Jump to content

zbynak

Member
  • Posts

    106
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Other groups

Early Access

zbynak last won the day on November 29

zbynak had the most liked content!

Reputation

228 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kupowanie licencji na korzystanie z oprogramowania vs. kupowanie fizycznego przedmiotu - kompletnie nietrafione porównanie.
  2. Po cichu liczę, że kiedyś dojdą też różne wnętrza ET22, tak jak swojego czasu pojawiły się w siódemkach, też nie kojarzę żeby były wcześniej zapowiadane 🙂
  3. @KOlorowy Ale właśnie taka funkcja różnego dzięki Rp1 byłaby realistyczna - szczególnie przy starszych maszynach, jak ET22, EU07 czy EN57. Tam to ciężko spotkać dwa tak samo brzmiące sygnały baczność 😉
  4. @adamets2 Nie widziałem, żeby było oficjalne info w tym temacie, w ogóle chyba nie było żadnego info po przekroczeniu słynnego terminu 1-3 miesiące. I w zasadzie taki brak jakiejkolwiek odpowiedzi jeszcze gorzej świadczy o osobach zarządzających SR. O słowie przepraszam to już nawet szkoda wspominać.
  5. @jumps Według mnie to te terminy podaje ktoś, kto albo nie ma pojęcia ile czasu potrzeba na wprowadzenie danej zawartości do gry albo nie ma pojęcia na jakim etapie są prace. Albo oba 😉 A najgorzej, że nikt z tego nie wyciąga wniosków, te 1-3 miesiące to tylko ostatni przykład, ale wcześniej nie było lepiej. Naprawdę ciężko usprawiedliwić takie rozjechanie się z terminami praktycznie przy każdej aktualizacji.
  6. @PL_Andrev Nie jest gotowa i jest jeszcze dużo do zrobienia, na pewno nie wyjdzie razem z końcem EA:
  7. No i sam napisałeś, że potrafią zamknąć konto, czyli pozbawić dostępu do gry. Ja to piszę tylko w kontekście tego, że banowanie (stałe czy czasowe) graczy to nie jest żadne łamanie prawa i nic z tym UOKiK nie zrobi. Inna sprawa to wysokość i słuszność tych kar oraz czy powinny być określone z góry czy uznaniowe tak jak jest to teraz. Ale to jest przegięcie w drugą stronę - ciężko wymagać znajomości instrukcji kolejowych od każdego gracz w szeroko dostępnej grze. To nie jest produkt niszowy, jak TD2. Do tego obecnie to większości sytuacji i tak nie da się zasymulować w SR, lub działają inaczej niż na PKP, więc to też tak nie do końca. Można ewentualnie tak zrobić na serwerach profesjonalnych, o ile kiedyś powstaną.
  8. Nie chcę robić za adwokata zespołu SimRail, bo mi do tego bardzo daleko, ale każdy przed włączeniem gry musiał zaakceptować podawane już wcześniej warunki: https://store.steampowered.com//eula/1422130_eula_0 Więc jak już piszecie zarzuty do SR to chociaż się zapoznajcie co wcześniej klikacie. Co innego temat taryfikator kar i tego czy bany są nakładane słusznie czy nie (i czy w ogóle). Dosłownie każda gra multpilayer - czy darmowa czy płatna. Chociażby Call of Duty, Battlefield, Overwatch, World of Tanks, League of Legends, można to wymieniać setkami. Do tego tak jak pisał wcześniej @Szczurson często taki ban na grę wiąże się z banem na całe konto EA/Blizzard/Steam.
  9. Co Wy tu w ogóle piszecie xD W każdej grze multiplayer można dostać bana, uważacie, że wszyscy wydawcy gier łamią prawo uniemożliwiając dostęp do zakupionego produktu?
  10. Mi to wygląda zupełnie na odwrót: nikt nie panuje nad tym co się tam dzieje, nikt nie ma pomysłu co dalej, nikt nie wie na jakim etapie są prace i ile jeszcze zajmie wydanie czegokolwiek.
  11. Z tego co wiem, tak właśnie na być, parowóz tylko na single player, bez możliwości grania na serwerach multi. Jeśli ktoś ma inne informacje, to bardzo chętnie przyjmę wyprowadzenie mnie z błędu.
  12. Można wiedzieć gdzie te ilości poprawek są podawane? Bo chyba nie chodzi o tygodniowe raporty, gdzie stwierdzenie typu "Prowadzono pracę" może oznaczać zarówno 5 minut jak i 5 dni tych prac i o niczym nie świadczy. Przecież już taką datę mamy 1-3 miesiące licząc od bodajże stycznia 2024. Każda następna data będzie tak samo wiarygodna jak tamta, czyli jak widać wcale. Tym bardziej jeśli po raz kolejny będzie to data z * - kompletnie nikt w to nie uwierzy patrząc na dotychczasowe mijanie się z terminami.
  13. To jest jeszcze trochę śmieszniej, bo poprawka hamulców była gotowa w kilka dni po psującym te hamulce patchu, miała wyjść w hotfixie do końca tygodnia 🙃 Więc tu raczej nie problem z programistami, tylko z łączem internetowym, że się patch na serwery Stema wysła pół roku 😉 A realnie to niestety wywalone w graczy, w wersji beta poprawione i fajrant, po co udostępnić graczom. W ogóle trzymanie poprawek w jakiejś wewnętrznej wersji beta niedostępnej dla graczy przy projekcie Early Access to jest jakieś nieporozumienie, powinno to wyglądać na odwrót, szybkie i częste poprawki dostępne od razu, tak żeby wyłapać błędy i je poprawić.
  14. @PL_Andrev Skąd informacje, że liczba skaldów się nie zmieni? Jeśli po powiększeniu mamy miałaby pozostać ta sama liczba składów, to jest jest spadek ruchu na nastawniach czyli gorzej dla dyżurnych. Dla mechaników też gorzej, bo jesli liczba składów został je taka sama, to trzeba je zabrac z innych linii, żeby mogły jeździć do Łodzi. Logicznym wydaje się, że musi być więcej składów, po powiększeniu mapy, kwestia odpowiedniej wydajności serwerów powinna być rozwiązana po stronie SimRaila.
  15. Po prostu widać rozmijające się oczekiwania różnych graczy i potrzebę wprowadzenia serwera profesjonalnego. Część chciałaby, żeby symulacja była jak najbardziej zbliżona do rzeczywistości i zasada z Ir-1, a część chciałaby czegoś innego (cokolwiek to znaczy 😉 ) Niestety sami gracze bez udziału administracji serwerów tego konfliktu nie rozwiążą.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy