-
Posts
443 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
62
Other groups
Królik Uszasty last won the day on September 10
Królik Uszasty had the most liked content!
Reputation
1406 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Train brakes improvement
Królik Uszasty replied to paashi's topic in Suggestions for improvements [Singleplayer]
I have made deeper research and I have found out one significant difference between SimRail and my previous simulations. I've reverted that "improvement" recently and the fix will be included in the next update. -
E186 TRAXX- Siła odśrodkowa
Królik Uszasty replied to LuckyLuciano's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb jednoosobowy]
W następnym paczu siła odśrodkowa będzie liczona inaczej, co powinno ostatecznie rozwiązać problem. -
Regulacja podświetlenia pulpitu - Traxx
Królik Uszasty replied to Łukaszek's topic in Sugestie usprawnień [Tryb wieloosobowy]
W następnym paczu podświetlenie pulpitu będzie bardziej rozproszone w górnej części, co powinno częściowo rozwiązać problem. -
186 amp meter not showing regenerated amps
Królik Uszasty replied to T_cave's topic in Bug reporting [Multiplayer]
It will be fixed in the next patch - no negative current shown in UI. The reason for no recuperation in DC mode is that the inverters are supplied with lower voltage than 3 kV (appproximately under 2 kV). It allows to use lower voltage IGBT transistors, which are cheaper and faster. It may be consequence of designing locomotive for ACprimarly (Thanks to @error723 for research). -
Brak pociągu 16157
Królik Uszasty replied to beskidek2513's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb wieloosobowy]
Błąd w trasie poza mapą, poprawkę podegram przed resetem o 15. Podegrane i naprawione. -
Teraz pozostaje nam się tylko domyślać. Naciąg roboczy sprzęgu śrubowego PKP 300 kN spokojnie wyczerpuje już pojedyncze ET22. Podwójny byczek miałby w takim przypadku uzasadnienie tylko dla bardzo bardzo kiepskich warunków przyczepności lub przy zastosowaniu sprzęgu samoczynnego, który od pięćdziesięciu lat będzie za dziesięć lat montowany w całej Europie. Ewentualnie może w grę by wchodził zelektryfikowany LHS? Nie posądzałbym tutaj o jakieś wizjonerstwo pod sprzęgi współczesne na naciągu roboczym 500 czy 750 kN.
-
[patwrobel] Misja 4 - Cargo: Kraków - Płock
Królik Uszasty replied to patwrobel's topic in Scenarios
Manewry odbywają się na sygnały manewrowe. Jazda pociągowa na sygnały pociągowe. -
Z zasady u naszego pierwowzoru nie stosuje się 0 w rozkładach jazdy, jeśli przyjazd/odjazd jest o minucie pełnej. Zasadniczo wydaje się to być możliwe do ustawienia, ale wypadałoby w takim przypadku raczej na przełącznik w menu. Priorytet z tego dolnego zakresu.
- 1 reply
-
- 1
-
-
Rozważaliśmy to w kuluarach przed wydaniem, ale stanęło na tym, że nie. I prawdę mówiąc to na ten moment dużo bliżej nam do wprowadzenia sterowania wielokrotnego niż aktualizacji modelu i to dla dwóch nietypowych sztuk. Pojazdy 1001 i 1002 nie należą ani do pierwszej (tzw. belkowce, nieobecne w grze), ani do drugiej partii produkcyjnej (ten model już mamy).
-
EN07 high pitched noise
Królik Uszasty replied to MrSuttonmann's topic in Bug reporting [Singleplayer]
Please tell me, what number you are reffering to - maybe they are equipped with static converters. -
[patwrobel] Misja 4 - Cargo: Kraków - Płock
Królik Uszasty replied to patwrobel's topic in Scenarios
Wrzuciłem wewnętrznie pod dyskusję, czy na takie sytuacje nie byłoby dobrze dodać funkcji LUA zwracającej informację, czy gracz ma dane DLC. -
EN07 high pitched noise
Królik Uszasty replied to MrSuttonmann's topic in Bug reporting [Singleplayer]
We do not have EN07 - do you mean EU07 or EN57? Cold you record this sound?