Damian Posted March 19 Share Posted March 19 Witam wszystkich bardzo serdecznie, jest to mój pierwszy temat i od razu zaznaczam, że jestem laikiem jeśli chodzi o tematy kolejowe, ale bardzo wciągnęła mnie "dyżurka" w SR i w związku z tym mam kilka pytań: 1. Czy można "zmusić" BOTA, aby wyjechał wcześniej z peronu niż przewiduje rozkład jazdy? Załóżmy, że BOT wjechał za wcześnie w peron i ma planowany odjazd np. 12:00 a odjazd rzeczywisty np. 11:45 i nawet jak mu podam wyjazd o 11:45 to BOT i tak odjedzie dopiero o 12:00. 2. W związku z pierwszym pytaniem pojawia się następne, czy można wpuścić pociąg na inny tor albo peron niż jest to przewidziane w rozkładzie jazdy? Nieraz zdarza się tak, że kilka pociągów ma w rozkładzie jazdy wjazd na ten sam tor i peron, a jak taki BOT stoi tam 15 minut to robi się problem. 3. Czy gdy w rozkładzie jazdy jest zaplanowany Postój techniczny dla danego pociągu, to trzeba za każdym razem go zatrzymywać na ten czas, czy można go puścić dalej? 4. Czy trzeba zapisywać godzinę przejazdu/przyjazdu/odjazdu w rozkładzie jazdy. Nie zauważyłem aby było to niezbędne, a nie ukrywam jak jest spory ruch, to wolę zająć się pociągami niż zapisywać godziny przyjazdu. Jak na razie gram tylko na serwerze EU3 z BOTAMI i z góry przepraszam za nie fachowe słownictwo, ale stawiam dopiero pierwsze kroki na "dyżurce". Pozdrawiam. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...