Jump to content

Królik Uszasty

SIMRAIL Team
  • Posts

    397
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    57

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Królik Uszasty last won the day on July 4

Królik Uszasty had the most liked content!

Reputation

1319 Excellent

10 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Today INT2 has date of 7tf of January.
  2. Formalnie to kanał radiowy jest ustawiony tak jak trzeba, a problem dotyczy samej pozycji pokrętła, który za tym nie nadążą. Wystarczy usiąść na fotelu i pokrętło wskakuje jak trzeba. Poprawka na to powinna być w kolejnym paczu. 2025-07-04 22-29-24.mp4
  3. Tak, potwierdzam, że błąd istnieje - pracujemy nad tym.
  4. VÉHICULES ED250 : redressement des parois du châssis (manquant dans la dernière mise à jour) Caractéristique angulaire fixe de la source lumineuse des phares - meilleure portée et visibilité Meilleure visibilité des phares et des feux arrière de loin CARTE Remplacement des indicateurs W6a et W6b sur une partie de la carte Changements dans les bâtiments autour de la piste d'essai MODE SOLO Mise à jour du système météorologique des scénarios Mise à jour des missions du DLC Cargo Pack Refonte du tutoriel - sans changements visibles pour les utilisateurs AUTRES Ajout du décyminute (0,1 de min) visible dans le panneau GUI des horaires Simulation préliminaire de l'indicateur W22 <T> sur les signaux ABS HUD : fixation de la vitesse de sortie sur le signal de substitution vers les signaux ABS
  5. KOLEJOVÁ VOZIDLA Vylepšení stěn podvozků u ED250 Opravena úhlová charakteristika světelného zdroje u světel - pro lepší dosah a osvětlení Vylepšena viditelnost předních a zadních světel z dálky OBJEKTY Vyměněny označníky W6a a W6b na části mapy Upraveny budovy poblíž testovacího okruhu REŽIM PRO JEDNOHO HRÁČE Aktualizace systému počasí u scénářů Mise u DLC Cargo Pack byly aktualizovány Přepracovány tutoriály (bez viditelných změn pro hráče) OSTATNÍ Přidána desetina minuty (0,1 minuty) viditelná v levém panelu jízdního řádu Přidána simulace značení W22 "<T>" u návěstidel autobloku HUD: Opravena max. rychlost při odjezdu na přivolávací návěst do autobloku
  6. Chętnych zapraszam na testy w wersji steam NEXT. Instrukcja przełączania się z wersji oficjalnej na testową jest w wątku dot. serwerów:
  7. Z przyczyn obiektywnych wybraliśmy taki wariant, w którym zastosowane są współczesne odłączniki silników trakcyjnych z wyprowadzonym sterowaniem do przedziału NN B. Sama skrzyneczka jest spotykana na lokomotywach ET22 właśnie w takiej formie.
  8. Wiesz, sam kiedyś jechałem pojazdem, gdzie w jednej kabinie miałem odczucie "te halogeny są do bani, koniecznie trzeba wymienić na ledy", a 10 minut później w drugiej kabinie "tutaj nie są takie złe, po co wymieniać".
  9. Poniżej pierwsza propozycja w zakresie reflektorów lokomotyw - konieczne było dodanie charakterystyki kątowej źródeł światła. Reflektory lokomotyw są najjaśniejsze w kierunku swojej osi i wraz z odchylaniem się od niej ich światło słabnie. Bez tego mamy efekt jak do tej pory, że zasięg świecenia jest niewystarczający, bo na środku mamy za mało światła, które dolatuje na te kilkaset metrów. żarówki - krótkie żarówki - długie ledy - krótkie ledy - długie żarówki - krótkie, zoom żarówki - długie, zoom ledy - krótkie, zoom ledy - długie, zoom Przejazd na żarówkach garnek_jazda.mp4 Przejazd na ledach led_jazda.mp4
  10. To jest zupełnie inny temat, ja tego nie ruszam. W sumie mam podejrzenie, od czego to się bierze, ale nie obiecuję, że od razu będzie to zmienione.
  11. Myślę, że niedługo będę w stanie coś zaproponować, bo od paru dni sprawdzam różne funkcje w tym zakresie i zapowiada się obiecująco. Więcej szczegółów, jak będzie na finiszu.
  12. Nie znam całej historii, dlaczego ktoś tak a nie inaczej pogiął pudło w pendolino. Natomiast trzeba też wziąć pod uwagę, że poszycie pojazdów nie jest idealnie gładkie pod względem falistości. Miałem okazję odbierać fabrycznie nowe pospawane pudło. Po przyłożeniu dwumetrowej linijki sprawdzaliśmy największe dołki, które wynosiły 1 mm przy dopuszczalnym limicie 2 mm. Powoduje to, że odbicia nie są równe tylko również lekko pofalowane i taki efekt chcielibyśmy uzyskać. Poniżej przykładowe foto z pendolino: https://v.wpimg.pl/NTI4ZTAxYTUoVixnbgNsIGsOeD0oWmJ2PBZgdm5JfmZ9TGxsclcoPSVRKDExF2AzO0EqNTYIYCQlGzskKFc4ZWZQMycxFC8tZlE3NiQcYWAsBmpgdBoveX4COTdsTHZieBliN3BIY2FwVm9meR1-ZSgDOXY8
  13. Sorka, pan Królik pierwszy raz robił changelog i pojechał za daleko - były dwie kompilacje testowe. Na obecnej wersji testowej "next" jest to poprawione. Gniotki zmniejszone o 80%.
  14. Pół roku temu pan contrails280 przejechał z 4 wagonami z Krakowa do Warszawy z Vmax 80 km/h i zużył tylko 24 m3 wody. Jadąc z prędkością zaleconą 60 km/h było to jeszcze mniej. https://cdn.discordapp.com/attachments/1071815553431375902/1319160931795603507/image.png?ex=685241da&is=6850f05a&hm=ae8c6f8a11716fa29d52fdc191960b11ef90b77151ecbe3cd7aee84d9d67bf3e&
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy