Jump to content

Recommended Posts

Posted

Drodzy gracze,

Mam pytanie dotyczące raportów w grze. Czy istnieje możliwość sprawdzenia, ile razy i za co byłem raportowany?

Jestem początkującym graczem i zazwyczaj gram na niskim poziomie trudności jako DR. Kiedy jednak chcę poprawić swoje umiejętności, przechodzę na mniej oblegane serwery. Chciałbym wiedzieć, kiedy popełniam błędy, aby móc nad nimi pracować i stawać się lepszym graczem. Bardzo mile widziana pomoc!

Dziękuję za pomoc

Pozdrawiam,

Pawcio

Posted
13 minut temu, Pawcio napisał(a):

Mam pytanie dotyczące raportów w grze. Czy istnieje możliwość sprawdzenia, ile razy i za co byłem raportowany?

Dotychczas nigdzie nie spotkałem się z możliwością sprawdzenia takich danych.

Co do drugiej części tematu - usiądźmy któregoś razu na sąsiednich posterunkach, w ten sposób najłatwiej będzie wytłumaczyć, co, jak i na co zwracać uwagę 🙂

• Like 2
Posted (edited)

Jeżeli nikt się do Ciebie nie pruje to znaczy, że wszystko ok. SimRail to taka gra, że jeżeli robisz coś nie tak to przeważnie dowiesz się o tym w ciągu kilkunastu sekund. Czasem nawet dostajesz feedback zanim w ogóle zdążysz popełnić błąd, np. gdy ludzie wyjeżdżając z Knapówki już pytają Psary czy przelot ustawiony. Ewentualnie siadaj na któreś Łazy, tam to regularnie dbają o Twoje zdrowie pytając czy śpisz.

Edited by Bazinga
  • Haha 3
Posted (edited)
16 minut temu, Bazinga napisał(a):

Ewentualnie siadaj na któreś Łazy, tam to regularnie dbają o Twoje zdrowie pytając czy śpisz.

Nawet na pustych serwerach ruch spory, podobnie na Zawierciu i Dąbrowie Ząbkowice.

Dyżurki pełne wyzwań :classic_laugh: - proponuję puste serwery, nie ma negatywnego feedbacku od graczy gdy coś źle zrobisz. 

Edited by PL_Andrev
Posted

Przydałby się jakiś tutorial w trybie single player, który dawałby trochę porad i losowego ruchu AI.
Bo skoro gra ma to zaimplementowane w multi, to w sumie czemu by nie.