Jump to content

Bulbulator

Member
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Other groups

Early Access

Reputation

14 Good

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zdecydowanie wolę żeby w grze był Rzeszów Główny w stanie z 2018r. czyli z nastawnią kostkową niż z teraźniejszą - komputerową.
  2. Chciałbym rozszerzenie do całej Polski, natomiast uważam, że w pierwszej kolejności powinna być ekspansja do Niemiec i innych bogatych krajów, żeby przyciągnąć portfele większej ilości ludzi i projekt się nie zamknął z braku nowych graczy.
  3. Taki tryb ma sens przy wprowadzeniu dotkliwych kar, wykolejenie - 12h bana, zderzenie z innym pociągiem 48h bana na online. Wejście pieszo pod jadący skład - tydzień bana/pobytu w szpitalu, etc.
  4. Wyjściem z sytuacji byłoby rozwiązanie umowy z PlayWay (a zapewne nie ma takiej możliwości ze względu na kary umowne i zapisy w umowie), stworzenie tej samej gry pod nową marką i jej wydanie na Steam samodzielnie. Byłby pewnie problem z załatwianiem licencji firm typu PKP, Cargounit, ale to nie jest najistotniejsze.
  5. Byłoby całkiem fajnie gdyby w przyszłości deweloperzy umożliwili dla największych zapaleńców, mapowanie przycisków w nastawniach z pulpitem kostkowym (każdy pulpit miałby unikalne odwołania dla swoich przycisków). Umożliwiłoby to sterowanie takim pulpitem za pomocą jej fizycznego odpowiednika (przez Arduino). Oczywiście dobrze by było, gdyby komunikacja była dwustronna i pulpit odbierał też na bieżąco sygnały i synchronizował drogi przebiegów i światła semaforów w czasie rzeczywistym. To jest rabialne na Arduino przy odpowiednim zaprogramowaniu tego w simrail. Tak wygląda przykładowy pulpit do samodzielnego złożenia:
  6. Na pewno bym nie chciał zobaczyć żadnego parowozu, bo parowozy i ich infrastruktura to bardzo angażujący czasowo i siłoprzerobowo projekt, zupełnie niepotrzebny na tym etapie prac nad grą. Znacznie przyjemniejsze byłoby zobaczenie lokomotyw spalinowych i manewrowych, przede wszystkim TEM2/SM48, ST44/M62 (i dokończenie LHS), które przyciągnęłyby też więcej zagranicznych graczy, bo to lokomotywy używane w wielu innych państwach, a także elektrycznych ET182 i ET42 z obok wymienionych powodów i sentymentu + może ET41
  7. You're all about toilets in trains, how about the fact that none of the railway guard posts has a lavatory?
  8. Today at 3 am I've finished 4.5-hour long EU07 route from Katowice to Warsaw, in the end it was mostly vigilance buzzer waking me up so 10/10 real life train driver simulator.
  9. Mam podobny problem, świeżo po zakupie i ściągnięciu, nie jestem w stanie dołączyć do żadnej gry online, w offline działa wszystko w porządku. Nie mam antywirusów, firewall wyłączony, VPNów brak (applowskie "przekazywanie prywatne" wyłączone). Próbowałem przez kabel ethernet (dobry światłowód 300mbps), wifi, połączenie przez tethering ze smartfona. Przy wyborze trybu dyżurnego na dowolnym serwerze, gra zawiesza się na ekranie ładowania (log 06-02_23-35), natomiast przy wyborze trybu maszynisty pojawia się świat gry jak na zrzucie ekranu i nic więcej się nie dzieje (drugi log). Komputer to Apple Mac Mini M2 16gb z odpalonym Steam przez Crossover, sim pobrany na SSD, próbowałem też sprawdzenia spójności plików na Steam, niczego to nie zmieniło). SimRail_log_2024-06-02_23-52-35.txt SimRail_log_2024-06-03_01-44-51.txt
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy