-
Posts
77 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Other groups
Bulbulator last won the day on February 3
Bulbulator had the most liked content!
Reputation
60 ExcellentRecent Profile Visitors
-
Crash gry i wyjście do pupitu
Bulbulator replied to Dawid_PL's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb wieloosobowy]
Miałem taki sam problem, gra się notorycznie crashowała, nie byłem praktycznie w stanie przejechać żadnego scenariusza. Głównym winowajcą okazały się być ustawienia tekstur na 1/1 rozdzielczości, po zejściu do 1/2 i nieznacznym stonowaniu pozostałych ustawień - wszystko śmiga bez crashowania, od wielu miesięcy. -
Dlatego dobrym wyjściem dla posiadaczy światłowodu jest GeForce Now
-
Osiągnięcie Poszukiwacze zaginionego peronu
Bulbulator replied to konkur4's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb wieloosobowy]
https://steamcommunity.com/id/djud/stats/1422130 u mnie grając przez GeForce Now zalicza wszystko bez problemu. -
Brak zaliczenia "Kiedyś dojedzie...".
Bulbulator replied to beskidek2513's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb jednoosobowy]
Wydaje mi się, że trzeba przyjechać z opóźnieniem na jakąkolwiek stację, na której nie kończy się scenariusz, musi być jakaś stacja pośrednia. Bo tez miałem taki problem. -
Domyślam się, że właśnie po to fizyka jest ogarniana po stronie serwera, by umożliwić w niedalekiej przyszłości takie interakcje między graczami, w postaci manewrów na stacjach
-
Osiągnięcie "Ciężka przeprawa"
Bulbulator replied to Furaha Lion's topic in Dyskusja [Tryb jednoosobowy]
Przejechałem w obie strony i osiągnięcie niezaliczone, co robię nie tak? Pierwsza przeprawa: Scenariusz Regio Warszawa Zachodnia -> Skierniewice - ukończyłem go manewrując do końca, do kozła oporowego. Wyszedłem do menu i od razu rozpocząłem drugi - Regio Skierniewice - Łódź Widzew, tam tak samo - ukończyłem zjeżdżając do kozła oporowego. Druga: IC Łódź Widzew -> Warszawa Zachodnia, po zatrzymaniu na peronie w Skierniewicach odczekałem 30 sekund i wyszedłem do menu, rozpocząłem od razu scenariusz Regio Skierniewice -> Warszawa zachodnia, który ukończyłem dojeżdżając do końca - za ochotę, gdzie był przerywnik trainspottingowy. -
Lodz - Warszawa DLC not launchable in GeForceNow
Bulbulator replied to Hengstpower3000's topic in Bug reporting [Multiplayer]
Fixed, works fine now. -
Problem z komunikacją głosową.
Bulbulator replied to Husarz's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb wieloosobowy]
To zostawię w tym wątku dla potomnych info o podobnym problemie: Grając przez GeForce Now - mikrofon należy podpiąć do kompa przed uruchomieniem gry, inaczej mikrofon w samej grze nie zadziała, mimo, że w ustawieniach będzie wyglądać wszystko w porządku. -
Bulbulator started following [DLC Łódź] Nie działa w GeForce Now
-
Problem już zapewne znany devom, ale nie znalazłem dedykowanego tematu na forum, więc postanowiłem sformalizować, żeby pokazać, że jest nas z tym problemem więcej. Mimo zakupu DLC Łódź na Steamie, gra po jej odpaleniu przez GeForce Now nie widzi DLC. Po każdym uruchomieniu gry w nakładce Steama jest do pobrania 5,5gb patch, po jego pobraniu - DLC się teoretycznie odblokowuje, ale każda próba włączenia scenariusza w single lub multi (dyżurek też), kończy się zawieszeniem gry na ekranie ładowania. Raz udało mi się odpalić scenariusz singlowy z Warszawy Zachodniej do Skierniewic, ale po wyjechaniu z obszaru "starej mapy", obszar mapy z DLC nie był załadowany. Wielokrotne próby synchronizacji biblioteki GeForce Now ze Steam też nie pomogły.
-
Niestety to nie pomaga. Gdy startuję grę w GF Now - za każdym razem do pobrania w nakładce Steamowej jest 5,5GB patch, po pobraniu teoretycznie się DLC odblokowuje, ale po próbie wystartowania scenariusza SP lub MP z DLC Łódź - gra zawiesza się na ekranie ładowania. Raz mi się udało wczoraj wystartować scenariusz singlowy, ale jak tylko dojechałem od Warszawy w stronę nowego obszaru mapy z DLC - jego nie było:
-
Łódź–Warsaw DLC is not available on GeForceNow
Bulbulator replied to Andre1999's topic in Bug reporting [Multiplayer]
-
Simrail to niszowa gra, w którą gra jednocześnie dziennie około 500 osób (w peaku było niecałe 2300). Jeżeli 1000 osób kupi DLC po aktualnej cenie to daje to 53000zł, więcej kosztowała miesięczna pensja wszystkich pracowników, którzy pracowali nad tym DLC. Ceny DLC u konkurencji są jakie są właśnie dlatego, że takie gry są niszowe, nie jest to call of duty. Trzeba też wyliczać cenę produktu zważając na ilość osób, która je kupi. Zapomniałem, że jeszcze 30% kwoty zabiera sobie Steam.
-
Zapewne contentu jest dodane na 60zł i gdyby dali cenę 100zł to ludzie by się za głowy łapali, że za tak niedopracowany produkt żąda się takiej kwoty. Ja osobiście byłem skłonny dać 100-120zł, żeby wesprzeć projekt (którego źródłem dochodów i tak jest B2B, ale mniejsza o to), żeby studio nie podupadło:P
-
Ja nie robiłem na strzał i pozaliczałem wszystkie. Po prostu trzeba mieć na uwadze, że czasami coś przymuli i trzeba zrobić więcej niż 2h na każdej (na niektórych musiałem po 2h15min robić). Zapisując w notatniku godzinę wejścia i zejścia z nastawni, wymogiem jest też odświeżanie swojej strony osiągnięć na steamie i sprawdzanie czy postęp tego osiągnięcia podskoczył o +1, wtedy daną dyżurkę oznaczałem w notatniku jako ukończoną.
-
Multiplayer Bug on MacBook via Crossover
Bulbulator replied to DimasValit's topic in Bug reporting [Multiplayer]
Same result on Crossover, I switched to GeForce Now and it works flawlessly