Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dlaczego dla pociągów 73xx zmieniony został tor z pierwszego na piąty? O tej godzinie nie ma żadnych sprzecznych przebiegów, aby pociągi 73xx wjeżdżały - tak jak dotychczas - na tor 1. Z toru pierwszego do Andrzejowa wyjazd jest z prędkością maksymalną, a z piątego 60 km/h - po co opóźniać pociągi 73xx?

  • SIMRAIL Team
Posted

Przypisywanie krawędzi peronowych w takich przypadkach to zawsze jakiś kompromis. W tym przypadku kierowałem się tym, żeby pociągi korzystały z torów głównych zasadniczych linii, po której jadą na zachód - pociągi z/do Fabrycznej są kierowane na tory 2 i 1, a z/do Chojen na 3 i 5. Jestem otwarty na inne propozycje przydziału krawędzi. Można na przykład zrobić, żeby pociągi miały zawsze wyjazd na prosto albo żeby perony miały znaczenie kierunkowe (np. na północ do Skierniewic i na południe do Częstochowy).

  • I agree 1
Posted
23 godziny temu, Królik Uszasty napisał(a):

(...) Można na przykład zrobić, żeby pociągi miały zawsze wyjazd na prosto (...)

Za tym rozwiązaniem byłbym. Zawsze to szybciej, jak pociąg na szlak ze stacji wyjeżdża Vmax. W tym wypadku byłbym za tym, aby pociągi z Chojen wjeżdżały na tor 1, a pociągi z Andrzejowa jadące do Chojen na tor 3. To oczywiście rozwiązanie, jeśli nie będzie żadnych sprzecznych przebiegów, bo jeśli z toru 1 będzie w tym samym czasie wyjeżdżać do Andrzejowa jakiś pociąg, to wiadomo, że bezsensem jest trzymanie pod wjazdem pociągu w kier.  Chojen, bo MUSI wjechać na tor 3 - w takim wypadku dajemy go na tor 2, bez sprzecznego przebiegu i później, po ph, wyjedzie sobie on z toru 2 na Chojny.

Tak, jak Pan mówi, to zawsze musi być jakiś kompromis.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy