Jump to content

Grandal74

Member
  • Posts

    166
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Grandal74 last won the day on July 31

Grandal74 had the most liked content!

Reputation

283 Excellent

Recent Profile Visitors

5121 profile views
  1. Jest jedno małe "ale". SimKol nie może sobie pozwolić na coś co będzie trąciło kolejową myszką w kwestii kolejowej. Później ktoś nowy wejdzie i będzie robił aferę, że jakaś trasa odbiega od (w miarę) realizmu i co ten pro SimKol odwala. Tu nie chodzi o optymalizację, grafikę i tego typu sprawy, a powiązanie z realizmem. Tłumaczenie, że trasa jest od społeczności może nie zadziałać, a SimKol jako firma działająca na rynku pro nie chce takich akcji. Chyba, że trasy od społeczności będą weryfikowane i odrzucane do momentu kiedy nie osiągną odpowiedniego poziomu. Wtedy akceptacja i wdrożenie do SimRail. Ktoś musi dostać jednak odpowiednie narzędzia do budowania trasy. Jeden dostanie, a "sebiks" nie i znów awantura. To wszystko jest mało prawdopodobne.
  2. No cóż, jest w wakacje jak jest... Jak słyszę jakiegoś gamonia co sieje zamęt na radiu to zgłaszam i wyciszam. G... mnie obchodzi, że się z nim za chwilkę nie skontaktuję na głosowym, ani on ze mną. Na sygnalizatorach polegam, a reszta zależy od ludzi. Jeśli zaś na nastawni, na naszym serwerze dyżurny wali elaboraty po angielsku, niemiecku, ukraińsku, chińsku czy jeszcze inaczej, jeśli rozumiem co mówi (angielski, trochę niemiecki i rosyjski) to odpowiadam, ale w naszym języku. Nie interesuje mnie, że on już tego nie rozumie. To serwery PL, a nie innych krajów.
  3. W takim wypadku staje się stosunkowo wcześniej (dobra znajomość szlaku bezapelacyjnie daje wiele). Nie musisz natychmiast za wskaźnikiem zrzucić ampery, bez problemu doturlasz się do wejścia w prądową. Gorzej jak jest skład z 3000t+ brutto. W ostateczności, na niewielkich amperach możesz przejechać, ale w ostateczności. No cóż, nie myślą niektórzy z projektowaniem linii. Czasami bezprądowa trafia się na wzniesieniu, przy ograniczeniu do 20 - 30 km/h i wtedy to jest gimnastyka... szczególnie w zimie, albo jesienią jak zawilgocenie, albo liście na torach. Dlatego też jazda towarami sprawia o wiele więcej frajdy, jest zdecydowanie bardziej wymagająca niż popitalanie dziobakami.
  4. To nie jest żaden koniec tematu. Powinien, jasne, powinien i nie ma mechanika, który wali bezmyślnie na amperach po tych odcinkach. Mimo braku definitywnego zakazu w realnym świecie nie ma takich gumowych kozaczków z filcu co mądrzejsi są od... No tak, ale tu SimRail i odrobina wysiłku umysłowego, wypracowania odruchów psuje rozgrywkę roześmianej gawiedzi.
  5. Niewątpliwie, przynajmniej poinformować/wspomnieć w samouczku o obowiązku jazdy bezprądowej na określonych fragmentach szlaku.
  6. To całkiem dobry pomysł. Tu mocno powinno się po tyłku ujemnymi punktami dawać. Na 100% spora część nawet na to uwagi nie zwraca, a We8a i reszta to dla nich tylko niebieska uśmiechnięta mordka.
  7. Koluszki i Skierniewice i generalnie cały Sim Rail są zrobione tak, że z kabiny (główne miejsce bytowania gatunku zwanego "Mechanikami") elektrowozu czy też EZT raczej nie powie się, że coś jest zrobione na odwal się. Jeśli zaś masz ochotę na każdej stacji robić dłuższe wycieczki, to pewnie sporo kwiatków znajdziesz.
  8. Jakie to ma znaczenie dla mechanika jadącego po konkretnym szlaku? Ważne, żeby otoczenie w pobliżu było dobrze odwzorowane, a to co pół kilometra, kilometr, dwa, trzy czy pięć nie ma aż takiego znaczenia. Ważne, żeby budynki były podobne, w podobnym układzie i co ważne były charakterystyczne budynki i obiekty dla danego miasta czy miasteczka. IMO, na cholewkę się skupiać na mniej ważnych elementach dla prowadzącego skład?
  9. W tej kwestii to twórcy i ich argumenty trafią (lub nie) do społeczności bo twórcy najczęściej wiedzą co czynią (lub nie). Wypowiedzi graczy o tym czy coś jest proste czy nie jest... można traktować jako Baśnie z tysiąca i jednej nocy.
  10. Podpisane. Zarabiają na grach online, to niech choć trochę ruszą tyłki ze wsparciem jeśli dalej jest reprezentatywna społeczność.
  11. Szczerze to nie pamiętam i pewnie masz rację. Nie zmienia to faktu, że coś takiego, jeśli jest możliwe do wprowadzenia, w niezbyt karkołomny sposób rzecz jasna... to można byłoby się nad tym pochylić. Takie realne urozmaicenie rozgrywki na multi.
  12. Dla mnie przykładem, że ludzie z SimRail nie wypinają się na użytkowników jest akcja z serwerami. Jeśli jest naprawdę piląca potrzeba reagują dość szybko, jest akcja i reakcja. Znakomita robota. Przed wyjściem DLC Łódź i przez chwilę po wejściu nie dawało się nawet na mocnych sprzętach normalnie jeździć, a o głosowej konwersacji mechanik > dyżurny można było zapomnieć. Teraz na PL3 jest pełny zakres szlaków dostępny w SimRail, nie ma problemów z płynnością jazdy i rozmowami głosowymi. To krok, który sprawił, że wiele osób odetchnęło z ulgą. @77 Zgadza się, wszystko z głową i do przodu. Człowiek powinien nauczyć się cierpliwości i myślenia. Daje to wtedy możliwość rozsądnego patrzenia w przyszłość bez wydziwiania i upierdliwego, z kosmosu wyjętego chciejstwa.
  13. Mogłyby być tego typu składy... Raz na jakiś czas np. jakaś cargo czy prywaciarz z przerzucanymi gdzieś wagonami, Elfy na przelotach technicznych, podsyły, składy z kibicami np. rozśpiewane kible te, których malowania praktycznie nie są używane. Takie niespodzianki w różnych kierunkach i losowo pokazywane w spisie składów. Do tego, jak mniemam, w spisie składów jest kategoria "inne".
  14. Nie napisałem nic o planach wydawcy SimRail, a o życzeniach graczy. Co chwila wskakuje jakiś Poznań, Białystok, Gdańsk, Wrocław... O tym napisałem.
  15. @MALECKITworzenie terenu to jedno, tworzenie otoczenia i wszystkich obiektów to drugie. Trzecie to spięcie wszystkiego do kupy. Nie widzę tu miejsca dla robienia beki, a jedynie miejsce na pytanie czy da się coś przyspieszyć czy może nie za bardzo. Co do zagranicznych tras to warto zapytać co z zespołami zagranicznymi. Może to one popuściły w zbroję wystawiając SimKol? Nie wiem, nie mam informacji u źródła więc i na tą chwilę psioczyć nie zamierzam. Na sam koniec zdecydowanie bardziej bym chciał kilku mniejszych podbić w trasach jak dociągnięcie do Częstochowy (choćby tylko do Myszkowa), Jaworzno - Szczakowa, czy Kraków Płaszów niż wydumane nowe trasy, tym bardziej zagraniczne. Nie jęczę jednak, nie pomstuję, a spokojnie czekam co się wykluje. @bandurama Tak właśnie jak przedstawiłeś powinny się rozbudowywać trasy, a nie jakieś durnowate skoki po Polsce. To ma mieć ręce i nogi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy