Jump to content
Następne podsumowanie tygodnia pojawi się 16.11.2024 | The next summary of the week will be published on 16.11.2024

[Scenario] [ET22] KWK Staszic - Juliusz *random events*


Tuco

Recommended Posts

42 minuty temu, adisuper napisał(a):

Mi normalnie odhamowuje bez użycia piasecznicy natomiast do  tej pory po prawidłowym ruszeniu i przejechaniu kawałek dalej ciągle zwierzęta są na szlaku i uwala scenariusz

Trzeba po prostu znów zatrzymać się przed następną przeszkodą.

Podczas ogrywania scenariusza musiałem zatrzymywać się 3 razy.

Następnym razem nie było ani jednej przeszkody 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Tuco napisał(a):

Co do godziny wyjazdu, to masz napisane 'z rejonu Staszic' a nie z kopalni, chodzi o semafor który masz na screenie z powiadomieniem 2.2km od siebie, czyli Staszic podg.

Reszta czyli piasecznica, cylinder hamulca, patyki itp. to nie są ani błędy gry ani scenariusza, po prostu coś w niej źle robisz np. przy zmianie kabiny. Musisz ogarniać ET22 żeby wyjechać o czasie.

Cieszę się, że 'ciekawe wyzwanie' 😁

Aaa to w ogóle mało realne. Trzeba perfekcyjnie wykonać wszystkie ruchy, włączenia, wyłączenia i nic nie może zawalić.

Też zauważyłem, że "trzeba ogarniać ET22" i robić wszystko "w locie".

 

2 godziny temu, Królik Uszasty napisał(a):

Ad. 1. Widać, że masz zaciągniętą rączkę hamulca pomocniczego.

Ad. 2. Masz za niskie ciśnienie w przewodzie zasilającym do podniesienie pantografów. Musisz zastosować procedurę z samouczka (tj. odciąć pantografy od zbiornika głównego, napompować małą sprężarką ciśnienie, uruchomić pojazd i po napełnieniu zbiornika głównego przywrócić połączenie zbiornika głównego z pantografami).

W przypadku problemów z pojazdem możesz dodatkowo skopiować zawartość zakładki Vehicle I/O (z menu pod F8) i wklejać na forum albo do pliku tekstowego.

Re: Ad. 1 Ta mała wajcha od ham pomocniczego zaciągnęła się sama. Wszedłem do nieoświetlonej kabiny B (dlatego jest latarka) i zobaczyłem zaciągnięty pomocniczy.

Przed chwilą podjąłem kolejną próbę przejścia i było to samo. Mimo, że byłem 3 min wcześniej w B sprawdzić tą wajchę i była na 0, to w trakcie uruchamiania znowu wystąpił problem z wysokim ciśnieniem w cylindrze, wchodzę do B i ponownie wajcha gdzieś w połowie zaciągnięta.

Re: Ad. 2 Jeszcze dopatrzyłem się, że nastawnik kierunku jazdy był na 0, co również powoduje wyrzut ciśnienia z przewodu.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 14.10.2024 o 15:42, Hamster Cheeks napisał(a):

 Excellent and challenging scenarios. Many thanks for English versions 🙂 👍

thank you

Link to comment
Share on other sites

I was trying your scenario (the easy version to be honest). When driving, some objects appeared in the line. Fallen tree, a bunch of dear. How to you get past them? I always see them late and smash in to them, causing an accident and the scenario failing because of it.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy