Jump to content

inomushis

SIMRAIL Team
  • Posts

    93
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Other groups

SimRail Playtests Early Access

inomushis last won the day on May 13

inomushis had the most liked content!

Reputation

267 Excellent

6 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://wiki.simrail.eu/LUA/List-of-functions
  2. Możesz nastawić więcej niż jeden przebieg, jeden po drugim - z jednego triggera. CreateSignalTrigger(FindSignal("KO_O"), 300, { check = UnconditialCheck, result = function (state) VDSetRoute("KO_O", "KO_M5", VDOrderType.TrainRoute) VDSetRoute("KO_M5", "KO_E15", VDOrderType.TrainRoute) end }) PS. Nie musisz za każdym triggerem zmieniać stanu pociągu na dsStop/tsTrain. W zasadzie robisz to tylko po spawnie, żeby określić czy gracz przejmuje maszynę na zimno, czy na gorąco.
  3. Hamowanie pojawia sie, ponieważ jedziesz 87km/h na limicie do 80. ETCS L1 zaczyna się na stacji Kozłów (obejmuje jedną głowicę stacji) i jest zabudowany w kierunku Psar. Na linii w stronę Sędziszowa nie ma ETCSu, dlatego zaraz po opuszczeniu stacji system zapowiada powrót do SHP. Pokrywa się to ze wskaźnikami ustawionymi obok toru. Wszystko wygląda prawidłowo.
  4. Jako przelot rozumiał bym zestaw dwóch przebiegów - wjazd i wyjazd. A czy one są na prosto, czy na bok to już nie ma żadnego znaczenia. Ogólnie podczas prowadzenia pociągu w rzeczywistości radia używa się gdy jest ono potrzebne, a nie informuje o przelotach i pyta o wjazd co stację - Ty widzisz czy masz podane na tarczy i na semaforze, a dyżurny widzi Ciebie jako zajętość na pulpicie i w większości komunikujecie się stanem semafora.
  5. Please use SetCameraView(CameraView.FirstPersonWalkingOutside) after spawning a train to set initial state of camera. https://wiki.simrail.eu/LUA/enums/CameraView To rotate camera you can use one of followed functions: https://wiki.simrail.eu/LUA/functions/CameraSetLocalEulerRotation https://wiki.simrail.eu/LUA/functions/CameraSetEulerRotation https://wiki.simrail.eu/LUA/functions/CameraTurnTowards Also, you can't set weather in PrepareScenario. This function is called when in game-menu when player select scenario. Use EarlyScenarioStart or StartScenario istead.
  6. Podpowiem, że tak jak w ED250 zatwierdzamy enterem, tak tutaj mamy ekran dotykowy i wpisaną wartość zatwierdzamy dotykając w pole, w którym pisaliśmy, jak na filmie 🙂 Jeżeli rozpoczynasz scenariusz poza obszarem ETCS (Zawiercie - Włoszczowa lub Idzikowice - Warszawa Włochy) to wybierz poziom SHP, wprowadź dane pociągu (przycisk WPROWADŹ DANE na dole) - tak jak podane w rozkładzie - długość, masa itd. Gdy dostępny będzie przycisk START - rozpocznij misję, zatwierdź zaproponowany tryb i ruszaj 🙂 ETCS sam uruchomi się w poziom 1 lub 2 gdy wjedziesz w miejsce, gdzie ten system jest zainstalowany. Na pozostałym obszarze będzie Ci służył za prędkościomierz. VID_20240513084822.mp4
  7. Do you guys suggest adding an in-game map?
  8. Błąd związany jest z momentem włączenia / wyłączenia nadzoru ETCS. Przez jedną klatkę system zgłasza już mode = FS, ale dozwolona prędkość znana jest dopiero w następnej klatce animacji. Poprawione w najbliższym update.,
  9. Nie, to też nie jest trop ponieważ z serwera pobierane są gotowe pliki wav z nagraniem zapowiedzi. To jak powstały nie ma tutaj znaczenia.
  10. W SimRailu nie ma żadnych odwołań do tego oprogramowania. Synteza mowy dostarczana jest przez Amazon Poly i Windows TTS. Być może samodzielnie zmieniałeś ustawienia syntezatora mowy w Windowsie, zastępując go Ivoną i dało to taki efekt?
  11. To ja 😞 ... Proszę o łagodny wymiar kary. Fixed, będzie w update w tym tygodniu!
  12. Zakładam, ze trzeba wprowadzić dane do ETCS, co bot robi za Ciebie gdy go włączysz,. dlatego po użyciu bota możesz już jechać. Rzuć okiem na samouczek ETCS w menu singleplayer.
  13. Otóż nie. Zgodnie z aktualnie obowiązującą instrukcją PKP PLK Ie-1, całodobowo obowiązuje podawanie sygnału w wersji nocnej, tj. przy użyciu latarki.
  14. Dzięki za zgłoszenie, do kolejnej aktualizacji ta funkcja została podłączona pod Gamepad/ButtonEast, podobnie jak CA / SHP.
  15. Thank you. This issue will be fixed in the next update.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy