-
Posts
44 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
3
Other groups
SimRail
Early Access
Tuco last won the day on October 29 2024
Tuco had the most liked content!
Reputation
89 ExcellentRecent Profile Visitors
1143 profile views
-
Wnoszę o serwer z zasadami roleplay i aktywną moderacją ze spectatem.
-
Update 27.12.2024 1. Fixed bugs caused by new update 2. Added screen darkening when changing locomotives and before crash 3. Added new information about the use of Pc2 1. Naprawiono błędy spowodowane nowym updatem 2. Dodano zaciemnienie ekranu przy zmianie lokomotywy i przed zderzeniem 3. Dodano nową informację o użyciu Pc2
-
I think the collision of the floor is higher than its texture on Słomniki, there is a strange feeling on this signal box, as we are too high or srk is too low
-
Ja gdy wchodziłem do tej społeczności stosunkowo niedawno - miałem czyste spojrzenie na grę, która wydawała mi się i nadal wydaje, bardzo dobrą i nadal rokującą produkcją, męczyły mnie te codziennie wpisy czy na forum czy discordzie typu 'kiedy updejt' 'znowu oszukaliście' 'nieudacznicy'. Jednakże i we mnie, w sumie zawsze w moim mniemaniu obrońcy tego projektu się coś wylało. To co zostało nam zaprezentowane wczoraj wygląda na pierwszy rzut oka jakby to pospiesznie robili ostatnie 2 -3 miesiące, po wejściu do gry po aktualizacji odniosłem wrażenie uwstecznienia jej i w sumie gdyby nie multiplayer to kombinowałbym w plikach cofnięcie tej aktualizacji. Można tu zauważyć i uznać potężną pracę mapperów/grafików, jak na takie 'studio' - ta gra wygląda poza niuansami bardzo dobrze. Niestety leży jej dopracowanie pod wieloma innymi względami: 1. Taka pierdoła jak nowe klawisze do przypisania nie mają w menu tłumaczeń, wrażenie amatorszczyzny albo olewczości? (gdzie byli testerzy?) 2. Spora część nowych pociągów czy nastawni do wyboru nie ma thumbnaila i opisu (gra w tej aktualizacji porzuciła jakąś spójność graficzną, i odnoszę wrażenie miszmaszu, jakby to robiły 3 osoby w canvie, każda inną paletą kolorów) 3. W nastawniach nie działają światła, bugują się zwrotnice - na kostkowych to chyba tylko działa ustawienie przebiegu, reszta to loteria (gdzie byli testerzy?) 4. W jednej z nowych nastawni kolizja podłogi jest wyżej niż tekstura i jest wrażenie że się 'stoi' za wysoko / chodzi w powietrzu (gdzie byli testerzy?) 5. Jest dużo nowych scenariuszy, widać wiele w nich pracy - ale strzelam że tworzyła je jedna osoba, co przy takiej ilości tak rozbudowanych scenariuszy musi się skończyć przypadkowymi błędami - które niestety wychodzą, mimo, że nie mam korzyści z tego, żeby ta gra dobrze wypadła np. u takiego streamera - to boli mnie wewnętrznie gdy widzę wqrwienie na coś co nie działa albo nie wiadomo o co chodzi a potencjalni nowi gracze to widzą. (nikt oprócz twórcy ich nie testował?) 6. Doprowadzające do jakichś spazmów sample samochodów w scenerii 80' to już pominę jakim cudem nikt z testerów tego nie wyłapał. Wszystkiego tu nie wymienię bo i po co, ale wniosków mam kilka: 1. Inni developerzy pracowali nad EA a inni już nad pełną wersją (widać spadek jakości?) 2. Brak funduszy na więcej osób pracujących nad produkcją, obstawiam że utrzymanie tych ludzi sporo kosztuje a sprzedaż między nowymi wersjami pewnie szoruje po dnie. 3. Produkt stał się poboczny dla ich właścicieli. Od siebie mam tylko nadzieję, że te wszystkie błędy zostaną szybko spatchowane i devy poprzedniej nocy nie spali by to zrobić, oraz może podsunę pewien pomysł - bo gra i jej tworzenie kosztuje - może pomyślcie nad DLCkowaniem mniejszych zawartości, taką EP09 za ~40zł bym przytulił bez chwili zawahania, w dzisiejszych czasach to 4pak coli w biedronce. Będą większe przychody, będzie większe zaangażowanie a co za tym idzie efekty a na końcu zadowolenie uzytkownika końcowego czyli nas. A no i pomyślcie jak rozwój tej gry oddać graczom - sami jej content napędzimy, ale woli komunikacji/rozwoju w tej materii niestety nie widać - a widzę tu potencjał na perpetum mobile w stylu FiveM co pewnie potwierdzić może członek moderacji - entuzjasta tej produkcji od rockstar. Mam nadzieję, że za powyższą wycięczkę nie wyrwę od Ciebie znowu 7 dni przerwy ^^ Pozdro! PS. Nie chcę by ta wypowiedź wybrzmiała jako fatalna ocena aktualizacji, wiele dużych rzeczy zostało zrobionych - ale opakowanie tego i ostatnie szczegóły tworzą taki finalnie obraz.
- 117 replies
-
- 18
-
Podczas używania czatu gry lub czatu z dyżurką obok - działają przyciski funkcyjne, jak np. zmiany kamery.
-
Nastawnia Starzyny 1. Źle zrobione rozjazdy, gdy chcemy ustawić w położenie zasadnicze to ustawia w boczne i na odwrót. Np. Żeby wysłać ze sprowy do koniecpola rozjazd trzeba ustawić na bok do Psar żeby pojechał prosto do koniecpola... Rozjazd obok to samo, źle zrobiony. 2. Nie da się wbić KO w starzynach od strony sprowy
-
Brak możliwości wyłączenia światła na nowych nastawniach (przynajmniej kilku które testowałem), ja przez to nie mogą oglądać pociągów za oknem w nocy.
-
usunąłem przed aktualizacją, no jakieś dziwne kwiatki się dzieją - cykliczne buczenie w glośnikach, światło w parowozie mnie oślepia, crashe regularne - dużo tego. Może naprawę spójności plików zrobię.
-
Komuś też crashuje grę w każdym scenariuszu? losowo albo odrazu albo po kilku/nastu minutach?
-
no tak, dodałem małe FAQ do postu.
-
działa? testowane i jest ok? -------- guys i see much ppl use it, give me any feedback - is it working ok?
-
Train editor for singleplayer scenarios. Only for .lua (new) version of scenarios. ▶️ https://tucosim.pl/train-editor/ ◀️ I'm excited to share a new web application I've developed that makes it easy to modify trains in the singleplayer [LUA] scenarios. This app allows you to load your mission.lua files, view the current train setups, and make changes to the locomotive and wagon selections. Some key features of the app include: Selective Modifications: You can update specific train consists without affecting the rest of the trains in your mission. The app only modifies the parts you change, keeping the unmodified sections intact. Intuitive Interface: Simply edit existing trainsets or select new locomotives or wagons from the available options. Freight Wagon Control: For freight wagons, you can not only swap the wagon type, but also adjust the cargo load and weight to fine-tune your consists. Download Updated Mission: Once you're done making changes, you can download the updated .lua file to use in scenario. THIS IS BETA VERSION Bugs may appear, please report with files before and after modified by this app, so we can all develop it better. FAQ [Q] What scenarios can be edited? 1. Existing new type [.lua] official SimRail scenarios and all future official scenarios. 2. Custom scenarios from users - made with .lua and not build on custom framework. Users create custom framework which are build diffrent, and that wouldn't be a problem to implement them but there is not only one framework, from now i know Budnix works on his framework and Vardazed working on his remaked framework + i know in future there will be two more custom frameworks from users. [Q] Where are this 'mission.lua' file? Its there: <your steam app path>\steamapps\common\SimRail\SimRail_Data\StreamingAssets\Sceneries\<scenerie>\Scenarios\<scenario> If you can't find this folder; right click SimRail on your steam game list then click 'browse files'. There are also official Simrail scenarios, not only custom added.
-
Problem rozwiązany, poprawiona wersja scenariusza jest do pobrania w pierwszym poście. Nie przewidziałem, że na lepszych PC wirtualny dyżurny może załadować się zbyt szybko, co w przypadku gdy zadziało się to podczas intro - pomijane były funkcje wywołane jego załadowaniem. Problem solved, correct version of the scenario are in the first post. I did not expect that on better PCs the virtual dispatcher could load too fast, when it happened during intro - functions called when he was loaded were skipped. Dzięki @x.Asbiee za kooperacje.