Pawcio Posted September 1 Share Posted September 1 Drodzy gracze, Mam pytanie dotyczące raportów w grze. Czy istnieje możliwość sprawdzenia, ile razy i za co byłem raportowany? Jestem początkującym graczem i zazwyczaj gram na niskim poziomie trudności jako DR. Kiedy jednak chcę poprawić swoje umiejętności, przechodzę na mniej oblegane serwery. Chciałbym wiedzieć, kiedy popełniam błędy, aby móc nad nimi pracować i stawać się lepszym graczem. Bardzo mile widziana pomoc! Dziękuję za pomoc Pozdrawiam, Pawcio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Podlaski Maniek Posted September 1 Share Posted September 1 13 minut temu, Pawcio napisał(a): Mam pytanie dotyczące raportów w grze. Czy istnieje możliwość sprawdzenia, ile razy i za co byłem raportowany? Dotychczas nigdzie nie spotkałem się z możliwością sprawdzenia takich danych. Co do drugiej części tematu - usiądźmy któregoś razu na sąsiednich posterunkach, w ten sposób najłatwiej będzie wytłumaczyć, co, jak i na co zwracać uwagę 🙂 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazinga Posted September 1 Share Posted September 1 (edited) Jeżeli nikt się do Ciebie nie pruje to znaczy, że wszystko ok. SimRail to taka gra, że jeżeli robisz coś nie tak to przeważnie dowiesz się o tym w ciągu kilkunastu sekund. Czasem nawet dostajesz feedback zanim w ogóle zdążysz popełnić błąd, np. gdy ludzie wyjeżdżając z Knapówki już pytają Psary czy przelot ustawiony. Ewentualnie siadaj na któreś Łazy, tam to regularnie dbają o Twoje zdrowie pytając czy śpisz. Edited September 1 by Bazinga 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...