Jump to content

bart_dem

Member
  • Posts

    242
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Other groups

SimRail Playtests Early Access

bart_dem last won the day on April 12

bart_dem had the most liked content!

Reputation

242 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Prawdopodobnie masz zaciągnięty hamulec pomocniczy (manometr, czerwona strzałka). Aby ruszyć, musi się zaświecić niebieska kontrolka (zaznaczona na niebiesko), ale żeby się zaświeciła ten manometr musi wskazywać zero.
  2. Nie wiem, może to kwestia karty graficznej lub ustawień u was🤔 U mnie burza wygląda jak niżej, czyli całkiem znośnie. Tu akurat nie padało, ale przy padającym deszczu błyski wyglądają identycznie. simrail.exe 2025.06.05 - 23.13.09.04.mp4
  3. Żadna nowość. Ta funkcjonalność pod F8 została dodana jakieś 2-3 tygodnie temu właśnie po to żeby widzieć, które stacje mamy zaliczone, a które nie. Była informacja na forum w którymś temacie, pisał o tym chyba @Królik Uszasty
  4. Wejdź w trybie dyżurnego na nastawnię w Katowicach, następnie wyjdź z nastawni i przebiegnij się po peronie 5. To osiągnięcie zalicza się najszybciej z wszystkich dostępnych.
  5. Life is brutal and full of zasadzkas😁
  6. A przypadkiem nie ma tego w RJ w zakładce opis pociągu? Natomiast jak już wcześniej napisałem na każdej nastawni powinna być dostępna rozpiska z długościami torów w stacji żeby nie trzeba było szukać i przełączać się na jakieś Wiki.
  7. Pewnie miał spóźnienie i po restarcie wypadł już z rozkładu, bo w tym momencie powinien już być poza mapą.
  8. Miałem podobną sytuację w Miechowie, też ze składem kontenerowym 132xxx. Niektóre z tych składów mają prawie 600 metrów długości. Tyle, że w moim przypadku towara prowadził człowiek i można się było dogadać żeby podciągnął pod sam semafor i skład się zmieścił. Moim zdaniem nie powinno się skracać składów, a dodać na nastawniach jakąś rozpiskę z długościami odcinków (w tym przypadku pomiędzy semaforami G a E) tak żeby dyżurny wiedział czy dany skład towarowy zmieści się na odcinku na który zamierza go wpuścić.
  9. Dwa różne sklady, to nie będzie miarodajne. Trzeba to zrobić jednym składem z tym że jeden przejazd przejąć od bota odrazu żeby złapać -1000, a drugi przejąć po minięciu przez bota punktu kontrolnego i wtedy porównać punktację na koniec. Ale wątpię, że uda się zrobić dwa identyczne przejazdy na multi, to raczej graniczy z cudem.
  10. Piotr, wydaje mi się, że nie masz racji. Potrafisz to w jakiś sposób udowodnić? Sprawdziłem to, wszedłem na skład przed Krakowem, po minięcie semafora wjazdowego dostałem komunikat -1000pkt. Po zatrzymaniu w peronie dostałem +100. Zakończyłem scenariusz i w podsumowaniu widniało zdobytych 100pkt.
  11. @Piotr ET22 zauważyłem, że często podnosisz tę kwestię, ale spójrz na to inaczej. To, że widzisz komunikat -1000pkt (nie PD jak napisałeś) nie znaczy, że straciłeś punkty. Przecież zaczynamy scenariusz z zerowym stanem więc od czego ma Ci zabrać? Myślisz, że jedziemy wtedy ze stanem -1000? Nie sądzę. Tak czy inaczej, jeśli Tobie to przeszkadza to pozwól BOT-owi dojechać do pierwszego miejsca zatrzymania i dopiero wtedy przejmuj skład.
  12. Bo w lampkach w ogóle nie ma przełączników, podobnie jest w Koluszkach
  13. [Tow] Kraków - Sędziszów działa prawidłowo, lokomotywa poprawnie hamuje oraz prawidłowo stacza się na wzniesieniach/zjazdach, oczywiście gdy nie jest zahamowana😉. Jedna mała uwaga kosmetyczna, wybrałem Dragona i skład 2250 ton. Po podpięciu się do składu, zmianie kabiny i próbie hamulca, mechanik zgłasza do dyżurnej gotowość do jazdy i podaje analizę "3200 ton na haku" co jest niezgodne z rzeczywiście prowadzonym składem, ale nie ma to żadnego wpływu na jazdę. W Sędziszowie dyżurny każe się zatrzymać, odpiąć od składu i odstawić lokomotywę na tor... nie pamiętam numeru. Podaje semafor 40km/h, ale fajnie byłoby tu również zakończyć manewrami.
  14. Ale jak to się nie da? Panowie, bzdury opowiadacie. Wszedłem na pociąg 142099 bez problemu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy