Jump to content

Recommended Posts

Posted

Semafory SBL zachowują się w nietypowy sposób względem funkcji VDSetManualSignalLightsState. Jeśli na danym semaforze jest sygnał S2 lub S3 i ustawimy funkcją włączone/migające światło pomarańczowe lub czerwone to otrzymamy S1 albo sygnał wątpliwy i gra będzie to tak też traktować. W przypadku S4 i S5 sytuacja jest analogiczna. Natomiast jeśli wygasimy cały semafor gra traktuje to jakby był na nim wyświetlany wcześniej sygnał czyli np. jak było S2 to gra widzi S2 jak było S3 to widzi S3 itd. Dotyczy to również semaforów ze wskaźnikiem W18.
W przypadku semaforów półsamoczynnych funkcja VDSetManualSignalLightsState w żaden sposób nie wpływa na ten semafor - gra zawsze traktuje go jakby wyświetlał S1.

Na koniec taka mała sugestia ode mnie. Nie ma żadnej możliwości zasymulować w grze wygaszonej SBL. Gdyż SBL ze wskaźnikiem W18 zezwala na vmax niezależnie od wybranego kierunku blokady liniowej między stacjami. Oczywiście zakładając że tylko my się poruszamy daną linią.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy