Jump to content

Masterczulki

Member
  • Posts

    110
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Other groups

SimRail Early Access

Masterczulki last won the day on May 24

Masterczulki had the most liked content!

Reputation

180 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie do końca trafione, bo Simrail nie jest grą wyłącznie multiplayer. Ma tryb singleplayer, aczkolwiek pozwalający wcielić się jedynie w maszynistę. Opcja dyżurnego ruchu jest tylko w multi. Jednak idea bardzo słuszna, petycja podpisana 🙂
  2. Jak w temacie, przy kamerze zewnętrznej dla większośći kombinacji przybliżenie - kąt patrzenia podajnik mydła (chyba) wyświetla się w następujący sposób:
  3. Miałem ten sam problem. Pulpit kostkowy też nie reaguje w takim przypadku. Rozwiązaniem okazało się wyjście i wejście do budynku nastawni XD Nie wiedziałem, że ten biurowy żart kiedyś będzie miał sens 🤣
  4. Zgadzam się, ostatnio zauważyłem nadużywanie przez graczy sygnałów zastępczych.
  5. Swoją drogą z kamery zewnętrznej bardzo słabo widać światła z wagonów pasażerskich. Bardzo dobrze wygląda to w przypadku EN57, ale w wagonach widać je tylko pod pewnym kątem i to tak słabo.
  6. A czy Twoje testy obejmują też widoczność światel innych składów? Bo na razie jest dziwny efekt, że najpierw widać skład jadący z naprzeciwka, a dopiero potem, kiedy jest już blisko, jego światła. W realu chyba jest odwrotnie 🙂
  7. Wystarczyłoby, żeby taka rozpiska z Wiki była na kartce położonej na biurku w nastawni. Tak samo jak prędkości na bok poszczególnych rozjazdów. W sumie możnaby to zgrabnie zmieścić na jednej kartce. Przydałaby się również rozpiska ile poszczególnym kategoriom pociągów zajmuje dojazd do sąsiedniego posterunku, aby mieć wiedzę, którą tutaj opisał @Królik Uszasty: Tak wiem, że dyżurny powinien takie rzeczy mieć w głowie, ale zazwyczaj dyżurny nie siedzi codziennie na jednej z kilkudziesięciu rozsianych po Polsce nastawni!
  8. Potwierdzam, po restarcie pociągi pojawiają się zgodnie z rozkładem. Pociągi z opóźnieniem teleportują się do przodu, pociągi przed czasem cofają się. Tutaj widać rozkład pociągu 11105, według którego pociąg o 18 był już dawno po dojeździe do stacji docelowej.
  9. Było to już omawiane tysiące razy... Na razie prace trwają nad poprawkami gry oraz nad rozszerzeniem tras wokół Łodzi.
  10. Potwierdzam, u mnie też po wydaniu DLC Łódź jest gorzej. Mam stabilne 55-60 FPSów, ale dropy do 20 są bardzo częste, a były naprawdę sporadyczne.
  11. Temat poruszany już kiedyś na discordzie, ale w sumie lepiej dodać to tutaj. Proponuję, aby zasięg rysowania scenerii nie był kołowy, a eliptyczny z dłuższą osią równoległą do osi lokomotywy (koło rozciągnięte bardziej na osi lokomotywy). Mając daną powierzchnię rysowania preferowałbym, aby była ona bardziej rozciągnięta na kierunku przód / tył jazdy niż na boki. Oczywiście kwestia do wyboru indywidualnego gracza przez ustawienie dwóch półosi elipsy zamiast jednego promienia zasięgu rysowania.
  12. Po włączeniu spryskiwacza płyn ma na szybie bardzo dziwny (zbyt foremny) kształt. Pacjent EP08-001, dam sobie głowę uciąć, że przedwczoraj to wyglądało normalnie!
  13. Nie jest połączone bezpośrednio, ale jesteś w stanie napisać scenariusz, gdzie pojedziesz trasą Kraków -> Kozłów -> Dąbrowa Wschodnia / Sosnowiec / Katowice -> Grodzisk / Warszawa -> Łódź.
  14. Niektóre lampki czasami zamiast się zapalić, to tracą kolor. Przykładowo przed chwilą jak mi wywaliło nadmiarowy, to odpowiednia lampka zamiast się zapalić, to straciła całkowicie kolor!
  15. W scenariuszach za zbyt wczesny przejazd przez punkt trasy odejmowane są punkty (przyznawana jest mniejsza ilość od maksymalnej). W rozkładach zawsze są jakieś zapasy i jeśli jedziemy z prędkością maksymalną, to trochę ten czas rozkładowy wyprzedzamy. Na każdej ze stacji, na których jest postój handlowy stoimy po prostu trochę dłużej i odjeżdżamy o czasie. Moim zdaniem przyznawane punkty powinny być redukowane wyłącznie w przypadku opóźnienia.
      • 3
      • I agree
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy