Jump to content

Królik Uszasty

SIMRAIL Team
  • Posts

    456
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    65

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Królik Uszasty last won the day on December 18

Królik Uszasty had the most liked content!

Reputation

1432 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Może podczas hamowania nie dałeś nastawnika na 0?
  2. Sprawdź, czy masz włączony ETCS w opcjach. Jeśli jest on wyłączony, nie możesz wykonać samouczka.
  3. Podstawowy problem jest w tym, że pociągi EIP są podstawą rozkładu jazdy i zmiana ich godzin jazdy powoduje konieczność zmiany całego rozkładu jazdy. Gdyby chodziło tylko o małą korektę, moglibyśmy to wprowadzić. Całkowite wydłużenie czasu przejazdu o ok. 20 minut spowoduje za duże zmiany w Katowicach, co pociąga za sobą kolejno zmiany w Kozłowie/Sędziszowie, co pociąga za sobą zmiany w Krakowie. Jednocześnie zmiana godzin przyjazdu/odjazdu pociągów w Warszawie pociągnie za sobą zmiany pociągów na linii do Łodzi. Na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie podać terminu, na kiedy taka duża zmiana rozkładu jazdy jest planowana.
  4. W scenariuszu jest technicznie możliwe, aby gracz zmieniał prowadzony pojazd w czasie jego trwania. Osiągnięcie się aktywuje, gdy pojedzie się dwoma różnymi numerami rozkładów jazdy, przy czym oba rozkłady muszą mieć punkt wspólny, na którym następuje przejście.
  5. Now it is 40 kph. We introduced this feature (or lack of feature) as response for stacking trains forever on some highly loaded sections, e.g. Katowice Zawodzie - Sosnowiec Gł (R52), where there is one very long block (about 2 km), what made bots driving there for 6 minutes. It caused that next train reached red light on the same signal, stopped, drove 20 kph and the cycle repeated until midnight. Maybe now, when there higher speed limit, it would not be as necessary as earlier. On the other hand, passing red ABS is only sensible, when the train in front is going to wait for a longer time and one can reach its end before it leaves the block.
  6. Buczek włącza się też po 5 minutach jazdy z użyciem wysokiego rozruchu. Żeby go wyłączyć, należy używać tej funkcji z umiarem.
  7. Błąd jest na widoku komputera - oznaczenia peronów są odwrotnie. Na gruncie perony oznaczone są prawidłowo i zgodnie z rozkładem.
  8. Jeśli na wysokim rozruchu nastawa przekaźnika nadmiarowego wzrasta z 600 na 750A, to skalujemy wg tego?
  9. Jeśli chcesz szybko wejść na pozycję bezoporową, możesz użyć klawisza z shiftem. Czy to nie wystarczy?
  10. Part 1 is in partial development, some sneak peeks will be shown soon (better quality than short clips on discord). At first we need to get rid of waving/pendulum effect and replace it with something more appropriate and this is implemented in closed beta. Further development of this is discussed. Part 2 is a bit tougher and will be part of internal discussion in nearest future (after second map DLC).
  11. Oznacza to tylko, że jeden serwer obsługuje całą mapę bazową (Warszawa - Katowice - Sędziszów - Kraków) oraz dodatkowo DLC mapowe od Grodziska do Widzewa. Z części bazowej możesz śmiało korzystać, natomiast pociągi Łódzkie będą dostępne dla Ciebie mniej więcej do/od granic Żyrardowa
  12. Modernizacja/zastąpienie starych scenariuszy JSON jest już zaplanowana.
  13. I have made deeper research and I have found out one significant difference between SimRail and my previous simulations. I've reverted that "improvement" recently and the fix will be included in the next update.
  14. 4439xx są zamienione na 4437xx. Reszta do przejrzenia, czy nie ma jednostkowych błędów rozkładu albo kolizji na spawnie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy