w sterowanie wielokrotne – wystarczyłaby jedynie aktualizacja samego modelu 3D ET22.
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted October 10 SIMRAIL Team Posted October 10 Rozważaliśmy to w kuluarach przed wydaniem, ale stanęło na tym, że nie. I prawdę mówiąc to na ten moment dużo bliżej nam do wprowadzenia sterowania wielokrotnego niż aktualizacji modelu i to dla dwóch nietypowych sztuk. Pojazdy 1001 i 1002 nie należą ani do pierwszej (tzw. belkowce, nieobecne w grze), ani do drugiej partii produkcyjnej (ten model już mamy).
Masterczulki Posted October 12 Posted October 12 A tak z ciekawości, w jakim celu zostało to wymyślone? Co miał ciągnąć taki mocarny tandem?
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted October 12 SIMRAIL Team Posted October 12 Teraz pozostaje nam się tylko domyślać. Naciąg roboczy sprzęgu śrubowego PKP 300 kN spokojnie wyczerpuje już pojedyncze ET22. Podwójny byczek miałby w takim przypadku uzasadnienie tylko dla bardzo bardzo kiepskich warunków przyczepności lub przy zastosowaniu sprzęgu samoczynnego, który od pięćdziesięciu lat będzie za dziesięć lat montowany w całej Europie. Ewentualnie może w grę by wchodził zelektryfikowany LHS? Nie posądzałbym tutaj o jakieś wizjonerstwo pod sprzęgi współczesne na naciągu roboczym 500 czy 750 kN. 1
Recommended Posts