Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dlaczego dla pociągów 73xx zmieniony został tor z pierwszego na piąty? O tej godzinie nie ma żadnych sprzecznych przebiegów, aby pociągi 73xx wjeżdżały - tak jak dotychczas - na tor 1. Z toru pierwszego do Andrzejowa wyjazd jest z prędkością maksymalną, a z piątego 60 km/h - po co opóźniać pociągi 73xx?

  • SIMRAIL Team
Posted

Przypisywanie krawędzi peronowych w takich przypadkach to zawsze jakiś kompromis. W tym przypadku kierowałem się tym, żeby pociągi korzystały z torów głównych zasadniczych linii, po której jadą na zachód - pociągi z/do Fabrycznej są kierowane na tory 2 i 1, a z/do Chojen na 3 i 5. Jestem otwarty na inne propozycje przydziału krawędzi. Można na przykład zrobić, żeby pociągi miały zawsze wyjazd na prosto albo żeby perony miały znaczenie kierunkowe (np. na północ do Skierniewic i na południe do Częstochowy).

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy