-
Posts
87 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
Other groups
SimRail
Early Access
Bulbulator last won the day on November 19
Bulbulator had the most liked content!
Reputation
75 ExcellentRecent Profile Visitors
508 profile views
-
Jak się jedzie autem zimą i jest mokro to też robi się syf na szybie, niekoniecznie z owadów:P
-
Takie jest przeznaczenie syfu na szybie, że ma irytować. Odpalenie wycieraczek i spryskiwanie zazwyczaj usuwa większość zabrudzeń. Nie bądźmy wszyscy tacy przewrażliwieni w tym XXI w. Symulator ma nie tylko sprawiać czystą przyjemność, ale też dawać wyzwania, które trzeba systematycznie pokonywać.
-
Chciałbym zaproponować postawienie latarni oświetleniowych, reflektorów na najmniej lubianym popularnym posterunku. Aktualnie w nocnej porze, przy braku księżyca na niebie, nie ma możliwości dojrzenia sygnałów końca pociągu na tym posterunku.
-
Chciałbym zaproponować opóźnienie pojawiania się komunikatu systemowego o niepotwierdzeniu KO na ww posterunkach. Nie ma na nich kamer, więc jedynym sposobem na zweryfikowanie czy skład ma sygnały końca pociągu jest czekanie aż cały przejedzie obok posterunku (co na Juliuszu trochę trwa) i zerknięcie przez okno (brakuje trochę mocniejszego oświetlenia na tych nastawniach i w nocy ciężko dostrzec). W międzyczasie nękają powiadomienia od asystenta, że zaraz zostanę wywalony.
-
MPE-23169 brak kierownika pociągu
Bulbulator posted a topic in Zgłaszanie błędów [Tryb wieloosobowy]
zgłaszam, że wyżej wymieniony skład na PL3 (dnia 21.11.2025 o godz. ~23-ciej) nie miał kierownika pociągu, na całej trasie z Kozłowa do Krakowa Głównego ani razu po zatrzymaniu nie miałem komunikatu gotowości do odjazdu z peronu. -
Ludzie z forum elektrody to nie jest jakiś odrębny typ ludzi z osobnej planety, to są tacy sami pasjonaci, których denerwują amatorzy. Poświęcili na swoje hobby tak dużo czasu, że nie mają ochoty użerać się z "nowymi". Dokładnie to samo zjawisko widuje się okazjonalnie na tym forum (z takiej też potrzeby powstał ten temat), jak i w czacie gry. Odcinanie się od amatorów - pro serwerem, spowoduje dalsze zamykanie się we własnym kręgu, a gdy ktoś z amatorów stwierdzi, że już jest wystarczająco dobry by dołączyć - nie zostanie zaakceptowany w wąskim gronie i polecą masowe reporty za byle błąd wyszukany na siłę. Nie trzeba mieć już odpalonego Pro serwera by móc zdawać sobie sprawę, jak działa natura ludzka, plemiona, trudy bycia zaakceptowanym w kręgu społecznym, zazdrość, czy efekt Dunninga-Krugera. Uważam, że powinniśmy się wspólnie kisić w jednym kręgu, a nie robić osobny serwer dla elit, a plebs "niech sobie trolluje w swojej piaskownicy".
-
Serwery Pro to byłaby esencja forum elektrody, czyli więcej złego niż dobrego. Snobizm, buta i gnębienie.
-
Lata 80 - brak wyjazdu z Bukowna
Bulbulator replied to murky's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb jednoosobowy]
U mnie się wyświetlił jakoś po ponad 5 minutach czekania, gdy już miałem wyłączać scenariusz. -
Crash gry i wyjście do pupitu
Bulbulator replied to Dawid_PL's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb wieloosobowy]
Miałem taki sam problem, gra się notorycznie crashowała, nie byłem praktycznie w stanie przejechać żadnego scenariusza. Głównym winowajcą okazały się być ustawienia tekstur na 1/1 rozdzielczości, po zejściu do 1/2 i nieznacznym stonowaniu pozostałych ustawień - wszystko śmiga bez crashowania, od wielu miesięcy. -
Dlatego dobrym wyjściem dla posiadaczy światłowodu jest GeForce Now
-
Osiągnięcie Poszukiwacze zaginionego peronu
Bulbulator replied to konkur4's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb wieloosobowy]
https://steamcommunity.com/id/djud/stats/1422130 u mnie grając przez GeForce Now zalicza wszystko bez problemu. -
Brak zaliczenia "Kiedyś dojedzie...".
Bulbulator replied to beskidek2513's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb jednoosobowy]
Wydaje mi się, że trzeba przyjechać z opóźnieniem na jakąkolwiek stację, na której nie kończy się scenariusz, musi być jakaś stacja pośrednia. Bo tez miałem taki problem. -
Domyślam się, że właśnie po to fizyka jest ogarniana po stronie serwera, by umożliwić w niedalekiej przyszłości takie interakcje między graczami, w postaci manewrów na stacjach