Jump to content

pan kura

Member
  • Posts

    144
  • Joined

  • Last visited

Other groups

Early Access Playtests

Reputation

110 Excellent

2 Followers

Recent Profile Visitors

1761 profile views
  1. Nie taki gotowy, bo do teraz wagonów serii sggnss nie widzę w symulatorze, a tym bardziej fizyki plynów w beczkach, o ile takowa jest
  2. Nie. Polecam zajrzeć do Ir-1 i przy okazji też Ir-11 zanim będziecie szerzyć herezje
  3. Tu masz jedynie rozpiskę numeracji pociągów podczas tworzenia rozkładu. Link nic koledze nie pomoże
  4. Liczyć zawsze można, ale nie na developerów, a na kompetentnych członków naszego community po wydaniu edytora SDK
  5. Przede wszystkim pod uwagę trzeba wziąć, że aktualnie OP operuje dwoma krawędziami peronowymi. Tymczasem w Simrail'u robionego na stan 2018 jest tylko jedna krawędź. Wiąże się z tym pewne ograniczenie przepustowości. W samym rozkładzie z 2018 część pociągów handlowych różnych kat. (EIP, EIC i IC) i nie miała postojów handlowych na tej stacji właśnie z tego względu, małego znaczenia dla podróżnych i później jeszcze pracami modernizacyjnymi. A dla jakiegoś podparcia moich argumentów pozwolę sobie załączyć parę stron z SRJP
  6. Na chwile obecną do ogólnych prób, zabaw, nauki jest EU3. Żadnej presji, konsekwencji, a wokół boty zamiast pytających się o przelot graczy.
  7. Wątpliwości już absolutnie nie ma. Ewidentne rozkojarzenie po mojej stronie. A jak wspomniałeś... było można się upewnić w instrukcji. Cóż, powiedziałem to co powiedziałem, ale ważne, że sobie przypomniałem rzeczywistą treść. Chyba tego nie negowałem. Napisałem, że ma aktualnie formę informacyjną, a czy zabrania? A skądże
  8. No tak... Jeśli chodzi podanie RP1 podczas jazdy na SZ czy na rozkaz to faktycznie się zagalopowałem w trakcie pisania na szybko. Teraz zauważyłem Aczkolwiek, prócz tej bzdury, pozostaje przy innych punktach
  9. "nie podajemy RP1, chyba, że akurat wyjeżdżaliśmy na sygnał zastępczy/rozkaz" wygląda mi na duży skrót myślowy, który można zinterpretować na kilka sposobów. Nie do końca wiedziałem co podmiot liryczny miał na myśli. No, ale dobra. Wyprostowałeś i to się liczy. Nurtuje mnie jedynie to dlaczego RP1 podczas jazdy z szczególną ostrożnością na SZ czy rozkazie łączysz z W6a. Moim zdaniem to są dwa rozbieżne aspekty, ale owoc niezgody chyba pomiędzy nami zostanie w tej kwestii W jakim wypadku, bo już się pogubiłem?
  10. Tylko to co mówisz to jedynie przedstawienie ewentualnych sytuacji, które mogą wystąpić. Na papierze w6a ma charakter jedynie informacyjny, a czy maszynista poda sygnał dźwiękowy leży wyłącznie w jego woli. Drugą sprawą jest, że jazda na SZ czy na rozkaz nie zawsze musi być spowodowana usterką SSP czy urządzeń przejazdowych w terenie stacji. Powodów jest multum, a droga może być ułożona i zabezpieczona. Pytanie brzmi czy jest potrzeba podania sygnału RP1 przez mechanika jeżeli urządzenia przejazdowe są sprawne, a jazda jest na SZ? Można, ale nie jest wymagane.
  11. Nie zgodzę się w pełni. Oczywiście, od 2020 bodajże przy W6a został zniesiony obowiązek podawania sygnału RP1, ale owy wskaźnik nie ma to żadnego związku z SZ (Sygnałem Zastępczym) i rozkazami innymi niż R307 (pomijając działki otwarte na S i N)
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy