Jump to content

Królik Uszasty

SIMRAIL Team
  • Posts

    443
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    62

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Królik Uszasty last won the day on September 10

Królik Uszasty had the most liked content!

Reputation

1406 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I have made deeper research and I have found out one significant difference between SimRail and my previous simulations. I've reverted that "improvement" recently and the fix will be included in the next update.
  2. 4439xx są zamienione na 4437xx. Reszta do przejrzenia, czy nie ma jednostkowych błędów rozkładu albo kolizji na spawnie.
  3. W następnym paczu siła odśrodkowa będzie liczona inaczej, co powinno ostatecznie rozwiązać problem.
  4. W następnym paczu podświetlenie pulpitu będzie bardziej rozproszone w górnej części, co powinno częściowo rozwiązać problem.
  5. It will be fixed in the next patch - no negative current shown in UI. The reason for no recuperation in DC mode is that the inverters are supplied with lower voltage than 3 kV (appproximately under 2 kV). It allows to use lower voltage IGBT transistors, which are cheaper and faster. It may be consequence of designing locomotive for ACprimarly (Thanks to @error723 for research).
  6. Błąd w trasie poza mapą, poprawkę podegram przed resetem o 15. Podegrane i naprawione.
  7. Teraz pozostaje nam się tylko domyślać. Naciąg roboczy sprzęgu śrubowego PKP 300 kN spokojnie wyczerpuje już pojedyncze ET22. Podwójny byczek miałby w takim przypadku uzasadnienie tylko dla bardzo bardzo kiepskich warunków przyczepności lub przy zastosowaniu sprzęgu samoczynnego, który od pięćdziesięciu lat będzie za dziesięć lat montowany w całej Europie. Ewentualnie może w grę by wchodził zelektryfikowany LHS? Nie posądzałbym tutaj o jakieś wizjonerstwo pod sprzęgi współczesne na naciągu roboczym 500 czy 750 kN.
  8. Manewry odbywają się na sygnały manewrowe. Jazda pociągowa na sygnały pociągowe.
  9. Z zasady u naszego pierwowzoru nie stosuje się 0 w rozkładach jazdy, jeśli przyjazd/odjazd jest o minucie pełnej. Zasadniczo wydaje się to być możliwe do ustawienia, ale wypadałoby w takim przypadku raczej na przełącznik w menu. Priorytet z tego dolnego zakresu.
  10. Rozważaliśmy to w kuluarach przed wydaniem, ale stanęło na tym, że nie. I prawdę mówiąc to na ten moment dużo bliżej nam do wprowadzenia sterowania wielokrotnego niż aktualizacji modelu i to dla dwóch nietypowych sztuk. Pojazdy 1001 i 1002 nie należą ani do pierwszej (tzw. belkowce, nieobecne w grze), ani do drugiej partii produkcyjnej (ten model już mamy).
  11. Please tell me, what number you are reffering to - maybe they are equipped with static converters.
  12. Wrzuciłem wewnętrznie pod dyskusję, czy na takie sytuacje nie byłoby dobrze dodać funkcji LUA zwracającej informację, czy gracz ma dane DLC.
  13. We do not have EN07 - do you mean EU07 or EN57? Cold you record this sound?
  14. To jest cyfra 5 i odnosi się do 1/10 minuty - zamiast przecinka na sieci PKP używa sie indeksu górnego. Przykładowo dla Dziadówek oznacza to odjazd o godzinie 10:13,5 czyli 10:13:30 - 1/10 minuty to 6 sekund, czyli 5/10 minuty to połowa czyli 30 sekund.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy