Jump to content
Następne podsumowanie tygodnia pojawi się 21.09 | The next summary of the week will be published on 21.09

Raportowanie i wskazówki jak być lepszym


Recommended Posts

 

Drodzy gracze,

Mam pytanie dotyczące raportów w grze. Czy istnieje możliwość sprawdzenia, ile razy i za co byłem raportowany?

Jestem początkującym graczem i zazwyczaj gram na niskim poziomie trudności jako DR. Kiedy jednak chcę poprawić swoje umiejętności, przechodzę na mniej oblegane serwery. Chciałbym wiedzieć, kiedy popełniam błędy, aby móc nad nimi pracować i stawać się lepszym graczem. Bardzo mile widziana pomoc!

Dziękuję za pomoc

Pozdrawiam,

Pawcio

 

Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, Pawcio napisał(a):

Mam pytanie dotyczące raportów w grze. Czy istnieje możliwość sprawdzenia, ile razy i za co byłem raportowany?

Dotychczas nigdzie nie spotkałem się z możliwością sprawdzenia takich danych.

Co do drugiej części tematu - usiądźmy któregoś razu na sąsiednich posterunkach, w ten sposób najłatwiej będzie wytłumaczyć, co, jak i na co zwracać uwagę 🙂

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Jeżeli nikt się do Ciebie nie pruje to znaczy, że wszystko ok. SimRail to taka gra, że jeżeli robisz coś nie tak to przeważnie dowiesz się o tym w ciągu kilkunastu sekund. Czasem nawet dostajesz feedback zanim w ogóle zdążysz popełnić błąd, np. gdy ludzie wyjeżdżając z Knapówki już pytają Psary czy przelot ustawiony. Ewentualnie siadaj na któreś Łazy, tam to regularnie dbają o Twoje zdrowie pytając czy śpisz.

 

Edited by Bazinga
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

16 minut temu, Bazinga napisał(a):

Ewentualnie siadaj na któreś Łazy, tam to regularnie dbają o Twoje zdrowie pytając czy śpisz.

Nawet na pustych serwerach ruch spory, podobnie na Zawierciu i Dąbrowie Ząbkowice.

Dyżurki pełne wyzwań :classic_laugh: - proponuję puste serwery, nie ma negatywnego feedbacku od graczy gdy coś źle zrobisz. 

Edited by PL_Andrev
Link to comment