Jump to content

Lord Dżosef

Member
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Lord Dżosef last won the day on February 27 2023

Lord Dżosef had the most liked content!

Reputation

74 Excellent

Recent Profile Visitors

3226 profile views
  1. Żeby uściślić, zgłoszenie i logi są z poniedziałku, a video z innego pociągu którym jechałem dzień później. Wracając: Za drugim razem (film) rozkładową była 80km/h. Przejeżdżając przez (przed) ostatnią balisę można zauważyć na DMI, że MA się skraca z ponad 1000m na około 700 metrów co powoduje, że krzywa hamowania jest przekraczana błyskawicznie. Nie jestem pewien skąd wziąłeś prędkość 87km/h bo na filmie prędkość to 78km/h. Dzień wcześniej, tzn. podczas pierwszego przejazdu, rozkładową była 100km/h i przez przejechanie z tą prędkością przez ww. balisę, górna granica krzywej hamowania pojawiała się 20~30km/h poniżej mojej aktualnej prędkości co doprowadziło do aktywacji nagłego hamowania. Stąd też może pytanie. Dlaczego wjeżdżając na stację etcs ma MA na powiedzmy kilka kilometrów w wyjeżdżając MA się zmniejsza na 700m. Widać to dokładnie w 2:40 na DMI.
  2. Po przejechaniu przez balisę, MA się skraca (wczoraj jechałem 100km/h stąd zapewne nagłe się załączyło)
  3. sorry, z rozpędu zapomniałem. Sytuacja miała miejsce około godziny 00:32. (na wyjeździe z kozłowa) SimRail_log_2024-05-12_23-15-36.txt
  4. Dragon towarowy jadący z Tunelu do Sędziszowa przez Kozłów. Połączenie z ETCSem L1 było wszystko ładnie pięknie natomiast po wyjechaniu ze stacji ETCS zgubił sygnał i włączył hamowanie awaryjne. Pociąg nie wyhamował tylko zmniejszył prędkość do około 1km/h i zaczął się toczyć (cały czas na pełnym hamulcu). Nie dało się nic zrobić.
  5. mój jeden pomysł przeszedł. Ale raczej na farcie bo zgaduję, że przeczytała go osoba która się tym działem zajmowała i od razu dodała. Reszta pomysłów była olewana. Także nie nastawiał bym się.
  6. Drogi pamiętniczku. Dziś wybija 306 dzień kiedy dalej nie ma tego doda.......
  7. > > <- [1A=1=1B]--[2A=2=2B] Włączając światła końca pociągu w kabinie 2B nie pojawią się one na końcu pociągu 2 ale na końcu pociągu 1. Mam nadzieję, że rysunek powyżej dobrze ilustruje strukturę pociągu 🙂 Skład porusza sę w lewo.
  8. Wyjeżdżając od strony Zawiercia w kierunku CMK w pendolino nie da się uzyskać zgody na jazdę (MA). Od razu po przejechaniu wskaźnika ETCS L2 wypina ETCSa i załącza hamowanie. Jak na załączonym obrazku. Dzieje się to wyłącznie w tym miejscu.
  9. Brakuje keybinda Syrena - Oba Tony który aktywuje się stopą w pendolino, traxxie, dragonie i elfie
  10. W nowo dodanych scenariuszach EN57/76, pojazdy którymi steruje gracz są oflagowane jako braked = True. W tym wypadku braked oznacza, że skład pozostaje na stałe nieruchomy a nie zahamowany. Przez to, nie da się odpalić ani ruszyć składu.
  11. W punkt.
  12. Sugestia: dodanie do HUDu wskaźnika pozycji hamulca. Na przykładzie pendolino: drążek hamulcowy jak i manometry znajdują się poza ekranem(monitora) przy obserwowaniu drogi przed pociągiem. Oznacza to, że korzystając z klawiatury nie mamy żadnego odniesienia do siły hamowania. Osobiście, często zdarza mi się, że włączam hamowanie nagłe zamiast przykładowego 30% zasadniczego. W mojej opinii, taki wskaźnik znacząco by usprawnił jazdę. W obecnej wersji gry, jest wskaźnik procentowy siły hamowania który nie do końca odpowiada temu co faktycznie się ustawia w pociągu.
      • 7
      • I agree
  13. Heja, używam RJ stworzonego na twojej stronie i zauważyłem, że się kilometraż trochę rozjechał. Zjazd na lk652 jest 2 kilometry za wcześnie. (7.432 -> 9.300).
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy