Jump to content

Królik Uszasty

SIMRAIL Team
  • Posts

    437
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    62

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Królik Uszasty last won the day on September 10

Królik Uszasty had the most liked content!

Reputation

1397 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Teraz pozostaje nam się tylko domyślać. Naciąg roboczy sprzęgu śrubowego PKP 300 kN spokojnie wyczerpuje już pojedyncze ET22. Podwójny byczek miałby w takim przypadku uzasadnienie tylko dla bardzo bardzo kiepskich warunków przyczepności lub przy zastosowaniu sprzęgu samoczynnego, który od pięćdziesięciu lat będzie za dziesięć lat montowany w całej Europie. Ewentualnie może w grę by wchodził zelektryfikowany LHS? Nie posądzałbym tutaj o jakieś wizjonerstwo pod sprzęgi współczesne na naciągu roboczym 500 czy 750 kN.
  2. Manewry odbywają się na sygnały manewrowe. Jazda pociągowa na sygnały pociągowe.
  3. Z zasady u naszego pierwowzoru nie stosuje się 0 w rozkładach jazdy, jeśli przyjazd/odjazd jest o minucie pełnej. Zasadniczo wydaje się to być możliwe do ustawienia, ale wypadałoby w takim przypadku raczej na przełącznik w menu. Priorytet z tego dolnego zakresu.
  4. Rozważaliśmy to w kuluarach przed wydaniem, ale stanęło na tym, że nie. I prawdę mówiąc to na ten moment dużo bliżej nam do wprowadzenia sterowania wielokrotnego niż aktualizacji modelu i to dla dwóch nietypowych sztuk. Pojazdy 1001 i 1002 nie należą ani do pierwszej (tzw. belkowce, nieobecne w grze), ani do drugiej partii produkcyjnej (ten model już mamy).
  5. Please tell me, what number you are reffering to - maybe they are equipped with static converters.
  6. Wrzuciłem wewnętrznie pod dyskusję, czy na takie sytuacje nie byłoby dobrze dodać funkcji LUA zwracającej informację, czy gracz ma dane DLC.
  7. We do not have EN07 - do you mean EU07 or EN57? Cold you record this sound?
  8. To jest cyfra 5 i odnosi się do 1/10 minuty - zamiast przecinka na sieci PKP używa sie indeksu górnego. Przykładowo dla Dziadówek oznacza to odjazd o godzinie 10:13,5 czyli 10:13:30 - 1/10 minuty to 6 sekund, czyli 5/10 minuty to połowa czyli 30 sekund.
  9. W czasie gry jest menu pod F8 i tam jest przycisk otwierający stan achievementów - możesz na bieżąco podglądać, czy prawidłowo nalicza Ci czas spędzony na nastawni.
  10. Powinno być w najbliższym paczu.
  11. Myślałem o tym, tylko potem będą zgłoszenia, ze o 18 przeskakuje widoczność szyb czy coś. Cóż, to jest program komputerowy, który ma swoje ograniczenia, w tym w zakresie możliwości sprzętu użytkowników. Zakres kontrastu czy dostępnej rozpiętości dynamiki dźwięków jest tylko ułamkiem tego, co potrafią ludzkie zmysły. Konia z rzędem temu, kto ustawiłby w domu sprzęt grający na 120-130 dB, żeby oddać wiernie głośność trąbienia 😉 Podobnież noc rzeczywista jest jakiś 1 mln razy ciemniejsza niż dzień w południe i troszkę oszukujemy to HDRem i automatyczną ekspozycją (jasnością) kamery. Mam pewien pomysł, co tam można jeszcze zrobić i może się coś lepszego uda ukręcić.
  12. Wnętrze samo w sobie jest odpowiednio jasne, natomiast problemem są przyciemnione szyby. W porze jasnej ładnie wyciemniają wnętrze, ale w porze ciemnej zasłaniają światło z wnętrza.
  13. Niestety, to jeszcze nie jest naprawione. Temat jest znany, ale z perspektywami na naprawę.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy