Jump to content

Królik Uszasty

SIMRAIL Team
  • Posts

    449
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    63

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Królik Uszasty last won the day on November 15

Królik Uszasty had the most liked content!

Reputation

1427 Excellent

About Królik Uszasty

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Błąd jest na widoku komputera - oznaczenia peronów są odwrotnie. Na gruncie perony oznaczone są prawidłowo i zgodnie z rozkładem.
  2. Jeśli na wysokim rozruchu nastawa przekaźnika nadmiarowego wzrasta z 600 na 750A, to skalujemy wg tego?
  3. Jeśli chcesz szybko wejść na pozycję bezoporową, możesz użyć klawisza z shiftem. Czy to nie wystarczy?
  4. Part 1 is in partial development, some sneak peeks will be shown soon (better quality than short clips on discord). At first we need to get rid of waving/pendulum effect and replace it with something more appropriate and this is implemented in closed beta. Further development of this is discussed. Part 2 is a bit tougher and will be part of internal discussion in nearest future (after second map DLC).
  5. Oznacza to tylko, że jeden serwer obsługuje całą mapę bazową (Warszawa - Katowice - Sędziszów - Kraków) oraz dodatkowo DLC mapowe od Grodziska do Widzewa. Z części bazowej możesz śmiało korzystać, natomiast pociągi Łódzkie będą dostępne dla Ciebie mniej więcej do/od granic Żyrardowa
  6. Modernizacja/zastąpienie starych scenariuszy JSON jest już zaplanowana.
  7. I have made deeper research and I have found out one significant difference between SimRail and my previous simulations. I've reverted that "improvement" recently and the fix will be included in the next update.
  8. 4439xx są zamienione na 4437xx. Reszta do przejrzenia, czy nie ma jednostkowych błędów rozkładu albo kolizji na spawnie.
  9. W następnym paczu siła odśrodkowa będzie liczona inaczej, co powinno ostatecznie rozwiązać problem.
  10. W następnym paczu podświetlenie pulpitu będzie bardziej rozproszone w górnej części, co powinno częściowo rozwiązać problem.
  11. It will be fixed in the next patch - no negative current shown in UI. The reason for no recuperation in DC mode is that the inverters are supplied with lower voltage than 3 kV (appproximately under 2 kV). It allows to use lower voltage IGBT transistors, which are cheaper and faster. It may be consequence of designing locomotive for ACprimarly (Thanks to @error723 for research).
  12. Błąd w trasie poza mapą, poprawkę podegram przed resetem o 15. Podegrane i naprawione.
  13. Teraz pozostaje nam się tylko domyślać. Naciąg roboczy sprzęgu śrubowego PKP 300 kN spokojnie wyczerpuje już pojedyncze ET22. Podwójny byczek miałby w takim przypadku uzasadnienie tylko dla bardzo bardzo kiepskich warunków przyczepności lub przy zastosowaniu sprzęgu samoczynnego, który od pięćdziesięciu lat będzie za dziesięć lat montowany w całej Europie. Ewentualnie może w grę by wchodził zelektryfikowany LHS? Nie posądzałbym tutaj o jakieś wizjonerstwo pod sprzęgi współczesne na naciągu roboczym 500 czy 750 kN.
  14. Manewry odbywają się na sygnały manewrowe. Jazda pociągowa na sygnały pociągowe.
  15. Z zasady u naszego pierwowzoru nie stosuje się 0 w rozkładach jazdy, jeśli przyjazd/odjazd jest o minucie pełnej. Zasadniczo wydaje się to być możliwe do ustawienia, ale wypadałoby w takim przypadku raczej na przełącznik w menu. Priorytet z tego dolnego zakresu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy