-
Posts
113 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
Other groups
SimRail
Playtests
Early Access
Orzeł85A last won the day on July 30
Orzeł85A had the most liked content!
Reputation
239 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
I co w związku z tym brak aktualizacji w Uboat mogło by na to wskazywać. Pełna zgoda TD2 to symulator który wymaga minimum wiedzy o zasadach prowadzenia ruchu. A oskarki które myślą że wyślą pociąg na Sz szybko wyłapują bany.
-
TD2 to nie jest "martwa" gra – społeczność jest mniejsza, ale bardzo zaangażowana, a projekt cały czas się rozwija. To symulator tworzony z pasją, nie komercyjny produkt nastawiony na masy. Dla wielu graczy właśnie w tym tkwi jego wartość – realizm, autentyczność i ciągły rozwój dzięki społeczności. Porównywanie go z SR nie ma sensu, bo to zupełnie inne podejście do symulacji.
-
Ja też ma prace zawodową oraz psa doskonale rozumiem twoje argumenty skoro tobie wystarcza SR to w porządku.Ja po prostu nie rozumiem tego hejtu jaki się wylewa na TD2 bo jakieś oskarki nie ogarniają. Trzeba to sobie powiedzieć otwarcie że SimRail przespał swój najlepszy czas jaki był ta gra dziś powinna być w zupełnie innym miejscu niż jest obecne mimo że gra wyszła z EA to nadal nie ma wielu rzeczy... Na jego szczęście nie mam obecnie konkurencji która może w przyszłości się pojawić i być może pozamiatać ten projekt.
-
Wystarczy że w TD2 zrobisz 4,5k kilometrów a wiedze którą w tym czasie zdobędziesz powinna tobie wystarczyć abyś sobie poradził na małej stacji czyt. jednotor pulpit SCS lub kostka.
-
A ty myślisz że ja znałem całą instrukcje IR-1 na wylot ? otóż nie ja podstawową wiedzę zdobywałem pokonując tysiące kilometrów w TD2 zanim za czołem swój pierwsze dyżur to na mechaniku miałem 10LVL i wybrałem sobie stacje na swój pierwszy dyżur jednotor kiedyś to była stacja Lisiczki. Siadając na dyżurkę musisz znać podstawy prowadzenia ruchu kolejowego czyt: Rodzaje pociągów oraz ich vmax , kolejność w jakiej należy je wyprawiać , kiedy można dać sygnał Sz a kiedy komenda do mnie lub odemnie, musisz umieć obsługiwać blokady linowe.
-
Akurat ja się z tym w pełni zgadzam i zaraz powiem dlaczego: - Na dyżurkach w TD2 panuje bardzo duża dyscyplina - Uczy dobrych nawyków ( myślenia z wyprzedzeniem gdzie dany pociąg dać aby sobie nie zablokować stacji). - Uczy odpowiedzialności - Monitorowanie i reagowanie na opóźnienia - Uczy zasad prowadzenia ruchu kolejowego. - Uczy utrzymywania stałej i klarowną komunikację z maszynistami i innymi dyżurnymi. A to że tyle skarg na forum to może tylko świadczyć że Regulamin jest przestrzegany.Jeśli sumienie wykonujesz swoje obowiązki nie masz czego się bać.
-
Z gry-online zależy co wybierasz: SimRail – najlepszy wybór dla fanów realizmu, którzy chcą poczuć prawdziwe prowadzenie pociągu i współpracę z dyżurnymi. Train Sim World – idealny dla tych, którzy wolą wrażenia wizualne i liczne trasy z całego świata. Train Driver 2 – świetny dla początkujących i entuzjastów polskiej kolei, którzy chcą grać za darmo i online.
-
Wy chyba nie zdajecie sobie sprawę ile trzeba włożyć pracy aby zrobić jedną trasę lub lokomotywę a wy ciągle narzekacie że to za mało macie tras i lokomotyw. Train Life: A Railway Simulator - to symulator, w którym gracz wciela się zarówno w maszynistę, jak i menedżera własnej firmy kolejowej. Można prowadzić różne lokomotywy po realistycznie odwzorowanych trasach europejskich, przewozić pasażerów lub towary, a jednocześnie zarządzać finansami, pracownikami i rozwojem przedsiębiorstwa. Gra łączy elementy symulacji jazdy pociągiem z aspektem strategiczno-ekonomicznym, oferując spokojne, ale wciągające doświadczenie dla miłośników kolei.
-
Martą grom jest UBOAT zero aktualizacji od dłuszego czasy radził bym się uzbroić w cierpliwość bo nasz SimRail rozwija się bardzo powili. Ja osobiście czekam na następce OMSI2 -- czas aby OMSI2 przeszło na zasłużoną emeryturę.
-
Gdzie się kończy współpraca graczy?
Orzeł85A replied to Prądzik's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
Zapowiadanie pociągów jest obowiązkowe na każdej stacji nie ma znaczenia długość odstępowa. Kompletnie nie masz racji mało tego za każdym razem pytasz się czy szlak jest wolny i informujesz następną stacje że pociąg odjechał. Masz w 100% racje tak mówią Instrukcja Ir‑1. -
Bo wiele symulatorów które tak były zapowiadane czyt. TramSim było skierowane do konkretnej grupy graczy mało który symulator wychodził poza pewien obręb.
-
dolrails- to będzie gra dla wąskie grupy graczy nie będzie w nim całej polski tylko konkretny jej region a co za tym idzie osoby z poza górnego Śląska mogą tej gry nie kupić. sim factor- to jak na razie wielka nie wiadoma podobnie jak DolRail czy te gry okażą się wielkimi hitami czy klapą czas to zweryfikuje!.
-
Masz absolutną rację — ruch w tym rejonie to nie przelewki. Trójmiasto, Tczew, Bydgoszcz, a dalej Malbork i Elbląg to naprawdę newralgiczne punkty nie tylko dla pasażerów, ale i dla transportu towarowego. Obsługa portów, bocznic, mijanek, stacji węzłowych – to wszystko sprawia, że północna Polska mogłaby być bardzo wdzięcznym, ale i wymagającym tematem dla twórców symulacji. Problem w tym, jak sam zauważyłeś, że złożoność tego rejonu – nie tylko pod względem infrastruktury, ale też odwzorowania realiów ruchu i logistyki – to gigantyczna robota, która bez konkretnego zlecenia lub wsparcia sponsorskiego mogłaby się zwyczajnie nie opłacać. Tym bardziej, że twórcy symulacji często muszą balansować między realizmem a dostępnością materiałów i czasem produkcji. Mam ciekawy pomysł - Można by podejść do tego etapami – np. zacząć od „mini-scenerii” obejmującej tylko odcinek Reda–Hel. To nietypowa linia, z charakterystycznym sezonowym natężeniem ruchu, pojedynczym torem, klimatem nadmorskim i nieco inną specyfiką pracy dyżurnego. Świetnie nadawałaby się na oddzielny, letni scenariusz – symulacja wakacyjnego szczytu z ruchem osobowym i towarowym, z dodatkowymi wyzwaniami w postaci ograniczonej przepustowości i mijanek.Taki wycinek mógłby być pierwszym krokiem do szerszej scenerii, a jednocześnie niezłą reklamą potencjału północnych linii. Gdyby zebrać społeczność wokół jednego odcinka, możliwe, że reszta "sama się dobuduje" – oddolnie albo z inicjatywy twórców.
-
Dobra tylko że na Zawodziu po 22:00 wieje nudą brak w godzinach nocnych pociągów pasażerskich 1 pociąg co 20-15 min to stanowczo za mało
-
Nie jestem leniem a każdy widzi jaki jest koń