Jump to content

zbynak

Member
  • Posts

    244
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Other groups

SimRail Early Access

zbynak last won the day on March 21

zbynak had the most liked content!

Reputation

540 Excellent

Recent Profile Visitors

1210 profile views
  1. Chciałbym sprostować, że oni też tego nie wiedzą 😉 Natomiast ostatnia roadamapa, którą otrzymaliśmy jakieś 1,5 orku temu już dawno nie jest aktualna, nowej nie ma i nic nie zapowiada, żeby miała być. Jedną lekcję Zespół Simrail wyciągnął ze wszystkich poprzednich przekładanych terminów i niedodanych funkcji - po prostu nie ogłaszają co robią i kiedy zrobią i w ten sposób nikt im nic nie może zarzucić. Co widać po tym forum i ilości postów w chociażby tym temacie.
  2. @azzorekk Ja tylko mówię, że miejsc do siadania nie trzeba implementować, bo już są w grze, więc jedna rzecz mniej do zrobienia, o ile ktoś się będzie tematem jazdy jako pasażer w ogóle zajmował.
  3. Przecież to już jest zrobione, pasażerowie - o ile akurat się pojawią 😉 - siadają na miejscach.
  4. To jest zdaje się przebieg wariantowy - musisz jeszcze wybrać przez jakie rozjazdy ma pojechać pociąg - podświetlają się na jasno niebieski kolor.
  5. Jakby się dało, to na logikę powinno to być zrobione już dawno. Mam wrażenie, że problem jest głębszy, tak jak kiedyś z wycieraczkami na części lokomotyw. Ale oficjalnego info się chyba nie doczekaliśmy 😞
  6. Możecie mi wyjaśnić co to za różnica czy serwer, na którym gracie nazywa się PL2 czy PL3? Nie rozumiem afery, że teraz więcej ludzi gra na innym serwerze niż miesiąc temu. Mi na przykład zmienili numer autobusu spod bloku z 827 na 837, idąc tą logiką to powinienem robić aferę, bo jak tak można, zawsze jeździłem 827.
  7. @mluczak.kutno Zrzut z ubiegłego weekendu w załączniku. Być może poprawili w wersji Steam, albo po prostu usunęli ten scenariusz. Wiem, że oba symualtory są na Unity, ale TD2 wygląda jak gra sprzed 15 lat pod względem chociażby ostrości tekstur i bliżej jej do Maszyny niż Simraila. Co nie znaczy, że część efektów nie jest lepsza - pod względem oświetlenia to z kolei SR jest te 15 lat do tyłu i z chęcią zobaczyłbym oświetlenie z TD2 w SR.
  8. Ale oczywiście, że jest problem 🙂Połowa scenariuszy się nie włącza, sypie błędami albo jeszcze przed załadowaniem albo zaraz po. Albo w trakcie wyrzuca błąd wirtualnego dyżurnego i też nic nie poradzimy. Najśmieszniejsze, że nawet samouczka się nie da uruchomić, bo od razu wraca do menu z komunikatem błędu. 😆 Co do jakości scenerii to powiedziałbym, że jest porównywalna, w obu przypadkach głównie lasy i pola - nic dziwnego, tak wygląda większość tras. Jakość modeli drzew czy krzaków w TD2 też nie powala, chociaż muszę przyznać, że jest tam ich zdecydowanie więcej i to robi dobra robotę. Według mnie TD2 przydałby się nowy silnik i updated graficzny, bo obecnie wygląda jak gry sprzed dobry kilkunastu lat. Zdaje też sobie sprawę, że porównujemy tytuł płatny do darmowego, ale tak czy inaczej każdy z symulatorów ma wady i zalety i jednoznaczne stwierdzenie, że coś jest we wszystkim lepsze to nie jest po prostu prawda, w części jest lepszy SR, w części TD2.
  9. @misiek_131415 Byłoby to bardzo fajne rozwiązanie, tylko w grze musielibyśmy dostać informację o długości każdego pociągu i poszczególnych torów. Jak mam co chwilę się przełączać ma Wiki to już lepiej niech zostanie jak jest.
  10. To ja pisałem. 🙂 Ktoś z developerów pisał na Discordzie, dawno temu, że fizyka jest liczona na serwerach i przez to serwery nie radzą sobie z dużą ilością pociągów. Pewnie, że mogło to być zmienione w pewnym momencie, jednak według mnie fakt, że nikt nie zaprzecza, a ja nie mam jeszcze bana za nieprawdziwe informacje jednak wskazuje na to, że nic się nie zmieniło i jednak coś na rzeczy jest z tym liczeniem fizyki przez serwer. Boty mają uproszczoną fizykę i to też było potwierdzone przez liczne wypowiedzi, natomiast pytanie jak duże jest to uproszczenie, bo serwery z samymi botami też potrafią się zapchać, co się wielokrotnie zdarzało.
  11. Tylko dla mnie to jest największa przyjemność w SR ruszać ciężkim bruttem i pomału nabierać prędkości 🙂 A inna sprawa, że DR powinien wiedzieć jak wygląda profil linii w stronę Tunelu i puszczać taki ciężki skład przelotem bez hamowania albo jeśli już konieczny był postój, to trzeba taki skład wypuścić jak faktycznie jest więcej wolnego czasu między pociągami.
  12. A w ogóle to w SR jest jakakolwiek AI, która "myśli"? Bo bardziej to wygląda na proste skrypty i kilka warunków "if", które nie przewidują wszystkich możliwych kombinacji i później wychodzi jak wychodzi, czasem się zdarzy jakieś fajne zachowanie ze strony BOTa, a czasem dokładnie przeciwnie. Z drugiej jakby AI zawsze była idealna i nie popełniała błędów, to czy nie byłoby nudno na nastawniach sąsiadujących z idealnymi BOTami? 😉
  13. Problem z pasażerami był poruszany już wiele razy, polega on na tym, że pasażerowie pojawiają się przy restarcie serwera, wsiadają do pociągów i później wyjeżdżają za mapę, przez co po jakimś czasie tych pasażerów na mapie nie ma. Dawno temu było obiecane rozwiązanie, w postaci przyjeżdżania zza mapy pełnych pociągów, tak aby nie brakowało pasażerów na stacjach. Niestety wygląda na to, że temat jest w tym samym miejscu co obiecane lata temu nastawnie mechaniczne; powiedzmy, że głęboko... zakopany 😞
  14. To może chociaż kilka różnych nagrań odtwarzanych losowo? Jeszcze lepiej generator mowy (AI?), który od razu mógłby działać w trybie multi oraz na pozostałych scenariuszach, ale to pewnie za dużo roboty obecnie 😞
  15. A rozkład jazdy tam już poprawiony, czy dalej nawet na dużych stacjach można spać? Bo przed Łodzią to nawet Zawiercie czy Ząbkowice były nudne 😞
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy