Jump to content

Królik Uszasty

SIMRAIL Team
  • Posts

    403
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    58

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Królik Uszasty last won the day on July 19

Królik Uszasty had the most liked content!

Reputation

1324 Excellent

11 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Akurat ET22 jest ustawiona odwrotnie i dociskamy sie do składu kabiną 1. Natomiast chyba coś mam, ujednoliciłem warunki między pojazdami i zobaczymy, czy zadziała.
  2. A na EU07 jest dobrze? Możesz podesłać przykładową misję z tym?
  3. Czy uwierzy ktoś, jeśli napiszę, że nie nie jest skrót od PRZYHAMOWANIE tylko od PRZYhamowanie Cylindrami HAMulcowymi skrócie PRZY C HAM.?
  4. Zgłaszane było już dawno temu. Póki nie działają i nie synchronizują się do końca poprawnie manewry i zmiany kierunków na multi, nie będzie odwracania pojazdów w zestawieniach na multi, bo to po prostu nie zadziała. Pamiętamy o tym, szczególnie dla ezt.
  5. Wygląda to trochę jak sytuacja po użyciu odluźniacza - tymczasowo obniża się ciśnienie, przy którym hamulec zespolony lokomotywy zaczyna reagować na hamowanie. Po użyciu odluźniacza należy odczekać chwilę, aż układ hamulca powróci do stanu podstawowego i będzie reagować już od pierwszego stopnia hamowania.
  6. Problem burzy i totalnego rozświetlania ekranu powinien zostać rozwiązany w kolejnym paczu, o ile nie jest to kwestia konkretnej konfiguracji sprzętowej i ustawień. Natomiast odrębną kwestią pozostaje wpływ burzy i migających świateł na epileptyków.
  7. Today INT2 has date of 7tf of January.
  8. Formalnie to kanał radiowy jest ustawiony tak jak trzeba, a problem dotyczy samej pozycji pokrętła, który za tym nie nadążą. Wystarczy usiąść na fotelu i pokrętło wskakuje jak trzeba. Poprawka na to powinna być w kolejnym paczu. 2025-07-04 22-29-24.mp4
  9. Tak, potwierdzam, że błąd istnieje - pracujemy nad tym.
  10. VÉHICULES ED250 : redressement des parois du châssis (manquant dans la dernière mise à jour) Caractéristique angulaire fixe de la source lumineuse des phares - meilleure portée et visibilité Meilleure visibilité des phares et des feux arrière de loin CARTE Remplacement des indicateurs W6a et W6b sur une partie de la carte Changements dans les bâtiments autour de la piste d'essai MODE SOLO Mise à jour du système météorologique des scénarios Mise à jour des missions du DLC Cargo Pack Refonte du tutoriel - sans changements visibles pour les utilisateurs AUTRES Ajout du décyminute (0,1 de min) visible dans le panneau GUI des horaires Simulation préliminaire de l'indicateur W22 <T> sur les signaux ABS HUD : fixation de la vitesse de sortie sur le signal de substitution vers les signaux ABS
  11. KOLEJOVÁ VOZIDLA Vylepšení stěn podvozků u ED250 Opravena úhlová charakteristika světelného zdroje u světel - pro lepší dosah a osvětlení Vylepšena viditelnost předních a zadních světel z dálky OBJEKTY Vyměněny označníky W6a a W6b na části mapy Upraveny budovy poblíž testovacího okruhu REŽIM PRO JEDNOHO HRÁČE Aktualizace systému počasí u scénářů Mise u DLC Cargo Pack byly aktualizovány Přepracovány tutoriály (bez viditelných změn pro hráče) OSTATNÍ Přidána desetina minuty (0,1 minuty) viditelná v levém panelu jízdního řádu Přidána simulace značení W22 "<T>" u návěstidel autobloku HUD: Opravena max. rychlost při odjezdu na přivolávací návěst do autobloku
  12. Chętnych zapraszam na testy w wersji steam NEXT. Instrukcja przełączania się z wersji oficjalnej na testową jest w wątku dot. serwerów:
  13. Z przyczyn obiektywnych wybraliśmy taki wariant, w którym zastosowane są współczesne odłączniki silników trakcyjnych z wyprowadzonym sterowaniem do przedziału NN B. Sama skrzyneczka jest spotykana na lokomotywach ET22 właśnie w takiej formie.
  14. Wiesz, sam kiedyś jechałem pojazdem, gdzie w jednej kabinie miałem odczucie "te halogeny są do bani, koniecznie trzeba wymienić na ledy", a 10 minut później w drugiej kabinie "tutaj nie są takie złe, po co wymieniać".
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy