Jump to content

KOlorowy

Member
  • Posts

    463
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Other groups

SimRail Early Access

KOlorowy last won the day on January 12

KOlorowy had the most liked content!

Reputation

688 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To nie lepiej po prostu nauczyć bota, żeby tak nie robił?
  2. Albo grasz i siedzisz na nastawni, uważnie czuwając, albo zajmujesz się telefonem. Potem ja czekam, aż jeden łaskawiec z drugim oderwie wzrok od telefonu i przyjmie blokadę, ewentualnie (grając jako mechanik) poda mi wjazd/wyjazd/przelot. Wystarczy patrzeć w EDR i żadna blokada nas nie "zaskoczy"
  3. Nie mamy tutaj działu "Żarty" :v Chodź wcześniej spać, myj zęby, uczęszczaj regularnie do szkoły, słuchaj rodziców to może kiedyś dostąpisz drogi użytkowniku tego zaszczytu
  4. Ale proszę nie bluźnić :v
  5. Nie wiem, co tutaj można jeszcze więcej napisać. Wszystko wiadomo, poza ceną. Czekamy i tyle
  6. Jak w tytule i na zdjęciu. Ucieka nam na pewnym odcinku pantograf do góry, przenikając przez sieć trakcyjną S: opoczno_warszawa_grochow_terrain_x213_z419, P: (109555.70, 104.00, 214743.00), R: (14.08, 50.83, 0.00)
  7. Dokładnie tak. Zobacz, czy zadziała. Coś mi świtało, że to pomoże (przejechanie całej trasy, czy w samouczku, czy normalnie)
  8. Przejechałeś choć jedną całą trasę? Pamiętam, że ktoś też miał taki błąd
  9. Od tego czasu sporo zmieniło się. Od początku roku jest inne zarządzanie projektem (czy to ludzie, czy sposób, nie wnikam), pojawiają się częściej aktualizacje, kontakt na linii twórcy-gracze uległ wyraźnej poprawie i została załatwiona przykra sprawa z brakującym wagonem (i to w jaki sposób!). Z tego co pamiętam, możliwość zapisu gry będzie udostępniona wraz Warsztatem Steam (żeby wszystko ze sobą ładnie grało). Idzie to w naprawdę dobrym kierunku
  10. Może po prawie roku, zostanie to naprawione xD
  11. Nie. Sądzę, że musisz ruszyć ze stacji (Warszawa) jako mechanik i nawet na setną momentu (do czasu zaliczenia, czyli samych Katowic) nie możesz włączyć bota. Ja dla pewności starałem się przejmować skład jeszcze przed semaforem wjazdowym
  12. @adamets2Pan, jako gorący zwolennik owej funkcji, powinien być zadowolony!
  13. No dobrze. Pomysł upadł (chyba słusznie i wyżej napisano, dlaczego) i w tym wypadku ja wyjdę z troszkę inną propozycją, która już kiedyś pojawiała się, ale temat ucichł (a nie będę zakładał nowego tematu). Co szanowne Państwo, moi mili, sądzą o tym, ażeby gracz przejmował skład ale na stacji postojowej? Na przykład jedzie Pendolino z Warszawy do Krakowa (Ale jest to faktyczny kurs z Warszawy do Krakowa, a nie np. z Gdyni do Zakopanego przez Warszawę i Kraków). Takowy skład pojawiałby się na Grochowie (i tutaj twórcy musieliby odwzorować Grochów) i po prostu by czekał na gracza (ale rzecz jasna nie w nieskończoność). Gracz obejmowałby tzw. zimny skład i jego zadaniem byłoby przygotowanie go do jazdy w określonym czasie i po prostu wyruszenie w trasę. Jakie byłyby plusy takiego rozwiązania? - Dodany do rozgrywki wieloosobowej realizm w postaci przygotowania lokomotywy (czy tam EZT) do jazdy. Aktualnie taka możliwość jest jedynie w trybie jednoosobowym. - Większa liczba graczy nauczyłaby się obsługi pojazdów szynowych. - Kolejne urozmaicenie w grze 😉 (zawsze na plus - nowa zawartość!) Czy są jakieś wątpliwości? Owszem! Na przykład, co w momencie, kiedy czas przewidziany na przygotowanie i wyjazd by minął? Jest tutaj kilka pomysłów. Skład przejmowałby bot (po wcześniejszym komunikacie wyświetlanym na ekranie) i prowadził do np. Warszawy Wschodniej. Ewentualnie wyświetlałby się komunikat, że czas na przygotowanie minął i proszę ruszyć w przeciągu np. minuty (ale wtedy bez ingerencji bota i to ten mniej rozsądny pomysł). Dobrze, ale co w momencie, kiedy skład nie zostałby przejęty przez gracza? Nic. Po prostu nic. Bot czekałby do godziny wyjazdu z Grochowa i po prostu ruszał. Analogicznie, kończenie biegu pociągu (i w tym wypadku ten sposób tyczy się TYLKO stacji docelowej, która jest w grze, np. Katowice) odbywałoby się również w podobny sposób. Zjeżdżamy na stację postojową i tam kończymy - tutaj pojawia się kilka pomysłów, jak kończyć. Czy system czekałby, aż pojazd kolejowy zostanie wyłączony (nie wiem, czy jest to możliwe do odczytania przez system) i wtedy pojawiałoby się okno o ukończonym scenariuszu, czy gracz sam musiałby nacisnąć przycisk z zakończeniem scenariusza (tutaj rodzi to kolejne problemy, więc obsługa przez system byłaby chyba lepsza). Ewentualnie system odczytałby, że gracz wjeżdża w pewien obszar, na którym w momencie zatrzymania składu, kończy się scenariusz (i tutaj robiłby to system). Zapraszam do dyskusji
  14. No tak, bo lista serwerów jest tak niewyobrażalnie długa, iż znalezienie (nie mówiąc o zapamiętaniu) tego na którym gramy przekracza proste zdolności przeciętnego człowieka
  15. Akurat szanowny kolego, prędkość składu mamy podaną w EDR ;> Jeśli w prawdziwym EDR mamy takie informacje, których brak w "naszym", to warto w dziale usprawnień zgłosić taki wniosek (mi kilka razy zdarzyło się pytać mechanika o takie informacje i dla mnie nie jest to problemem, ale rozumiem)
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy