-
Posts
85 -
Joined
-
Last visited
Other groups
SimRail
Playtests
Early Access
Reputation
50 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Nie wiem dokładnie kiedy te tarcze wprowadzono ale według krótkiej historii na stronie KŚ: https://www.kolejeslaskie.com/tarcza-ostrzegawcza-przejazdowa-do-czego-sluzy/ W latach 90. XX wieku wprowadzono Tarczę Ostrzegawczą Przejazdową (w skrócie TOP). Więc teoretycznie w takim scenariuszu na lata 80 nie powinno ich jeszcze być.
-
Starszy dyżurny ruchu to dla wytrwałych będzie. O dziwo nic starego nie zaliczyło. Jedynie oznaczenie z dystansem zostało zaliczone.
-
Na francuskim nagraniu było widać właśnie nowy wygląd wyboru pogody oraz składu do scenariusza co cieszy.
-
Tak jak myślałem. Będzie robić relację z nowej aktualizacji.
-
Podejrzewam że i tym razem na kanale Mój Dzień w KaDe na YT będzie jakaś transmisja, prezentacja nowości przed aktualizacją.
-
Właśnie trafiłem na serwerze PL3 pociąg z EP08-013 który ma brak niektórych szyb w oknach. Nie znalazłem takiego tematu jeszcze. Szyba narożna przy lusterku, szyba maszynowni.
-
Zakończenie scenariusza
Tom_89 replied to Karolinka's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb wieloosobowy]
ale co mają naprawić ? to nie jest tramwaj od pętli do pętli i pociąg ma jakaś relację. Pociągów jest kilka a mapa ma swoje ograniczenia i gdzieś się musi kończyć. -
Zakończenie scenariusza
Tom_89 replied to Karolinka's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb wieloosobowy]
To nie jest błąd tylko dojechałaś do końca mapy. Prowadzony pociąg po prostu miał taką relację w rozkładzie jazdy . Np Warszawa - Łodź ale możesz dojechać do gdzie kończy się mapa, ewentualnie wcześniej jesli trafisz na reset serwerów to nie dojedziesz do skraju mapy. -
Oba scenariusze można zaliczyć. W pierwszym trzeba chwilę poczekać po wprowadzeniu danych. Uważać na krzywą hamowania i oba scenariusze są inne w końcowej fazie mimo że połowa jest podobna. Głownie zmiana dotyczy jazdy na Sz i jazdy na widoczność.