-
Posts
144 -
Joined
-
Last visited
Other groups
Early Access
Playtests
Reputation
110 ExcellentRecent Profile Visitors
1761 profile views
-
Nie. Polecam zajrzeć do Ir-1 i przy okazji też Ir-11 zanim będziecie szerzyć herezje
-
Tu masz jedynie rozpiskę numeracji pociągów podczas tworzenia rozkładu. Link nic koledze nie pomoże
-
Liczyć zawsze można, ale nie na developerów, a na kompetentnych członków naszego community po wydaniu edytora SDK
-
pan kura started following SRTD - SimRail Train Describer and IC nie zatrzymują się w Opoczno południe
-
IC nie zatrzymują się w Opoczno południe
pan kura replied to Kuberian's topic in Sugestie usprawnień [Tryb wieloosobowy]
Przede wszystkim pod uwagę trzeba wziąć, że aktualnie OP operuje dwoma krawędziami peronowymi. Tymczasem w Simrail'u robionego na stan 2018 jest tylko jedna krawędź. Wiąże się z tym pewne ograniczenie przepustowości. W samym rozkładzie z 2018 część pociągów handlowych różnych kat. (EIP, EIC i IC) i nie miała postojów handlowych na tej stacji właśnie z tego względu, małego znaczenia dla podróżnych i później jeszcze pracami modernizacyjnymi. A dla jakiegoś podparcia moich argumentów pozwolę sobie załączyć parę stron z SRJP- 1 reply
-
- 4
-
Na chwile obecną do ogólnych prób, zabaw, nauki jest EU3. Żadnej presji, konsekwencji, a wokół boty zamiast pytających się o przelot graczy.
-
Tak, błąd się wkradł
-
Błąd na stacji Jaroszowiec Olkuski.
pan kura replied to darth-gregorius's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
Nie ten dział ;>- 1 reply
-
- 1
-
Wątpliwości już absolutnie nie ma. Ewidentne rozkojarzenie po mojej stronie. A jak wspomniałeś... było można się upewnić w instrukcji. Cóż, powiedziałem to co powiedziałem, ale ważne, że sobie przypomniałem rzeczywistą treść. Chyba tego nie negowałem. Napisałem, że ma aktualnie formę informacyjną, a czy zabrania? A skądże
-
"nie podajemy RP1, chyba, że akurat wyjeżdżaliśmy na sygnał zastępczy/rozkaz" wygląda mi na duży skrót myślowy, który można zinterpretować na kilka sposobów. Nie do końca wiedziałem co podmiot liryczny miał na myśli. No, ale dobra. Wyprostowałeś i to się liczy. Nurtuje mnie jedynie to dlaczego RP1 podczas jazdy z szczególną ostrożnością na SZ czy rozkazie łączysz z W6a. Moim zdaniem to są dwa rozbieżne aspekty, ale owoc niezgody chyba pomiędzy nami zostanie w tej kwestii W jakim wypadku, bo już się pogubiłem?
-
Tylko to co mówisz to jedynie przedstawienie ewentualnych sytuacji, które mogą wystąpić. Na papierze w6a ma charakter jedynie informacyjny, a czy maszynista poda sygnał dźwiękowy leży wyłącznie w jego woli. Drugą sprawą jest, że jazda na SZ czy na rozkaz nie zawsze musi być spowodowana usterką SSP czy urządzeń przejazdowych w terenie stacji. Powodów jest multum, a droga może być ułożona i zabezpieczona. Pytanie brzmi czy jest potrzeba podania sygnału RP1 przez mechanika jeżeli urządzenia przejazdowe są sprawne, a jazda jest na SZ? Można, ale nie jest wymagane.